Hwb Geplaatst 7 april 2012 Share Geplaatst 7 april 2012 Idd, hij was het zelf. Maar sowieso: Stephen Hawking! Vond hem los daarvan ook wel weer fijn. Al scheerde het met Howards moeder natuurlijk langs (of misschien over) het Chuck Lorre-randje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 7 april 2012 Share Geplaatst 7 april 2012 Die imitatie van Hawkings vond ik wel vrij hard :cab: Imitatie? Hij was het volgens mij gewoon zelf. Wou net zeggen, was hem gewoon echt hoor. Idd, hij was het zelf. Maar sowieso: Stephen Hawking! Vond hem los daarvan ook wel weer fijn. Al scheerde het met Howards moeder natuurlijk langs (of misschien over) het Chuck Lorre-randje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 7 april 2012 Share Geplaatst 7 april 2012 Tof dat hij zich hier voor leent. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 8 april 2012 Share Geplaatst 8 april 2012 Was grotendeels weer lachen :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 8 april 2012 Share Geplaatst 8 april 2012 Vond hem ook leuk, sowieso meer de nadruk op de mannen ipv de vrouwen, veel leuker imo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 8 april 2012 Share Geplaatst 8 april 2012 Oh ja ik ga niet op internet checken of hij dat echt was, geen idee ook hoe die man er precies uitziet. Maar het is hem zelf dus, grappig van hem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 8 april 2012 Share Geplaatst 8 april 2012 Oh ja ik ga niet op internet checken of hij dat echt was, geen idee ook hoe die man er precies uitziet. Maar het is hem zelf dus, grappig van hem. Kwam toevallig dit plaatje tegen op 9GAG nadat ik jou post gelezen had, heb ook niet op pagina 20 van Google gekeken hoor ;). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 4 mei 2012 Share Geplaatst 4 mei 2012 Sheldon was wel weer grappig, maar vind het verhaal wat matig worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mido Geplaatst 17 mei 2012 Share Geplaatst 17 mei 2012 Ik zat Maandag de 1e aflevering van 't nieuwe tv-seizoen te kijken en 't viel me op dat Raj eneens kan praten mét vrouwen erbij. Wat is 'r gebeurd? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 17 mei 2012 Share Geplaatst 17 mei 2012 Dan heeft ie waarschijnlijk gedronken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mido Geplaatst 17 mei 2012 Share Geplaatst 17 mei 2012 Dan heeft ie waarschijnlijk gedronken.Nee dat was 't niet, dan merk je dat meestal wel goed Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 17 mei 2012 Share Geplaatst 17 mei 2012 Volgens mij staat er wel (bijna?) altijd iets van drank bij hem in de buurt tegenwoordig. Viel me pas ook al op, maar didn't bother to look into it. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 18 mei 2012 Share Geplaatst 18 mei 2012 Ja kan hij al een tijdje, ik dacht dat ik wat gemist had waardoor hij het ineens kon:-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 18 mei 2012 Share Geplaatst 18 mei 2012 Volgens mij heeft hij altijd gewoon drank hoor, als hij tegen vrouwen praat. Heel vaak als ze zitten te eten ofzo zit hij gewoon met een biertje in zijn hand. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mr. Eko Geplaatst 23 mei 2012 Share Geplaatst 23 mei 2012 Gisteren seizoen 5 gedownload, was dit seizoen de moeite waard? Niet dat ik hem anders niet ga kijken, maar ben wel benieuwd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 23 mei 2012 Share Geplaatst 23 mei 2012 Gewoon nog een prima seizoen hoor. Betere humor dan verhaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 23 mei 2012 Share Geplaatst 23 mei 2012 Gisteren seizoen 5 gedownload, was dit seizoen de moeite waard? Niet dat ik hem anders niet ga kijken, maar ben wel benieuwd. Was goed te doen. Vond hem persoonlijk zelfs sterker dan seizoen 4. Mede doordat de 'nieuwe' regulars, zoals Bernadette en Amy wat beter uit de verf komen dit seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 23 mei 2012 Share Geplaatst 23 mei 2012 Was goed te doen. Vond hem persoonlijk zelfs sterker dan seizoen 4. Mede doordat de 'nieuwe' regulars, zoals Bernadette en Amy wat beter uit de verf komen dit seizoen. Inderdaad. Ben me gaandeweg het seizoen steeds minder gaan ergeren aan Amy en kan haar nu zelfs goed verdragen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mr. Eko Geplaatst 23 mei 2012 Share Geplaatst 23 mei 2012 Okay, bedankt voor de reacties. Zal toch wel weer lachen worden :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 24 mei 2012 Share Geplaatst 24 mei 2012 Big Bang Theory-acteur Jim Parsons heeft bekend dat hij homo is. De nerd uit de populaire tv-serie is al tien jaar samen met zijn vriend. Parsons onthulde dit in een interview met de New York Times. Tot nog toe was hij niet bepaald open over zijn geaardheid, want hij verzweeg dit jarenlang voor de buitenwereld. Ook in het interview met de krant gaat hij niet verder op het onderwerp in. Met wie hij een relatie heeft is ook niet bekend. In een profiel over Jim naast het artikel schreef de journalist: 'Mr. Parsons is homo en heeft sinds tien jaar een relatie. Op het podium staan met een groep vindt hij een levensbehoefte, zei hij.' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 24 mei 2012 Share Geplaatst 24 mei 2012 Wat een non-nieuws inderdaad. Het is al jaren bekend dat Jim Parsons homo is. Zeker komkommertijd daar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Curly Geplaatst 4 oktober 2012 Share Geplaatst 4 oktober 2012 Afgelopen week de eerste aflevering van het nieuwe seizoen geweest :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 4 oktober 2012 Share Geplaatst 4 oktober 2012 Ging wel, nog niet heel veel bijzonders. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 4 oktober 2012 Share Geplaatst 4 oktober 2012 In ieder geval constant in zijn niveau. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 5 oktober 2012 Share Geplaatst 5 oktober 2012 Blijft het kijken waard idd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten