Kweekie Geplaatst 6 november 2012 Share Geplaatst 6 november 2012 Sterker nog, veruit de tofste aflevering van het seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 6 november 2012 Share Geplaatst 6 november 2012 Vond dat van Marshall en Lily anders weer dieptriest. Zowel niet grappig als een slechte imitatie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 6 november 2012 Share Geplaatst 6 november 2012 Ik vond dat van Marshall wel grappig :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
uknowme Geplaatst 6 november 2012 Share Geplaatst 6 november 2012 Die stukjes met de hond hebben we nog eens aan het lachen gebracht, moet geleden zijn van seizoen 5 of 6 denk ik. Vooral dat laatste stukje :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 6 november 2012 Share Geplaatst 6 november 2012 Vond hem niet zo goed als de rest hier, die van twee weken geleden was leuker. Marshall en Lily waren niet grappig nee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 7 november 2012 Share Geplaatst 7 november 2012 (bewerkt) Vond hem niet zo goed als de rest hier, die van twee weken geleden was leuker. Marshall en Lily waren niet grappig nee. Idd. Was meer vervelend. Overigens: [tekst]Het hele 'ja ik wil met je trouwen als je geen vrienden meer bent met je beste vriendin ex' is echt precies Ross - Emily - Rachel.. [/tekst] :arrow: 7 november 2012 bewerkt door bril_idioot Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mattijs. Geplaatst 7 november 2012 Share Geplaatst 7 november 2012 Haha echt he, moest er direct ook aan denken. Ik heb het wel op meerdere momenten dat het me aan Friends doet herinneren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 7 november 2012 Share Geplaatst 7 november 2012 Vond dat van Marshall en Lily anders weer dieptriest. Zowel niet grappig als een slechte imitatie. Ja pffffffff Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanKnul Geplaatst 7 november 2012 Share Geplaatst 7 november 2012 Vond dit juist een vreselijke aflevering. Marshall en Lily zijn echt vervelend en niet grappig. Kan zoveel meer uitgehaald worden. Emily (zo heet ze toch?) is ook weer snel de serie uitgestuurd. Wat willen ze nou precies? Barney die gewoon zielig is, althans zo kwam het over. Schrijf gewoon naar het gedeelte dat hij en Robin gaan trouwen. Kom niet met zulke onzin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 7 november 2012 Share Geplaatst 7 november 2012 Ik vond het ook een draak van een aflevering. Inspiratieloos vooral, hoewel ik Marshall als halve negerin nog wel een beetje grappig vond (misschien omdat ik dat zelf ook wel eens doe nohomo). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 7 november 2012 Share Geplaatst 7 november 2012 Ik vond die woordgrappen van Barney over zijn hond wel grappig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 10 november 2012 Share Geplaatst 10 november 2012 Marshall was voor het laatst grappig in Who wants to be a Godparent?, dit kon gewoon echt niet. Vond het maar een heel matige aflevering. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 13 november 2012 Share Geplaatst 13 november 2012 Zo dit was ook weer een kutaflevering zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 14 november 2012 Share Geplaatst 14 november 2012 Echt niet normaal meer hoe erg saai dit is geworden. Dramatisch gewoon. Heb geen een keer moeten lachen om een van Nick zijn domme opmerkingen. Break up verhaal met Robin was verder ook niks aan, en best voorspelbaar. Het basketbal verhaal van Marshall/Ted was boring, en dat van Lily was echt om te jankennnnnnn. Het was na de eerste opmerking al zo duidelijk wat er ging gebeuren. En dan nog dat stukje van Barney. In een normale serie (als je er heel diep in zou zitten) zou je denken of die niet echt meende wat die zei etc etc. Hier, doordat je al weet dat hun uiteindelijk trouwen, is er helemaal niks niks niks niks niks aan. :X Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 14 november 2012 Share Geplaatst 14 november 2012 Het acteerwerk van met name Marshall en Lily gaat trouwens ook met de week achteruit :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 14 november 2012 Share Geplaatst 14 november 2012 Echt niet normaal meer hoe erg saai dit is geworden. Dramatisch gewoon. Heb geen een keer moeten lachen om een van Nick zijn domme opmerkingen. Break up verhaal met Robin was verder ook niks aan, en best voorspelbaar. Het basketbal verhaal van Marshall/Ted was boring, en dat van Lily was echt om te jankennnnnnn. Het was na de eerste opmerking al zo duidelijk wat er ging gebeuren. En dan nog dat stukje van Barney. In een normale serie (als je er heel diep in zou zitten) zou je denken of die niet echt meende wat die zei etc etc. Hier, doordat je al weet dat hun uiteindelijk trouwen, is er helemaal niks niks niks niks niks aan. :X Eens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 14 november 2012 Share Geplaatst 14 november 2012 Het acteerwerk van met name Marshall en Lily gaat trouwens ook met de week achteruit :( De tering hè :cab: Hoe kan je een serie verneuken :D Daarom ook dik respect voor Friends, gewoon 10 seizoenen comedy gemiddeld sterk gebleven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 14 november 2012 Share Geplaatst 14 november 2012 Het acteerwerk van met name Marshall en Lily gaat trouwens ook met de week achteruit :( Vind Lily vanaf seizoen 1 de achilleshiel van de serie, als je nu afleveringen terug kijkt en er op let ga je zien hoe weinig talent ze heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 14 november 2012 Share Geplaatst 14 november 2012 Sowieso een zeer beperkte actrice ja. Terwijl ik Jason Segel (Marshall) toch in meerdere films en series zeer behoorlijk heb zien spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 15 november 2012 Share Geplaatst 15 november 2012 Hmm, ken hem zelf alleen van ForgettingSarahMarshall en daar vond ik hem de film kapot maken. (samen met die langharige Britt die ook niet mijn humor had) Weet niet of ik de eps van deze week nog moet kijken na jullie commentaren trouwens :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 15 november 2012 Share Geplaatst 15 november 2012 Nee deze ep kun je beter overslaan [MENTION=6618]Pieter.[/MENTION] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Starálfur Geplaatst 15 november 2012 Share Geplaatst 15 november 2012 Ik vond hem wel minder slecht dan die van vorige week, maar die was dan ook op rock bottom. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 20 november 2012 Share Geplaatst 20 november 2012 (bewerkt) Pff. Wat een vervelend einde weer zeg. Dat van Marshall [tekst]"dat komt later"[/tekst] heb ik nu wel eens gezien. Met Barney was wel oké, maar that's it. 20 november 2012 bewerkt door bril_idioot Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 21 november 2012 Share Geplaatst 21 november 2012 Mijn god wat is Ted een enorme sufkut. Wat een kut aflevering. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 21 november 2012 Share Geplaatst 21 november 2012 Mwoah, kon wel grinniken om die verwijzingen naar The Decision. Al is het hele liefdesverhaal nu wel een beetje wanhopig, en het geniale is er zo goed als helemaal van af, ik kijk nog steeds elke week wel met plezier. Sommigen hier moeten het gewoon eens wat minder zwaar opvatten ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten