Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

The Big Bang Theory

Richarð.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 281
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Die imitatie van Hawkings vond ik wel vrij hard :cab:

Imitatie? Hij was het volgens mij gewoon zelf.

Wou net zeggen, was hem gewoon echt hoor.

Idd, hij was het zelf. Maar sowieso: Stephen Hawking!

Vond hem los daarvan ook wel weer fijn. Al scheerde het met Howards moeder natuurlijk langs (of misschien over) het Chuck Lorre-randje.

3717583_460s.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh ja ik ga niet op internet checken of hij dat echt was, geen idee ook hoe die man er precies uitziet. Maar het is hem zelf dus, grappig van hem.

Kwam toevallig dit plaatje tegen op 9GAG nadat ik jou post gelezen had, heb ook niet op pagina 20 van Google gekeken hoor ;).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteren seizoen 5 gedownload, was dit seizoen de moeite waard? Niet dat ik hem anders niet ga kijken, maar ben wel benieuwd.

Was goed te doen. Vond hem persoonlijk zelfs sterker dan seizoen 4. Mede doordat de 'nieuwe' regulars, zoals Bernadette en Amy wat beter uit de verf komen dit seizoen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Was goed te doen. Vond hem persoonlijk zelfs sterker dan seizoen 4. Mede doordat de 'nieuwe' regulars, zoals Bernadette en Amy wat beter uit de verf komen dit seizoen.

Inderdaad. Ben me gaandeweg het seizoen steeds minder gaan ergeren aan Amy en kan haar nu zelfs goed verdragen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites