Jump to content

How I Met Your Mother

Big Mike

Recommended Posts

• Replies 964
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Over 2 weken 2 afleveringen achter elkaar.

[spoiler=spoiler]Eerste gaat over bevalling, tweede over Barney en Quinn met een flashforward 1 jaar in de toekomst @wedding.

Deze ep had z'n leuke momenten, maar qua humor kan het echt niet meer op tegen een TBBT.

Edited by Stefan.

Ik ga het niet eens meer afkijken, vertel me over een paar jaar maar wie de fucking moeder is. Heb de afgelopen weken af en toe nog een aflevering meegepakt, maar damn wat is deze serie barslecht geworden zeg. Het heeft nooit meer de genialiteit van de eerste seizoenen gehaald, ze hebben het beste personage in de serie keihard verkracht en i.p.v het netjes en redelijk snel afronden (en daardoor nog een beetje status houden) blijven ze echt veel te lang doorgaan.

Het nieuwe seizoen van TAAHM is zelf een stuk beter dan de laatste paar seizoenen van HIMYM, en dat zegt toch echt veel. Nee, ik snap dat je wilt weten hoe het afloopt, maar ik raad echt iedereen aan om lekker een andere serie te gaan volgen. Rules of Engagement bijvoorbeeld, heeft veel overeenkomsten maar is echt een stuk beter.

Ik weet niet wat ik ermee moet eigenlijk :cab: Ik vind het nog steeds leuk om te kijken, maar ik denk meer omdat ik gewoon wil weten hoe het afloopt dan dat ik het echt een heel goed verhaal vind. Al zaten er wel grappige stukken in, maar die magic trick was heel voorspelbaar.