Arsène Geplaatst 4 april 2014 Share Geplaatst 4 april 2014 Nee inderdaad beetje saai vandaag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Larsjee10 Geplaatst 5 april 2014 Share Geplaatst 5 april 2014 Vond de aflevering van gisteren ook matig. Als die Bols in een scène meespeelt is het wel altijd wel lachen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 11 april 2014 Share Geplaatst 11 april 2014 Vanavond schijnt boeiend te woorden. Seriemoordenaar die het voorzien heeft op buitenlanders. Is dit een gastrol voor Geert Wilders? :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 11 april 2014 Share Geplaatst 11 april 2014 Een vriendin van me is vanavond figurant ^^ (niet dat ik dit kijk ofso) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 18 april 2014 Share Geplaatst 18 april 2014 Ik zit er klaar voor! : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 18 april 2014 Share Geplaatst 18 april 2014 Flikken Maastricht Ik ook weer. Hele vermakelijke serie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 18 april 2014 Share Geplaatst 18 april 2014 Ja gaan we weer :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 18 april 2014 Share Geplaatst 18 april 2014 Begint weer beter te worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 19 april 2014 Share Geplaatst 19 april 2014 Saaie aflevering. Weinig bijzonders aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daanpsv10 Geplaatst 22 april 2014 Share Geplaatst 22 april 2014 Sowieso zit er nog niet echt in, leukere seizoenen gehad .... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 25 april 2014 Share Geplaatst 25 april 2014 Seizoen 7 overtreffen is ook lastig, want wat was dat seizoen goed! :love: Vanavond een aflevering over een Belgische pedofiel die een jongetje ontvoerd. Dat jochie heeft wat met de Hamza's te maken.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 25 april 2014 Share Geplaatst 25 april 2014 Ze moeten die Hamza's wel hebben zeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CrisChivu Geplaatst 25 april 2014 Share Geplaatst 25 april 2014 Op dit moment mijn favoriete serie (Nederlandstalig) Voor de mensen die niet alles gezien hebben van FM, kijk op netflix even de eerste 5 seizoenen. Topwerk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 25 april 2014 Share Geplaatst 25 april 2014 Flikken bouwt altijd in meerdere seizoenen op naar een hoogtepunt. Niet zo gek dus dat dit seizoen wat minder spectaculair is. Komt wel weer goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 25 april 2014 Share Geplaatst 25 april 2014 Redelijke aflevering. Ik verwacht volgend jaar wel een relatie tussen Esmee en Romeo.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 2 mei 2014 Share Geplaatst 2 mei 2014 Volgende aflevering wordt ziek. (Y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 3 mei 2014 Share Geplaatst 3 mei 2014 Flikken Maastricht Sowieso begint het langzaam aan beter te worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 4 mei 2014 Share Geplaatst 4 mei 2014 Inderdaad maar het seizoen is ook al bijna weer afgelopen. Volgend seizoen komt die Henkie Lampekap (Junk met dat petje) ook weer terug.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Larsjee10 Geplaatst 6 mei 2014 Share Geplaatst 6 mei 2014 Re: Flikken Maastricht Nice aflevering en volgende keer wordt ook nice. :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 10 mei 2014 Share Geplaatst 10 mei 2014 Spannend Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 10 mei 2014 Share Geplaatst 10 mei 2014 Flikken Maastricht Goeie aflevering inderdaad Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 16 mei 2014 Share Geplaatst 16 mei 2014 Iemand die begrijpt wat er nou allemaal gebeurde op het laatst? Snap er niets meer van, weet niet of dat de bedoeling is.;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 17 mei 2014 Share Geplaatst 17 mei 2014 Re: Flikken Maastricht Iemand die begrijpt wat er nou allemaal gebeurde op het laatst? Snap er niets meer van, weet niet of dat de bedoeling is.;c Jens is sowieso dood. Lag al op het randje en na die autocrash doet hij het ook niet meer. Stan geloofde Wolfs niet dus luisterde naar de woorden van Jens. Hierdoor schoten de commando's de Italiaanse maffia allemaal dood. Toen kwam het gevecht tussen de commando's tegen de politie. Jens en Stan dood, toen werden ze geschept. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 17 mei 2014 Share Geplaatst 17 mei 2014 Ja dat zag ik, maar ging meer om theorieën over of Bols nou goed of fout was en waarom er ineens commando's op Stan en Bols kwamen schieten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 17 mei 2014 Share Geplaatst 17 mei 2014 Bols was gewoon goed volgens mij, en heeft die commando's erbij willen betrekken die Italianen op te rollen. Omdat Wolfs en Eva zich altijd overal mee bemoeien wilden ze dat die weggingen. Die mannen in zwarte pakjes waren die Italianen waarschijnlijk, althans Wolfs zei dat commando's hun wapen anders vasthouden. Enne leeft Eva nog ? Zonder Eva geen Flikken Maastricht :'( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten