Jump to content
Pre-order FM25 nu. Steun MU & ontvang korting! ×

How I Met Your Mother

Big Mike

Recommended Posts

• Replies 964
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

[spoiler=""]Het verhaal rond Ted is nog lelijker. Wel héééééééééééél toevallig dat ze net op die dag zou trouwen. Mijn god. Ook is al bekend dat [spoiler=""]8x01 zich zal afspelen meteen na 7x24. Ted zal Victoria ook gewoon weer naar haar huwelijk brengen ;e

Waarom kijk je eigenlijk nog Stefan? Je loopt alleen maar te zeiken.

Meeste mensen zijn gewoon benieuwd hoe het afloopt, daarvoor hoef je de serie niet goed te vinden. Ik zelf vind de laatste seizoenen ook een stuk minder.

wat ik niet begrijp is dat >>

op het moment dat de 2de aflevering start dan is het mooi weer toen ze nog op Barney's huwelijk zijn , op het einde van de aflevering is het behoorlijk aan het regenen toen Ted met 'de bride' gaat gaan babbelen. Misschien zou dit er op kunnen wijzen dat ze gewoon doen lijken alsof Barney met Robin trouwt, terwijl het 2 verschillende huwelijken zijn ? <

Ik ben de eerste afleveringen weer gaan kijken. Seizoen 1 gisteren afgekeken. Toen was het echt nog supergrappig.

Inderdaad.

Ik ben er een paar weken geleden ook mee begonnen. Nu aan de helft van seizoen 6.

Leuk om te doen, sommige afleveringen gewoon compleet vergeten, wat veel nog grappig maakt.

[spoiler=St. Patricks Day]Ik zit nu weer oude afleveringen te kijken, en nu zag ik die aflevering van Saint Patricks Day, waar Barney en Ted helemaal bezopen worden in een kroeg. Op een gegeven moment stoot Ted een meid aan, maar verder dan Sorry en it's okay kwam het niet. Iets zegt me dat zij wel eens die moeder zou kunnen zijn (er wordt verteld dat de moeder die avond ook in die club was). Want waarom zou dat stukje dan in de aflevering zitten? Er wordt verder helemaal niks mee gedaan.