The Saint Geplaatst 26 maart 2014 Share Geplaatst 26 maart 2014 Laatste aflevering dus een heel uur. Gaat een lange zit worden als ze op dit niveau ook afsluiten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 26 maart 2014 Share Geplaatst 26 maart 2014 Laatste aflevering dus een heel uur. Gaat een lange zit worden als ze op dit niveau ook afsluiten. De laatste aflevering gaat over wat er gebeurd tussen [spoiler=spoiler]de bruiloft van Barney en Robin en 2030 (het jaar dat Ted het verhaal aan zoon en dochter loopt te vertellen Lijkt me verre van saai worden, in ieder geval interessant Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 31 maart 2014 Share Geplaatst 31 maart 2014 Nog 3 uuuuuuur Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 31 maart 2014 Share Geplaatst 31 maart 2014 Nog 3 uuuuuuur Spannenddddd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 31 maart 2014 Share Geplaatst 31 maart 2014 Even mijn respect betonen aan de 2 mensen die niet halverwege seizoen 4 zijn afgehaakt _O_ volhouders hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 1 april 2014 Share Geplaatst 1 april 2014 3 ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 1 april 2014 Share Geplaatst 1 april 2014 OMGggggggzzzzzzzzzzzrrrrrr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 1 april 2014 Share Geplaatst 1 april 2014 Er gebeurd echt teveel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 1 april 2014 Share Geplaatst 1 april 2014 Ik heb er gewoon geen woorden voor. Ik heb maar een ding te zeggen, ze hebben het goed verborgen kunnen houden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 1 april 2014 Share Geplaatst 1 april 2014 _O__O__O__O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 1 april 2014 Share Geplaatst 1 april 2014 _O__O__O__O_ WÁT? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 1 april 2014 Share Geplaatst 1 april 2014 _O__O__O__O_ WÁT? Vond het kut. Tis Dexter all over again. Main character krijgt alles en twist ending, rest wordt keihard verneukt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mattijs. Geplaatst 1 april 2014 Share Geplaatst 1 april 2014 Jammer dat einde zeg, vond de aflevering opzich niet eens zo slecht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 1 april 2014 Share Geplaatst 1 april 2014 :mrgy: Even mijn respect betonen aan de 2 mensen die niet halverwege seizoen 4 zijn afgehaakt _O_ volhouders hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 1 april 2014 Share Geplaatst 1 april 2014 Ik heb wel genoten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 1 april 2014 Share Geplaatst 1 april 2014 Heb 'm nog eens teruggekeken en ben tot de conclusie gekomen dat de ep zelf eigenlijk erg leuk was. Ik snap alleen niet dat je een heel fucking seizoen besteed aan een huwelijk en het 15 minuten in de finale ze alweer laat scheiden. Hoe je zoveel fillers kan hebben en dan 17 jaar snel even doen in 43 minuten. Hoe je 3 seizoenen lang opbouwt qua verhaal en character development naar een huwelijk en alles meteen weggooit. Maar het ergste is nog het einde, kom oppp. Ze hadden dit einde al in 2006 bedacht en (half) gemaakt, maar het was niet meer het juiste einde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 1 april 2014 Share Geplaatst 1 april 2014 Nou het zit er ook voor mij op, mooie serie, leuk uiteinde. En die dochter is echt extreem lekker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 1 april 2014 Share Geplaatst 1 april 2014 Ik snap dat je upset bent, maar spoilers? ;c Ik vond het overigens een prima einde. Ze hadden het misschien beter anders kunnen aanpakken, bijvoorbeeld na seizoen 6/7 ofzo, maar ik vind dat ze dit prima hebben gedaan. Inderdaad, het was gehaast, niet helemaal handig, maar toch heb ik genoten. Serie die de eerste 4/5 seizoenen ontzettend geniaal is geweest en daarna altijd (voor mij iig) kijkbaar is gebleven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 1 april 2014 Share Geplaatst 1 april 2014 Ik snap dat je upset bent, maar spoilers? ;c Ik vond het overigens een prima einde. Ze hadden het misschien beter anders kunnen aanpakken, bijvoorbeeld na seizoen 6/7 ofzo, maar ik vind dat ze dit prima hebben gedaan. Inderdaad, het was gehaast, niet helemaal handig, maar toch heb ik genoten. Serie die de eerste 4/5 seizoenen ontzettend geniaal is geweest en daarna altijd (voor mij iig) kijkbaar is gebleven. Helemaal mee eens. Al heb ik het nooit echt geniaal gevonden, maar dat is meer vanwege het idee van een vriendengroep met al die inside jokes enzo die ik nogal op een gay manier vind neergezet, bij The League zitten ze er ook in maar daar vind ik ze toch wel veel grappiger. Maarja het was de eerste paar seizoenen wel heel erg leuk om naar te kijken ja, en daarna iets minder leuk maar nog steeds prima. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 1 april 2014 Share Geplaatst 1 april 2014 WAT.EEN.KUT.EINDE. JEZUS. [spoiler= ] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 1 april 2014 Share Geplaatst 1 april 2014 Blij dat het voorbij is. Een gat dat ik kan vullen met een betere serie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 1 april 2014 Share Geplaatst 1 april 2014 Prima dat de makers aan het begin al wisten hoe het ging eindigen (de beelden van dochter en zoon waren volgens mij al veel eerder opgenomen aan hun uiterlijk te zien), dus dan heb je 9 seizoenen om daar naartoe te werken. Dan moet je niet 8 jaar in 8 seizoenen stoppen, vervolgens een weekend in 22 afleveringen en dan 20 jaar in 2 afleveringen. Beetje krom, wat Stefan al zei dus. Nu wordt de opbouw van de moeder (hele fijne en waardevolle toevoeging aan de serie) eigenlijk teniet gedaan. Jammer, maar het einde symboliseert wel een beetje mijn mening over de serie: heeft zijn ups, maar helaas iets teveel downs en vooral naar het einde toe is het schrijfwerk gewoon een flink pak minder geworden. Maar goed, ik keek het voor de fun, verstand op nul, niet omdat het nu zo super goed was. Prima nu dat het over is, ik heb er genoeg plezier van gehad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 2 april 2014 Share Geplaatst 2 april 2014 CBS heeft 18 minuten gecut ;e Hopelijk krijgen we dat ooit nog te zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 2 april 2014 Share Geplaatst 2 april 2014 CBS heeft 18 minuten gecut ;e Hopelijk krijgen we dat ooit nog te zien. Hopelijk is dat 18 minuten non-stop over de moeder. Ik ben nog steeds boos, srs. Kut schrijvers, hoe kun je zo achterlijk zijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 2 april 2014 Share Geplaatst 2 april 2014 Het is op z'n minst vreemd dat ze dit laatste seizoen in één weekend lieten afspelen. Dat is totaal geen logische keuze, zoals hier terecht al werd opgemerkt, gezien de laatste aflevering. Desalniettemin kan ik prima leven met dit einde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten