mathieu026 Geplaatst 23 april 2013 Share Geplaatst 23 april 2013 jep, de tiende en laatste aflevering heb er wel zin in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
steijns Geplaatst 23 april 2013 Share Geplaatst 23 april 2013 Heb de screenshots van komende aflevering gezien op facebook, dat gaat smullen worden : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 26 april 2013 Share Geplaatst 26 april 2013 Ontknoping van start. _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 26 april 2013 Share Geplaatst 26 april 2013 :< Kan niet wachten tot volgend seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 26 april 2013 Share Geplaatst 26 april 2013 Ik ook niet. Dat gaat nog boeiend worden! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 26 april 2013 Share Geplaatst 26 april 2013 (bewerkt) Dus er komt een nieuw seizoen? Gelukkig. :) Wanneer gaat die van start? Januari? Edit: Lees dat er zelfs twee nieuwe seizoenen aankomen. 26 april 2013 bewerkt door Thierryvane Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geert Geplaatst 26 april 2013 Share Geplaatst 26 april 2013 3 nieuwe seizoenen ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 27 april 2013 Share Geplaatst 27 april 2013 Flikken Maastricht Heerlijk weer wat een einde! Op naar de komende drie seizoenen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 27 april 2013 Share Geplaatst 27 april 2013 Dat gezicht van Wolfs toen ze zei dat het uit zijn pistool kwam. :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
feyenoorder14 Geplaatst 27 april 2013 Share Geplaatst 27 april 2013 Pfff jammer dat het seizoen afgelopen is, kan niet wachten tot de volgende! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
steijns Geplaatst 27 april 2013 Share Geplaatst 27 april 2013 Ben benieuwd wat verder gaat gebeuren, Wolfs krijgt het moeilijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 27 april 2013 Share Geplaatst 27 april 2013 Wat een slotaflevering! Beste serie van Nederlandse bodem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 27 april 2013 Share Geplaatst 27 april 2013 Sjonge die vechtscene met die Kraut :-D Dat leek echt helemaal nergens op, vond dit sowieso niet zo'n goede aflevering, wel qua spanning maar echt niet qua verhaal en acteerprestaties Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 29 april 2013 Share Geplaatst 29 april 2013 Voor wie zou Wolfs kiezen, Eva of Fleur? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 29 april 2013 Share Geplaatst 29 april 2013 Maar de vraag is, wie heeft dan die huls op Wolfs zn motor gelegd. Ook nog eens precies een headshot door iemand die nog nooit een wapen afgevuurd heeft. Nee ik zou er nog niet zeker van zijn dat Fleur het gedaan heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daanpsv10 Geplaatst 29 april 2013 Share Geplaatst 29 april 2013 Was wel van heel dichtbij he ;c Ik denk gewoon Fleur. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 29 april 2013 Share Geplaatst 29 april 2013 Wanneer gaat het weer verder? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 29 april 2013 Share Geplaatst 29 april 2013 Ik denk ook Fleur. Dacht ik van te voren al hoor. ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Martijn Geplaatst 29 april 2013 Share Geplaatst 29 april 2013 Waarschijnlijk gaat 'ie zeggen dat hij het zelf gedaan heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marcos Geplaatst 29 april 2013 Share Geplaatst 29 april 2013 Lijkt me ook meest voor de hand liggend ja , maar ben er nog niet helemaal zeker van dat het Fleur is eigenlijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 29 april 2013 Share Geplaatst 29 april 2013 Lijkt me ook meest voor de hand liggend ja , maar ben er nog niet helemaal zeker van dat het Fleur is eigenlijk Zou mooi zijn als het niet zo is, want ze hintten nu natuurlijk wel erg naar Fleur. De grootste vraag blijft nog hoe die kogelhuls op de motor van Wolfs kwam. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marcos Geplaatst 29 april 2013 Share Geplaatst 29 april 2013 Eens , dat zou het een stuk spannender maken nog. Denk dat die vriend van Wolfs ook nog wel een rolletje speelt in het geheel , hij kwam wel erg makkelijk met die hint naar Kraut terwijl Kraut gewoon een alibi had.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 29 april 2013 Share Geplaatst 29 april 2013 Victor Reinier, Wolfs dus in de serie, regisseerde eerder dit seizoen al een aflevering en zal dat volgend seizoen nog tweemaal doen waarin hij zelf óók speelt. Lijkt me niet dat Wolfs dan in de bak zit. Toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marcos Geplaatst 29 april 2013 Share Geplaatst 29 april 2013 Eva zat dit jaar ook 2 afleveringen in de bak , maar in die afleveringen kwam ze ook gewoon vaak voor. Kan best dus, dat Wolfs in de bak beland. Alles is mogelijk eigenlijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 29 april 2013 Share Geplaatst 29 april 2013 Haha. Wie weet.. :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten