Petterson Geplaatst 25 oktober 2012 Share Geplaatst 25 oktober 2012 Vrijdag is inderdaad een heerlijk seriedagje. The League, BBT, Parks & Rec, 2 and a half men, Person of Interest, Last Resort en af en toe Impractical Jokers Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 25 oktober 2012 Share Geplaatst 25 oktober 2012 Jij kijkt echt teveel Sander :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 25 oktober 2012 Share Geplaatst 25 oktober 2012 No comment :@. Ik weet het ja, al kijk ik het niet allemaal op 1 dag hoor. Nieuwe seizoen Two and a Half Men heb ik zelfs nog niks van gezien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 26 oktober 2012 Share Geplaatst 26 oktober 2012 Ik heb er ook wel last van, volg nu al 9 series. En dan heb ik Breaking Bad S03, Dexter S07 als het klaar is, Homeland, The Newsroom en The Walking Dead op de harde schijf staan en komt over een week Mad Men S05 op dvd binnen. En dan heb ik mijn films nog, werk, studie en ergens ver weg een sociaal leven. Gelukkig duurt het nog even voordat de blurays van Game of Thones S02 en Sons of Anarchy S05 uit gaan komen. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 26 oktober 2012 Share Geplaatst 26 oktober 2012 Jersey Shore :S Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 26 oktober 2012 Share Geplaatst 26 oktober 2012 Yeah buddy! Nee, is een guilty pleasure. Het is superslecht, maar ik vermaak me er wel mee. 40 minuutjes verstand helemaal op nul en domme mensen uitlachen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 27 oktober 2012 Share Geplaatst 27 oktober 2012 Mijn vrouw kijkt graag naar Dr Phil, dus kijk ik soms mee, dat is onze Jersey Shore. Op dezelfde manier kijk ik naar Teen Mom en 16 & Pregnant, maar dat ben ik wel echt een beetje gaan waarderen. Al is het inderdaad wel verstand op nul en soms heerlijk ergeren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 27 oktober 2012 Share Geplaatst 27 oktober 2012 Mijn lijstje is eigenlijk nog wel wat langer.... Glee S04 Arrow S01 Revolution S01 Homeland S02 Merlin S05 Nikita S03 The League S04 The Walking Dead S03 New GIrl S02 Bij deze series kijk ik wekelijks een nieuwe aflevering. Daarbij heb ik nog, voor als ik tijd over heb: How I Met Your Mother (nog 2 afleveringen van S06) Breaking Bad S02 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 27 oktober 2012 Share Geplaatst 27 oktober 2012 Mijn lijstje is eigenlijk nog wel wat langer.... Glee S04 Arrow S01 Revolution S01 Homeland S02 Merlin S05 Nikita S03 The League S04 The Walking Dead S03 New GIrl S02 Bij deze series kijk ik wekelijks een nieuwe aflevering. Daarbij heb ik nog, voor als ik tijd over heb: How I Met Your Mother (nog 2 afleveringen van S06) Breaking Bad S02 Een goede tip. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 29 oktober 2012 Share Geplaatst 29 oktober 2012 Ik heb er ook wel last van, volg nu al 9 series. En dan heb ik Breaking Bad S03, Dexter S07 als het klaar is, Homeland, The Newsroom en The Walking Dead op de harde schijf staan en komt over een week Mad Men S05 op dvd binnen. En dan heb ik mijn films nog, werk, studie en ergens ver weg een sociaal leven. Gelukkig duurt het nog even voordat de blurays van Game of Thones S02 en Sons of Anarchy S05 uit gaan komen. :cab: 9 series is niks jongen [MENTION=33]Pieter[/MENTION] volgende slachtoffer gevonden? Heb je hem al gevraagd waar hij de tijd vandaan haalt? ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheBryanDutch Geplaatst 29 oktober 2012 Share Geplaatst 29 oktober 2012 Ik heb er ook wel last van, volg nu al 9 series. En dan heb ik Breaking Bad S03, Dexter S07 als het klaar is, Homeland, The Newsroom en The Walking Dead op de harde schijf staan en komt over een week Mad Men S05 op dvd binnen. En dan heb ik mijn films nog, werk, studie en ergens ver weg een sociaal leven. Gelukkig duurt het nog even voordat de blurays van Game of Thones S02 en Sons of Anarchy S05 uit gaan komen. :cab: Heb je dit schematje zelf gemaakt of is dit op een bepaalde website? laat het even weten! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 29 oktober 2012 Share Geplaatst 29 oktober 2012 Heb je dit schematje zelf gemaakt of is dit op een bepaalde website? laat het even weten! http://www.whatiwatch.net Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Starálfur Geplaatst 29 oktober 2012 Share Geplaatst 29 oktober 2012 Ik ben pas begonnen met Six Feet Under van HBO. A drama series that takes a darkly comical look at members of a dysfunctional California family that runs an independent funeral home. Pas een paar afleveringen gezien, maar ik ben behoorlijk onder de indruk. De personages zijn erg sterk en de subtiele, zwarte humor is geweldig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 29 oktober 2012 Share Geplaatst 29 oktober 2012 9 series is niks jongen [MENTION=33]Pieter[/MENTION] volgende slachtoffer gevonden? Heb je hem al gevraagd waar hij de tijd vandaan haalt? ;) Als je er nog dingen naast doet zoals fulltime (over)werken, studeren, een hobby die film heet en je ergens nog een sociaal leven probeert te onderhouden, dan is 9 series tegelijkertijd volgen (want The Office US is erbij gekomen) niet weinig hoor. :cab: [MENTION=4387]Starálfur[/MENTION] Six Feet Under staat ook enorm hoog op mijn verlanglijstje. Maarja, het is toch weer een serie van 5x13 is een heleboel minuten. Misschien moet ik komende zomer gewoon weer niet op vakantie gaan. ;sm; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 30 oktober 2012 Share Geplaatst 30 oktober 2012 Pieter jij was toch degene die als weinige hoor ook One Tree Hill keek? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 30 oktober 2012 Share Geplaatst 30 oktober 2012 Jep Pieter kijkt OTH, ik keek het ook:) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geoff Geplaatst 30 oktober 2012 Share Geplaatst 30 oktober 2012 Ik ben pas begonnen met Six Feet Under van HBO. Pas een paar afleveringen gezien, maar ik ben behoorlijk onder de indruk. De personages zijn erg sterk en de subtiele, zwarte humor is geweldig. Ik ga vanavond maar eens beginnen. :) Zou er al een hele tijd aan beginnen, echter komt er elke keer wat tussen. Nu is het hoog tijd. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 30 oktober 2012 Share Geplaatst 30 oktober 2012 OTH vind ik nog steeds één van de leukste series aller tijden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 30 oktober 2012 Share Geplaatst 30 oktober 2012 Ik ben pas begonnen met Six Feet Under van HBO. Pas een paar afleveringen gezien, maar ik ben behoorlijk onder de indruk. De personages zijn erg sterk en de subtiele, zwarte humor is geweldig. Deze zomer ook aan begonnen met mijn huisgenoot. Ik vond het na twee afleveringen geweldig, maar hij vond het helaas niets. Al ga ik die zodra ik wat meer tijd heb sowieso weer oppakken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 30 oktober 2012 Share Geplaatst 30 oktober 2012 Meeeeeh Parks en Recreations bijna afgekeken :( Welke comedie moet ik nu gaan zien? Het liefst in het straatje Parks, Office, Modern Family, The League .... dus geen lachband en zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 30 oktober 2012 Share Geplaatst 30 oktober 2012 The Inbetweeners (US) is wel lachen. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 30 oktober 2012 Share Geplaatst 30 oktober 2012 Haalt het het niveau van bovenstaande series? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 30 oktober 2012 Share Geplaatst 30 oktober 2012 Beetje zelfde humor als The League, op sommige momenten behoorlijk op de edge. Ik vind het leuker als MF bijvoorbeeld, maar dat is uiteraard smaak. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 30 oktober 2012 Share Geplaatst 30 oktober 2012 Ok, download aan ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 31 oktober 2012 Share Geplaatst 31 oktober 2012 Koop jij je series niet dan? ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten