Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

The Big Bang Theory

Richarð.

Aanbevolen berichten

Grappig dat je het verliezen van identiteit hier wel een probleem vind maar bij HIMYM blijft roepen dat het een topserie is. ;c

Ik ga toch even happen. Mijn antwoord op de vraag hoe seizoen 6 was:

Mijn inziens beter dan de tweede helft van seizoen 5, dat ik met lichte tegenzin heb gekeken. Maar zo goed als de eerdere seizoenen is het niet meer, hoewel er nog wel een paar briljante afleveringen inzitten.

Verder verliest HIMYM zijn identiteit niet, het ontwikkelt zich tot een iets volwassenere serie (door Barney bijvoorbeeld te laten veranderen), maar de basis blijft hetzelfde. Persoonlijk vind ik dat een fijnere (en logischere) ontwikkeling dan die van TBBT waar de humor gewoon een stuk makkelijker is geworden. Door de nerdy humor onderscheed TBBT zich van andere series, nu is het de zoveelste serie van Chuck Lorre met een shitload aan seksgrappen.

Edit: De ontwikkeling van HIMYM is een beetje te vergelijken met de verandering die Friends doormaakte vanaf Chandler-Monica.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 281
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Kan komen door het blowen wat ik aan het doen ben, maar damn wat is deze aflevering schitterend. Met zijn alle in de kerk en dat Howard zegt ''I'm ok, trying not to burst in to flames'' :-D Strak gaan, maar Rajesh ook als die het verkeerde ''wenst'' :-D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inderdaad, zag daarna de 'reguliere' aflevering op Veronica (S3E23), maar dat was inderdaad een stuk minder dan het lopende seizoen. Te veel makkelijke grappen, te weinig wat het eerste seizoen leuk maakte, al zaten er nog wel goede dingen in.

Was de introductie van Amy, leuk gedaan, maar inmiddels ben ik haar goed zat. Als zij er toch eens uitgeschreven zou worden...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee, mee eens. Geven met Amy en Sheldon nu wel een nieuwe wending (of nieuw wendinkje eigenlijk) aan de serie, die leuk uit zou kunnen pakken maar ook echt beroerd zou kunnen zijn.

Amy vond ik overigens dragelijk deze aflevering, maar ik blijf erbij dat de serie beter af zou zijn zonder haar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler=Alleen voor de mensen die de laatste aflevering van vrijdag gezien hebben.]Hoe lang gaat het duren totdat Penny/Leonard weer bij elkaar zijn? :naughty:

[spoiler=Reactie]Zie ik niet zo snel gebeuren, al kan het tegen het seizoenseinde natuurlijk wel weer gaan komen. Volgens mij hebben ze wat afstand genomen van die verhaallijn, al speelde het vorige week natuurlijk wel een rol

@ Dost:

Het geeft ze wel mogelijkheden om die verhaallijn wat verder uit te bouwen. Als een grens die steeds iets verder verschoven wordt. Ik verwacht het ook niet direct hoor. Hoop vooral dat de serie daar niet te veel om gaat draaien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites