Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

TV-series #3

Vegas

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 2,5k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Mag hopen dat ze daar niet weer aan beginnen, ik vond eigenlijk alleen seizoen 1 van PB cool.

Same.

Overigens nu S1 E6 van Utopia (2013) aan het kijken. Serie waarbij iedereen het manuscript wil hebben om de identiteit van iemand te achterhalen. Fucking goed tot dusver. Echt heel tof. Hoe minder je verder weet hoe beter. S1 is op Netflix en 2 is te downloaden. 6 episodes per seizoen van klein uur of minder :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteren toevallig ''Band of Brothers'' gekeken op RTL 7.. Vanavond de rest van de serie downloaden :<

Blijf ik één van de allerbeste series ooit vinden. Als je er eenmaal aan begint wil je alles in één dag afkijken. Heb afgelopen zaterdag de bluraybox gekocht bij de Mediamarkt, ik ga binnenkort er ook weereens aan beginnen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben maar eens begonnen aan Bloodline.

Ook gister avond eerste 13 minuten gezien voor slapen gaan. Ga zo verder kijken. Mijn beste vriend is super positief er over ben benieuwd :)

Verder ook Utopia S2 afgerond Britse Serie over een ''Mr Rabbit''

Seizoen 1 was al geweldig. Seizoen 2 is misschien nog wel toffer beter. Echt enorm van genoten. Grant :D Ian, Jessica Hyde.

Awesome.

4.5/5

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook gister avond eerste 13 minuten gezien voor slapen gaan. Ga zo verder kijken. Mijn beste vriend is super positief er over ben benieuwd :)

Verder ook Utopia S2 afgerond Britse Serie over een ''Mr Rabbit''

Seizoen 1 was al geweldig. Seizoen 2 is misschien nog wel toffer beter. Echt enorm van genoten. Grant :D Ian, Jessica Hyde.

Awesome.

4.5/5

Ik heb inmiddels de afleveringen gezien die op Netflix staan. Deze serie heeft me gevangen. Aanrader om te blijven kijken :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Iemand hier die The 100 kijkt? Vind het echt een zalige serie, ik zit nu aan de seizoensfinale van seizoen 2.

Jaa! Is een heerlijke serie inderdaad. Heb ook echt al weer zin in het volgende seizoen.

Vandaag laatste afleveringen van White Collar gezien, man man wat een lekkere serie. Eigenlijk gebeurde er iedere levering en seizoen ongeveer hetzelfde, maar toch bleef het heerlijk om naar te kijken. Nu maar weer een nieuwe serie uitzoeken om te gaan kijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites