bril_idioot Geplaatst 24 september 2011 Share Geplaatst 24 september 2011 Grappig dat je het verliezen van identiteit hier wel een probleem vind maar bij HIMYM blijft roepen dat het een topserie is. ;c Ik ga toch even happen. Mijn antwoord op de vraag hoe seizoen 6 was: Mijn inziens beter dan de tweede helft van seizoen 5, dat ik met lichte tegenzin heb gekeken. Maar zo goed als de eerdere seizoenen is het niet meer, hoewel er nog wel een paar briljante afleveringen inzitten. Verder verliest HIMYM zijn identiteit niet, het ontwikkelt zich tot een iets volwassenere serie (door Barney bijvoorbeeld te laten veranderen), maar de basis blijft hetzelfde. Persoonlijk vind ik dat een fijnere (en logischere) ontwikkeling dan die van TBBT waar de humor gewoon een stuk makkelijker is geworden. Door de nerdy humor onderscheed TBBT zich van andere series, nu is het de zoveelste serie van Chuck Lorre met een shitload aan seksgrappen. Edit: De ontwikkeling van HIMYM is een beetje te vergelijken met de verandering die Friends doormaakte vanaf Chandler-Monica. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
superboer86 Geplaatst 5 oktober 2011 Share Geplaatst 5 oktober 2011 Het nieuwe seizoen is goed begonnen, vind ik. De scene over het internetkussen-toestel was :r Haha echt he, ik heb hem net gekeken. Ik lag echt 10 minuten lang dubbel_O__O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 6 oktober 2011 Share Geplaatst 6 oktober 2011 Leukste van dit seizoen vond ik Sheldon met zijn treintjes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
superboer86 Geplaatst 6 oktober 2011 Share Geplaatst 6 oktober 2011 [spoiler=Aflevering 2]P7smQyZBNnk ;D;D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc. Geplaatst 6 oktober 2011 Share Geplaatst 6 oktober 2011 Jammer dat het steeds meer de sekskant op gaat ipv de nerdy kant. QFT Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 7 oktober 2011 Share Geplaatst 7 oktober 2011 Vandaag echt geniaal haha. Sheldon met die dobbelstenen hele tijd, hilarisch. 'I'm going to.... stay here.' prachtig :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 7 oktober 2011 Share Geplaatst 7 oktober 2011 Vandaag echt geniaal haha. Sheldon met die dobbelstenen hele tijd, hilarisch. 'I'm going to.... stay here.' prachtig :) QFT, heerlijke episode. Keek hem in de klas, geen goed idee :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 21 oktober 2011 Share Geplaatst 21 oktober 2011 Kan komen door het blowen wat ik aan het doen ben, maar damn wat is deze aflevering schitterend. Met zijn alle in de kerk en dat Howard zegt ''I'm ok, trying not to burst in to flames'' :-D Strak gaan, maar Rajesh ook als die het verkeerde ''wenst'' :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 21 oktober 2011 Share Geplaatst 21 oktober 2011 Gewoon weer goed, ligt niet aan het blowen hoor. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 21 oktober 2011 Share Geplaatst 21 oktober 2011 Briljant idd, echt waar :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 22 oktober 2011 Share Geplaatst 22 oktober 2011 Inderdaad, zag daarna de 'reguliere' aflevering op Veronica (S3E23), maar dat was inderdaad een stuk minder dan het lopende seizoen. Te veel makkelijke grappen, te weinig wat het eerste seizoen leuk maakte, al zaten er nog wel goede dingen in. Was de introductie van Amy, leuk gedaan, maar inmiddels ben ik haar goed zat. Als zij er toch eens uitgeschreven zou worden... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 28 oktober 2011 Share Geplaatst 28 oktober 2011 Bazinga, Punk! :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 28 oktober 2011 Share Geplaatst 28 oktober 2011 Enige comedyserie die deze week gewoon weer goed was, rest viel toch tegen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 28 oktober 2011 Share Geplaatst 28 oktober 2011 Keek al een tijdje uit naar deze aflevering _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 29 oktober 2011 Share Geplaatst 29 oktober 2011 Enige comedyserie die deze week gewoon weer goed was, rest viel toch tegen. Volgens mij kijk jij niet naar The League. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 29 oktober 2011 Share Geplaatst 29 oktober 2011 Hahhaah vond 'm echt genieten :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 5 november 2011 Share Geplaatst 5 november 2011 Paar mooie Sheldon-momenten laatste aflevering en ook Howard en Raj hadden wel aardige dingen, maar Amy moet écht heel snel uit de serie geschreven worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jens. Geplaatst 5 november 2011 Share Geplaatst 5 november 2011 Opgenomen, ga'm morgen zien :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 21 november 2011 Share Geplaatst 21 november 2011 Vond 'm van vrijdag niet zo leuk als wat ik gewend ben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 21 november 2011 Share Geplaatst 21 november 2011 Nee, mee eens. Geven met Amy en Sheldon nu wel een nieuwe wending (of nieuw wendinkje eigenlijk) aan de serie, die leuk uit zou kunnen pakken maar ook echt beroerd zou kunnen zijn. Amy vond ik overigens dragelijk deze aflevering, maar ik blijf erbij dat de serie beter af zou zijn zonder haar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 21 november 2011 Share Geplaatst 21 november 2011 Dat denk ik niet, alleen dat Sheldon nu de hele tijd die realation overeenkomst dinges erbij haalt. , maarja hopen dat er een goed vervogl op komt. Heb er alle vertrouwen in :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 21 november 2011 Share Geplaatst 21 november 2011 [spoiler=Alleen voor de mensen die de laatste aflevering van vrijdag gezien hebben.]Hoe lang gaat het duren totdat Penny/Leonard weer bij elkaar zijn? :naughty: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 21 november 2011 Share Geplaatst 21 november 2011 [spoiler=Alleen voor de mensen die de laatste aflevering van vrijdag gezien hebben.]Hoe lang gaat het duren totdat Penny/Leonard weer bij elkaar zijn? :naughty: [spoiler=Reactie]Zie ik niet zo snel gebeuren, al kan het tegen het seizoenseinde natuurlijk wel weer gaan komen. Volgens mij hebben ze wat afstand genomen van die verhaallijn, al speelde het vorige week natuurlijk wel een rol @ Dost: Het geeft ze wel mogelijkheden om die verhaallijn wat verder uit te bouwen. Als een grens die steeds iets verder verschoven wordt. Ik verwacht het ook niet direct hoor. Hoop vooral dat de serie daar niet te veel om gaat draaien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 23 november 2011 Share Geplaatst 23 november 2011 Ik volg het elke dag op Veronica dus niet de meest recente afleveringen maar ik moet zeggen dat im Amy wel grappig vind samen met Sheldon. Soort relatie hebben zonder enige aanraking van elkaar, super grappig. Penny is wel erg lekker trouwens _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waust0r Geplaatst 21 januari 2012 Share Geplaatst 21 januari 2012 Ff bumpen vanaf pagina 2 hoor. Natuurlijk schande dat het zo stil is in dit topic. Neem aan dat er nog wel meer mensen zijn die het nog steeds volgen? Laatste ep was weer briljant, met Kolonisten van Catan. :mrgy: en natuurlijk Penny. :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten