Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×

How I Met Your Mother

Big Mike

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 964
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Heb hem gezien, ga niet weer het hele seizoen zitten zeuren, was natuurlijk weer slecht, maar dat zal het ook wel blijven. Gewoon wachten op het einde nu.

Ja precies. Het [tekst]Lily & Marshall[/tekst] deel was zo voorspelbaar en slecht he. Zulke dingen doen ze nu heel vaak. Maakt de aflevering echt dood.

bewerkt door bril_idioot
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Minuut van Barney moest ik wel om lachen, voor de rest voorspelbare uitzending, waarschijnlijk is die [tekst]kamergenoot van dat wijf dat Ted probeerde te versieren een paar seizoenen eerder (die ene waarvan ie alleen de enkels zag toen, en met die basgitaar en gele paraplu in de kamer) de moeder. In die laatste scene zag je ook die paraplu en die enkels.[/tekst]

bewerkt door bril_idioot
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vond de laatste aflevering eigenlijk nog vrij behoorlijk. Barney is inderdaad vrij weinig meer aan, maar verder vond ik het toch redelijk vermakelijk.

Op zich snap ik ook wel dat ze Barney iets hebben veranderd, want ik vraag me af of de oude Barney leuk zou blijven. Helaas hebben ze dat niet helemaal goed aangepakt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites