Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

How I Met Your Mother

Big Mike

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 964
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Laatste aflevering dus een heel uur. Gaat een lange zit worden als ze op dit niveau ook afsluiten.

De laatste aflevering gaat over wat er gebeurd tussen [spoiler=spoiler]de bruiloft van Barney en Robin

en 2030 (het jaar dat Ted het verhaal aan zoon en dochter loopt te vertellen

Lijkt me verre van saai worden, in ieder geval interessant

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb 'm nog eens teruggekeken en ben tot de conclusie gekomen dat de ep zelf eigenlijk erg leuk was. Ik snap alleen niet dat je een heel fucking seizoen besteed aan een huwelijk en het 15 minuten in de finale ze alweer laat scheiden. Hoe je zoveel fillers kan hebben en dan 17 jaar snel even doen in 43 minuten. Hoe je 3 seizoenen lang opbouwt qua verhaal en character development naar een huwelijk en alles meteen weggooit. Maar het ergste is nog het einde, kom oppp. Ze hadden dit einde al in 2006 bedacht en (half) gemaakt, maar het was niet meer het juiste einde.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik snap dat je upset bent, maar spoilers? ;c

Ik vond het overigens een prima einde. Ze hadden het misschien beter anders kunnen aanpakken, bijvoorbeeld na seizoen 6/7 ofzo, maar ik vind dat ze dit prima hebben gedaan. Inderdaad, het was gehaast, niet helemaal handig, maar toch heb ik genoten. Serie die de eerste 4/5 seizoenen ontzettend geniaal is geweest en daarna altijd (voor mij iig) kijkbaar is gebleven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik snap dat je upset bent, maar spoilers? ;c

Ik vond het overigens een prima einde. Ze hadden het misschien beter anders kunnen aanpakken, bijvoorbeeld na seizoen 6/7 ofzo, maar ik vind dat ze dit prima hebben gedaan. Inderdaad, het was gehaast, niet helemaal handig, maar toch heb ik genoten. Serie die de eerste 4/5 seizoenen ontzettend geniaal is geweest en daarna altijd (voor mij iig) kijkbaar is gebleven.

Helemaal mee eens. Al heb ik het nooit echt geniaal gevonden, maar dat is meer vanwege het idee van een vriendengroep met al die inside jokes enzo die ik nogal op een gay manier vind neergezet, bij The League zitten ze er ook in maar daar vind ik ze toch wel veel grappiger. Maarja het was de eerste paar seizoenen wel heel erg leuk om naar te kijken ja, en daarna iets minder leuk maar nog steeds prima.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Prima dat de makers aan het begin al wisten hoe het ging eindigen (de beelden van dochter en zoon waren volgens mij al veel eerder opgenomen aan hun uiterlijk te zien), dus dan heb je 9 seizoenen om daar naartoe te werken. Dan moet je niet 8 jaar in 8 seizoenen stoppen, vervolgens een weekend in 22 afleveringen en dan 20 jaar in 2 afleveringen. Beetje krom, wat Stefan al zei dus. Nu wordt de opbouw van de moeder (hele fijne en waardevolle toevoeging aan de serie) eigenlijk teniet gedaan.

Jammer, maar het einde symboliseert wel een beetje mijn mening over de serie: heeft zijn ups, maar helaas iets teveel downs en vooral naar het einde toe is het schrijfwerk gewoon een flink pak minder geworden. Maar goed, ik keek het voor de fun, verstand op nul, niet omdat het nu zo super goed was. Prima nu dat het over is, ik heb er genoeg plezier van gehad.

Link naar opmerking
Deel via andere websites