Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

TV-series #3

Vegas

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 2,5k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik heb er ook wel last van, volg nu al 9 series. En dan heb ik Breaking Bad S03, Dexter S07 als het klaar is, Homeland, The Newsroom en The Walking Dead op de harde schijf staan en komt over een week Mad Men S05 op dvd binnen. En dan heb ik mijn films nog, werk, studie en ergens ver weg een sociaal leven. Gelukkig duurt het nog even voordat de blurays van Game of Thones S02 en Sons of Anarchy S05 uit gaan komen. :cab:

d6wZM.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn vrouw kijkt graag naar Dr Phil, dus kijk ik soms mee, dat is onze Jersey Shore. Op dezelfde manier kijk ik naar Teen Mom en 16 & Pregnant, maar dat ben ik wel echt een beetje gaan waarderen. Al is het inderdaad wel verstand op nul en soms heerlijk ergeren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn lijstje is eigenlijk nog wel wat langer....

Glee S04

Arrow S01

Revolution S01

Homeland S02

Merlin S05

Nikita S03

The League S04

The Walking Dead S03

New GIrl S02

Bij deze series kijk ik wekelijks een nieuwe aflevering. Daarbij heb ik nog, voor als ik tijd over heb:

How I Met Your Mother (nog 2 afleveringen van S06)

Breaking Bad S02

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn lijstje is eigenlijk nog wel wat langer....

Glee S04

Arrow S01

Revolution S01

Homeland S02

Merlin S05

Nikita S03

The League S04

The Walking Dead S03

New GIrl S02

Bij deze series kijk ik wekelijks een nieuwe aflevering. Daarbij heb ik nog, voor als ik tijd over heb:

How I Met Your Mother (nog 2 afleveringen van S06)

Breaking Bad S02

Een goede tip. ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb er ook wel last van, volg nu al 9 series. En dan heb ik Breaking Bad S03, Dexter S07 als het klaar is, Homeland, The Newsroom en The Walking Dead op de harde schijf staan en komt over een week Mad Men S05 op dvd binnen. En dan heb ik mijn films nog, werk, studie en ergens ver weg een sociaal leven. Gelukkig duurt het nog even voordat de blurays van Game of Thones S02 en Sons of Anarchy S05 uit gaan komen. :cab:

d6wZM.png

9 series is niks jongen

[MENTION=33]Pieter[/MENTION] volgende slachtoffer gevonden? Heb je hem al gevraagd waar hij de tijd vandaan haalt? ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

d6wZM.png

Heb je dit schematje zelf gemaakt of is dit op een bepaalde website? laat het even weten!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben pas begonnen met Six Feet Under van HBO.

A drama series that takes a darkly comical look at members of a dysfunctional California family that runs an independent funeral home.

Pas een paar afleveringen gezien, maar ik ben behoorlijk onder de indruk. De personages zijn erg sterk en de subtiele, zwarte humor is geweldig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 series is niks jongen

[MENTION=33]Pieter[/MENTION] volgende slachtoffer gevonden? Heb je hem al gevraagd waar hij de tijd vandaan haalt? ;)

Als je er nog dingen naast doet zoals fulltime (over)werken, studeren, een hobby die film heet en je ergens nog een sociaal leven probeert te onderhouden, dan is 9 series tegelijkertijd volgen (want The Office US is erbij gekomen) niet weinig hoor. :cab:

[MENTION=4387]Starálfur[/MENTION] Six Feet Under staat ook enorm hoog op mijn verlanglijstje. Maarja, het is toch weer een serie van 5x13 is een heleboel minuten. Misschien moet ik komende zomer gewoon weer niet op vakantie gaan. ;sm;

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pas een paar afleveringen gezien, maar ik ben behoorlijk onder de indruk. De personages zijn erg sterk en de subtiele, zwarte humor is geweldig.

Ik ga vanavond maar eens beginnen. :) Zou er al een hele tijd aan beginnen, echter komt er elke keer wat tussen. Nu is het hoog tijd. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Deze zomer ook aan begonnen met mijn huisgenoot. Ik vond het na twee afleveringen geweldig, maar hij vond het helaas niets. Al ga ik die zodra ik wat meer tijd heb sowieso weer oppakken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites