Petterson Geplaatst 11 december 2012 Share Geplaatst 11 december 2012 Treme seizoen 1 staat echt al immens lang te wachten op mn harde schijf, maar op de een of andere manier nooit aan begonnen. Wat bril zegt speelt daar onbewust in mee denk ik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moser Geplaatst 12 december 2012 Share Geplaatst 12 december 2012 Bij mij ook, daarom dat ik het hier eerst vraag ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 12 december 2012 Share Geplaatst 12 december 2012 Heb seizoen 1 hier wel op dvd liggen, maar nog niet gezien. Zelfde mensen als The Wire dus zal wel in orde zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 12 december 2012 Share Geplaatst 12 december 2012 [MENTION=23287]Hwb[/MENTION] kijk je nog Revenge? Ik volg het gewoon op tv (dubbelafleveringen) dus ik zit nog in seizoen 1, afl 20 +/-. Het wordt wel echt te soapie hoor :cab: Kan me niet voorstellen dat dit langer dan 2 seizoenen leuk blijft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 12 december 2012 Share Geplaatst 12 december 2012 [MENTION=23287]Hwb[/MENTION] kijk je nog Revenge? Ik volg het gewoon op tv (dubbelafleveringen) dus ik zit nog in seizoen 1, afl 20 +/-. Het wordt wel echt te soapie hoor :cab: Kan me niet voorstellen dat dit langer dan 2 seizoenen leuk blijft. Jazeker. Heb de afleveringen van gisteren nog niet gezien, dus kan over de laatste ontwikkelingen niet oordelen. Vind het nog steeds erg gaaf, maar zit hier en daar ook wel in de soap/vrouwenserie hoek idd. Volgens mij is het een soort van volwassen versie van Gossip Girl (zonder dat ik die serie ken). Vraag me nu sowieso al af hoe ze hier nog een tweede seizoen van gaan maken, tenzij de doelen in dit seizoen niet gehaald worden. Ook zijn er hier en daar gebeurtenissen die te ver afstaan van de oorspronkelijke verhaallijn, zijn een beetje fillers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 12 december 2012 Share Geplaatst 12 december 2012 Jazeker. Heb de afleveringen van gisteren nog niet gezien, dus kan over de laatste ontwikkelingen niet oordelen. Vind het nog steeds erg gaaf, maar zit hier en daar ook wel in de soap/vrouwenserie hoek idd. Volgens mij is het een soort van volwassen versie van Gossip Girl (zonder dat ik die serie ken). Vraag me nu sowieso al af hoe ze hier nog een tweede seizoen van gaan maken, tenzij de doelen in dit seizoen niet gehaald worden. Ook zijn er hier en daar gebeurtenissen die te ver afstaan van de oorspronkelijke verhaallijn, zijn een beetje fillers. Die heb ik ook nog niet gezien, opgenomen met digitale recorder. Ik vind het ook nogsteeds leuk, beetje fout mag af en toe wel. Ik vind het wel super sneu voor [spoiler= ]Daniel tot nu toe. Nolan nogsteeds een baas :mrgy: Ik heb nav deze serie The Count of Monte Cristo ook maar even gekeken, leuke film. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mattijs. Geplaatst 14 december 2012 Share Geplaatst 14 december 2012 Iemand die Episodes volgt? Met oa Matt Le Blanc. Blijkbaar is het niet verkeerd aangezien het genomineerd is voor een Golden Globe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 14 december 2012 Share Geplaatst 14 december 2012 Over Revenge, m'n vriendin volgt het. Heb 1 aflevering meegekeken. Dacht ff dat ik in een mislukte aflevering van Gossip Girl zat. Wat slecht. Vooral de 'spannende' muziek stoorde me heel erg. Had het idee dat ze alles spannend probeerden te maken. :cab: Mja, in de vakantie echt ff wat series erdoorheen jagen. Sowieso Suits en Boardwalk Empire helemaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 14 december 2012 Share Geplaatst 14 december 2012 Begonnen aan Boardwalk Empire. Wat een fantastisch acteerwerk en ze zijn absoluut niet bang om er gewelddadige scene's er in te gooien. Heb nu van het eerste seizoen zes afleveringen gekeken. Soms wat langdradig in mijn ogen, maar geen enkele serie behaald perfectie in het eerste seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 18 december 2012 Share Geplaatst 18 december 2012 Begonnen aan The Unit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kiewiet Geplaatst 18 december 2012 Share Geplaatst 18 december 2012 Begonnen aan The Unit Held_O_ Blijft voor mij de vetste serie die ik heb gezien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 18 december 2012 Share Geplaatst 18 december 2012 Duidelijk The Wire nog niet gezien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moser Geplaatst 18 december 2012 Share Geplaatst 18 december 2012 Amen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 18 december 2012 Share Geplaatst 18 december 2012 Duidelijk The Wire Sopranos nog niet gezien. :huhu: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 18 december 2012 Share Geplaatst 18 december 2012 Ik heb The Sopranos nog niet helemaal afgezien, maar ik vind The Wire toch echt beter tot nog toe. Dat terwijl The Sopranos natuurlijk ook een onwijs goede serie is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 19 december 2012 Share Geplaatst 19 december 2012 Na vier volledige kijkbeurten kan ik wel zeggen dat The Sopranos mijn all time favorite is. The Wire is inderdaad wel beter, vooral vanwege de relevantie ervan, maar onderschat The Sopranos niet. Zie daarvoor, als je het einde hebt laten bezinken, bv. de post van Bono van de week in het Sopranos-topic. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 19 december 2012 Share Geplaatst 19 december 2012 Begonnen aan The Unit Hulde voor jou _O_ Heel veel kijkplezier gewenst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 19 december 2012 Share Geplaatst 19 december 2012 Na vier volledige kijkbeurten kan ik wel zeggen dat The Sopranos mijn all time favorite is. The Wire is inderdaad wel beter, vooral vanwege de relevantie ervan, maar onderschat The Sopranos niet. Zie daarvoor, als je het einde hebt laten bezinken, bv. de post van Bono van de week in het Sopranos-topic. Het verschil in kwaliteit tussen The Sopranos en The Wire zit hem voor mij voornamelijk in het aantal memorabele scènes. Bij The Sopranos is dit er misschien één per aflevering (als nog veel), terwijl dit bij The Wire er vaak twee of drie zijn. Elke scène voelt daar gewoon aan als een minikunstwerkje met zijn eigen kleine beetje maatschappijkritiek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 20 december 2012 Share Geplaatst 20 december 2012 Hulde voor jou _O_ Heel veel kijkplezier gewenst. eerste aflevering vond ik al erg veelbelovend Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 20 december 2012 Share Geplaatst 20 december 2012 Wordt alleen nog maar beter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 20 december 2012 Share Geplaatst 20 december 2012 [MENTION=139]Niels[/MENTION]: Wat vond je van de ontknoping. Ik ben wel benieuwd naar seizoen twee. Verder vond ik in de afleveringen van vorige week een mooie Godfather-verwijzing [tekst]op het moment dat Daniël in de zetel van zijn vader gaat zitten[/tekst]. Verder deze week ineens Bill Buchanan uit 24, nadat we eerder al Marcus Antonius uit Rome in de serie zagen. Ik ben wel positief, al was niet alles even sterk [tekst]Jack die in 10 seconden vanuit diep verdriet met z'n tong in Emily's mond zat, wat was dat?[/tekst]. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 20 december 2012 Share Geplaatst 20 december 2012 Ik moet het nog terugzien, had ik gisteren geen tijd voor. Ga het vanavond doen (Y). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 21 december 2012 Share Geplaatst 21 december 2012 [MENTION=139]Niels[/MENTION]: Wat vond je van de ontknoping. Ik ben wel benieuwd naar seizoen twee. Verder vond ik in de afleveringen van vorige week een mooie Godfather-verwijzing [tekst]op het moment dat Daniël in de zetel van zijn vader gaat zitten[/tekst]. Verder deze week ineens Bill Buchanan uit 24, nadat we eerder al Marcus Antonius uit Rome in de serie zagen. Ik ben wel positief, al was niet alles even sterk [tekst]Jack die in 10 seconden vanuit diep verdriet met z'n tong in Emily's mond zat, wat was dat?[/tekst]. Gezien. Leuke wendingen. Viel me vies tegen van Daniël eigenlijk. Over die 10 sec, [tekst]achja wederom een beetje soap drama. Jack is verliefd op haar en is kwetsbaar, Emily is ook kwetsbaar + denk terug aan de tijd dat ze Sammy als hond heeft, waarin Jack haar speelvriendje is. En dan ineens idd een that escalated quickly momentje :cab: Ook toevallig dat in die 10 seconden ineens dat kutwijf staat te gluren, bah vreselijk wijf die Ashley. [/tekst] Ben nu ook wel benieuwd, op dit spoor kunnen ze nog wel een aantal afleveringen leuk doorgaan. Heel seizoen zal moeten blijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ggSprUtch Geplaatst 23 december 2012 Share Geplaatst 23 december 2012 Ik ben eindelijk eens begonnen aan het tweede seizoen van The Borgias. Aflevering 4 nu, ziet er goed uit tot nu toe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 23 december 2012 Share Geplaatst 23 december 2012 Seizoen 2 is echt een stuk beter dan seizoen 1. Zeker de tweede helft is echt ontzettend goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten