vinnypassy Geplaatst 25 september 2012 Share Geplaatst 25 september 2012 Ik download de serie wel als alles is uitgezonden, misschien (of hopelijk) is dat beter voor de kijkervaring. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 25 september 2012 Share Geplaatst 25 september 2012 (bewerkt) Heb hem gezien, ga niet weer het hele seizoen zitten zeuren, was natuurlijk weer slecht, maar dat zal het ook wel blijven. Gewoon wachten op het einde nu. Ja precies. Het [tekst]Lily & Marshall[/tekst] deel was zo voorspelbaar en slecht he. Zulke dingen doen ze nu heel vaak. Maakt de aflevering echt dood. 27 september 2012 bewerkt door bril_idioot Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mr. Eko Geplaatst 25 september 2012 Share Geplaatst 25 september 2012 Ik download de serie wel als alles is uitgezonden, misschien (of hopelijk) is dat beter voor de kijkervaring. Heb ik vorig jaar ook gedaan, maar maakt geen verschil :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 25 september 2012 Share Geplaatst 25 september 2012 Niks aan inderdaad Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 26 september 2012 Share Geplaatst 26 september 2012 Wel prachtige muziek weer. Voor de rest erg voorspelbaar en meh. Ao8FIszjKZg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 26 september 2012 Share Geplaatst 26 september 2012 Ik ben dus weer helemaal opnieuw aan het kijken vanaf seizoen 1 (zit nu bij seizoen 5 (d)) en inderdaad, dit niveau ligt wel een stuk lager. Mja, kan me er nog steeds wel mee vermaken enigszins, al is dat inderdaad wel meer omdat ik nu verdomme wel wil weten wie die moeder is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 26 september 2012 Share Geplaatst 26 september 2012 (bewerkt) Minuut van Barney moest ik wel om lachen, voor de rest voorspelbare uitzending, waarschijnlijk is die [tekst]kamergenoot van dat wijf dat Ted probeerde te versieren een paar seizoenen eerder (die ene waarvan ie alleen de enkels zag toen, en met die basgitaar en gele paraplu in de kamer) de moeder. In die laatste scene zag je ook die paraplu en die enkels.[/tekst] 26 september 2012 bewerkt door bril_idioot Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 27 september 2012 Share Geplaatst 27 september 2012 Waarom is dat gespoilerd? Dat wordt gewoon verteld in de episode, dat is haar ook idd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 27 september 2012 Share Geplaatst 27 september 2012 Omdat het in de episode verteld wordt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 29 september 2012 Share Geplaatst 29 september 2012 Wel prachtige muziek weer. Voor de rest erg voorspelbaar en meh. Lekker dat die er in zat ja _O_ Heerlijk nummer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 1 oktober 2012 Share Geplaatst 1 oktober 2012 Zelfs de muziek wordt voorspelbaar. Verder was dat stukje met die duitser op het perron echt tenenkrommend slecht zeg... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 1 oktober 2012 Share Geplaatst 1 oktober 2012 Sowieso is de inbreng van dat soort stereotype Duitsers meestal een teken dat het tijd is voor een goede evaluatie. Dan zit je gewoon op niveau Beer Fest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mattijs. Geplaatst 2 oktober 2012 Share Geplaatst 2 oktober 2012 Vond er weer niet teveel aan. Nuja, ik maak me er niet meer druk over, de enigste reden waarom ik nog kijk is omdat ik gewoon wil weten wie de moeder is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 2 oktober 2012 Share Geplaatst 2 oktober 2012 Was weer totaal niet grappig, en die Duitser is bloedirritant. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 2 oktober 2012 Share Geplaatst 2 oktober 2012 Mwah vond hem in ieder geval leuker dan vorige week. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 2 oktober 2012 Share Geplaatst 2 oktober 2012 Alles is leuker dan vorige week. Dit was net zo saai. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 3 oktober 2012 Share Geplaatst 3 oktober 2012 Bar en bar slecht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 5 oktober 2012 Share Geplaatst 5 oktober 2012 Dat die Duitser maar vlug uit de serie gaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 9 oktober 2012 Share Geplaatst 9 oktober 2012 Iets leuker dan vorige week, nog steeds verre van fantastisch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanKnul Geplaatst 12 oktober 2012 Share Geplaatst 12 oktober 2012 Was idd beter. Wordt met de ep beter, maar nog niet goed genoeg. Barney was wel weer lachen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 12 oktober 2012 Share Geplaatst 12 oktober 2012 Laatste aflevering was wel leuk ja. Barney is veel grappiger als ie niet in een relatie zit. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 12 oktober 2012 Share Geplaatst 12 oktober 2012 Ben ik de enige die (single) Barney totaal geen magie meer vond hebben? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 12 oktober 2012 Share Geplaatst 12 oktober 2012 Ben ik de enige die (single) Barney totaal geen magie meer vond hebben? Sluit ik me bij aan. Zelfs NPH lijkt de 'touch' te zijn verloren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Starálfur Geplaatst 13 oktober 2012 Share Geplaatst 13 oktober 2012 Ik vond de laatste aflevering eigenlijk nog vrij behoorlijk. Barney is inderdaad vrij weinig meer aan, maar verder vond ik het toch redelijk vermakelijk. Op zich snap ik ook wel dat ze Barney iets hebben veranderd, want ik vraag me af of de oude Barney leuk zou blijven. Helaas hebben ze dat niet helemaal goed aangepakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 14 oktober 2012 Share Geplaatst 14 oktober 2012 Heb de eerste twee afleveringen toch al gezien, straks ook maar de derde opzetten (behoefte aan inhoudsloze tv). De serie verliest eigenlijk net als Cobie Smulders (:() steeds meer aantrekkingskracht. Zonde. Vooral zonde dat we met zijn allen toch eens een keer de clou willen weten. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten