Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

TV-series #3

Vegas

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 2,5k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Iemand bekend met de series Forbrydelsen en Romanzo Criminale? Ben opzoek naar overeenkomende series omdat ik deze beide series zeer verslavend vond.

Spooks, van de BBC, moet erg goed zijn en lijkt (mogelijk) wat op The Killing. Verder misschien Borgen (zondagavonden op Canvas) of The Spiral op Nederland 3.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Spooks, van de BBC, moet erg goed zijn en lijkt (mogelijk) wat op The Killing. Verder misschien Borgen (zondagavonden op Canvas) of The Spiral op Nederland 3.

Thanks, zal eens kijken!

- - - Updated - - -

Net begonnen aan The Killing, allemachtig wat grijpt dat je aan in de eerste 2 afleveringen.

Engelse versie of het orgineel?

- - - Updated - - -

Ziet er niet verkeerd uit die Romanzo Criminale. Maar eens kijken of ik ze kan downloaden. Zie dat er ook een film van is, die eerst kijken denk?

Film kan je overslaan ;)

- - - Updated - - -

Romanzo Criminale is echt heel goed. Andere ken ik niet. Il Capo dei Capi sluit daar wel bij aan.

Ook bedankt! Binnenkort even kijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor de mensen die de film How to train your Dragon goed vinden, er is nu ook een tv serie van. Dragons: Riders of Berk heet de serie en wordt uitgezonden in amerika op Cartoon Network. Er zijn 3 afleveringen al uitgezonden en het eerste seizoen zal 20 afleveringen hebben, 2de seizoen is ook al bevestigd. Ga denk ik zelf vanavond ff kijken of het wat is. Stemmen worden btw gedaan door dezelfde mensen als in de film.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Komende paar weken is weer top:

- Glee seizoen 4 begint

- Revolution begint

- New Girl seizoen 2 begint

- Merlin seizoen 5 begint

- Homeland seizoen 2 begint

- Arrow begint

- The League seizoen 4 begint

- The Walking Dead seizoen 3 begint

- Nikita seizoen 3 begint

Dat wordt dus een aardige taak om alles bij te houden. Zeker aangezien ik nu ook bij seizoen 2 Breaking bad en seizoen 5 How I Met Your Mother zit...

Link naar opmerking
Deel via andere websites