Niels Geplaatst 12 mei 2013 Share Geplaatst 12 mei 2013 Haha Wolowitz en Sheldon waren op dreef met D&D. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 12 mei 2013 Share Geplaatst 12 mei 2013 Die imitaties :r prachtig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 14 mei 2013 Share Geplaatst 14 mei 2013 Haha ja stukgaan, alleen kon ik Nicolas Cage er moeilijk uit halen eigenlijk :cab: Die Lucy is een portie lelijk haha :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 14 mei 2013 Share Geplaatst 14 mei 2013 Nicolas Cage was juist fucking baas (d) Een van die imitaties wist ik niet, kende die naam überhaupt niet :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 14 mei 2013 Share Geplaatst 14 mei 2013 Christopher Walken was dat. Zat een tijdje geleden in 'Stand Up Guys'. De imitatie van Pacino vond ik trouwens geweldig. 'This whole APARTMENT, plays D & D'. _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 14 mei 2013 Share Geplaatst 14 mei 2013 In de laatste paar minuten was er een moment dat ik dacht, zou Sheldon ons verbazen en Amy een kus zou geven. En dan gewoon als een baas die dobbelsteen gooien :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 14 mei 2013 Share Geplaatst 14 mei 2013 Christopher Walken was dat. Zat een tijdje geleden in 'Stand Up Guys'. De imitatie van Pacino vond ik trouwens geweldig. 'This whole APARTMENT, plays D & D'. _O_ Dude. 'Zat een tijdje geleden in Stand up Guys'. Christopher fucking Walken man. :cab: Deer Hunter, Catch Me If You Can, Pulp Fiction, Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 14 mei 2013 Share Geplaatst 14 mei 2013 Ja, hij kent hem niet dus daarom noem ik een recente film. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 14 mei 2013 Share Geplaatst 14 mei 2013 True Romance man! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 14 mei 2013 Share Geplaatst 14 mei 2013 Ook die nog ja, één van zijn meest legendarische scène. Grom, nu wil ik die film ook weer opnieuw zien. ;sm; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 15 mei 2013 Share Geplaatst 15 mei 2013 Van dat rijtje films slechts Pulp Fiction gezien eigenlijk. :cab: Maar nu ik z'n face gegoogled heb weet ik wel wie het is ja, zag hem echt heel toevallig laatst nog ergens langskomen, maar 't is echt zo'n vent waarbij ik er maar niet op kan komen wie het ook alweer is. Laatst was er ook zo'n sjappie, in Snakes on a plane (;e), komt volgens mij vet vaak ietwat op de achtergrond in films voor maar je herkent hem wel :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 15 mei 2013 Share Geplaatst 15 mei 2013 Vond het wel een 'ok' aflevering. Die imitaties vond ik een beetje flauw, hoewel hij het wel goed kan (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 15 mei 2013 Share Geplaatst 15 mei 2013 Ik heb hem ook even op google gezocht, nu weet ik ook wie hij is. Goede acteur trouwens _O_ Ook van Wedding Crashers! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 16 mei 2013 Share Geplaatst 16 mei 2013 Welke eps is dat met Walken? Volg deze niet meer, maar wil die eps wel zien Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 17 mei 2013 Share Geplaatst 17 mei 2013 Laatste Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 20 mei 2013 Share Geplaatst 20 mei 2013 Beetje saaie laatste aflevering Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 21 mei 2013 Share Geplaatst 21 mei 2013 Inderdaad. Rash- verhaal vind ik sowieso niet zo boeiend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 21 mei 2013 Share Geplaatst 21 mei 2013 Nee indd, enorm huilie huilie. Vind hem wel een toffe personage maar beetje gaar van het verhaal dat hij alleen is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 21 mei 2013 Share Geplaatst 21 mei 2013 Beter, dat lelijke wijf eindelijk weg. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 30 mei 2013 Share Geplaatst 30 mei 2013 Zo ik ben in paar weken door de eerste 6 seizoenen heen gevlogen, begin was wat minder maar het is toch wel een vermakelijke serie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 19 augustus 2013 Share Geplaatst 19 augustus 2013 Eerste seizoen afgekeken. Wat een geniale humor zeg. :D Sheldon _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 5 september 2013 Share Geplaatst 5 september 2013 Iemand die toevallig weet wanneer seizoen 6 op DVD uitkomt? Zie op Wiki staan op 2 september, maar kan nog nergens iets vinden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Curly Geplaatst 6 september 2013 Share Geplaatst 6 september 2013 Op 2 september ;) Hij is hier te bestellen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 6 september 2013 Share Geplaatst 6 september 2013 Op 2 september ;) Hij is hier te bestellen Ah, thanks! Heb me waarschijnlijk te snel laten afschrikken door het woord import ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 6 september 2013 Share Geplaatst 6 september 2013 Mag wat mij betreft snel weer beginnen _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten