Joery Geplaatst 9 maart 2015 Share Geplaatst 9 maart 2015 Ik lees net dat er een nieuw seizoen Prison Break gemaakt gaat worden ? :< :< :< Ik las dat 't nep was, maar geen idee ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 9 maart 2015 Share Geplaatst 9 maart 2015 Mag hopen dat ze daar niet weer aan beginnen, ik vond eigenlijk alleen seizoen 1 van PB cool. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 10 maart 2015 Share Geplaatst 10 maart 2015 (bewerkt) Las het ook ja, aan de ene kant tof, maar... [spoiler=Spoiler]Maar Scofield die weer leeft? Da kennie. :( 10 maart 2015 bewerkt door Thierryvane Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 10 maart 2015 Share Geplaatst 10 maart 2015 (bewerkt) Las het ook ja, aan de ene kant tof. Maar ............. Da kennie. :( Ik heb net seizoen 1 afgekeken. Leuke spoiler :moop: 10 maart 2015 bewerkt door Niels Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 10 maart 2015 Share Geplaatst 10 maart 2015 Ik heb net seizoen 1 afgekeken. Leuke spoiler :moop: Helemaal niet bij stilgestaan. Mijn excuses. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 10 maart 2015 Share Geplaatst 10 maart 2015 Helemaal niet bij stilgestaan. Mijn excuses. Ik snap het wel, oude serie al natuurlijk. Maar baal wel :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 10 maart 2015 Share Geplaatst 10 maart 2015 Mag hopen dat ze daar niet weer aan beginnen, ik vond eigenlijk alleen seizoen 1 van PB cool. Same. Overigens nu S1 E6 van Utopia (2013) aan het kijken. Serie waarbij iedereen het manuscript wil hebben om de identiteit van iemand te achterhalen. Fucking goed tot dusver. Echt heel tof. Hoe minder je verder weet hoe beter. S1 is op Netflix en 2 is te downloaden. 6 episodes per seizoen van klein uur of minder :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 10 maart 2015 Share Geplaatst 10 maart 2015 [MENTION=21191]Kyrill[/MENTION]; Er komt dus met zeker een seizoen drie van The Fall _O_ Jamie Dornan De aankondiging niet bekijken als je seizoen twee nog niet in het geheel hebt gezien [spoiler=aankondiging] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 10 maart 2015 Share Geplaatst 10 maart 2015 Geen nieuwe aflevering van Top Gear komende zondag: http://www.telegraph.co.uk/news/celebritynews/11462167/Jeremy-Clarkson-suspended-from-Top-Gear.html Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 10 maart 2015 Share Geplaatst 10 maart 2015 Ja ik las het ook, wist helemaal niet van zijn vorige misdragingen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 23 maart 2015 Share Geplaatst 23 maart 2015 Ik ben maar eens begonnen aan Bloodline. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jernx Geplaatst 23 maart 2015 Share Geplaatst 23 maart 2015 Prisonbreak afgerond. Nu begonnen aan 1e seizoen Under the dome. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mike-92 Geplaatst 24 maart 2015 Share Geplaatst 24 maart 2015 Gisteren toevallig ''Band of Brothers'' gekeken op RTL 7.. Vanavond de rest van de serie downloaden : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 24 maart 2015 Share Geplaatst 24 maart 2015 Gisteren toevallig ''Band of Brothers'' gekeken op RTL 7.. Vanavond de rest van de serie downloaden :< Blijf ik één van de allerbeste series ooit vinden. Als je er eenmaal aan begint wil je alles in één dag afkijken. Heb afgelopen zaterdag de bluraybox gekocht bij de Mediamarkt, ik ga binnenkort er ook weereens aan beginnen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 24 maart 2015 Share Geplaatst 24 maart 2015 Door het eerste seizoen van Pretty Little Liars heen. Best spannend bij vlagen voor een meiden serie. Haalt nog niet het niveau van Gossip Girl maar het is wel tof. Toch al weer 22x40 minuten erop zitten... Dat is bijna 15 uur:cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 26 maart 2015 Share Geplaatst 26 maart 2015 Kijk PLL ook met moeders. Vind het erg tof. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 26 maart 2015 Share Geplaatst 26 maart 2015 Ik ben maar eens begonnen aan Bloodline. Ook gister avond eerste 13 minuten gezien voor slapen gaan. Ga zo verder kijken. Mijn beste vriend is super positief er over ben benieuwd :) Verder ook Utopia S2 afgerond Britse Serie over een ''Mr Rabbit'' Seizoen 1 was al geweldig. Seizoen 2 is misschien nog wel toffer beter. Echt enorm van genoten. Grant :D Ian, Jessica Hyde. Awesome. 4.5/5 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 26 maart 2015 Share Geplaatst 26 maart 2015 Ook gister avond eerste 13 minuten gezien voor slapen gaan. Ga zo verder kijken. Mijn beste vriend is super positief er over ben benieuwd :) Verder ook Utopia S2 afgerond Britse Serie over een ''Mr Rabbit'' Seizoen 1 was al geweldig. Seizoen 2 is misschien nog wel toffer beter. Echt enorm van genoten. Grant :D Ian, Jessica Hyde. Awesome. 4.5/5 Ik heb inmiddels de afleveringen gezien die op Netflix staan. Deze serie heeft me gevangen. Aanrader om te blijven kijken :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TomFsoccer Geplaatst 30 maart 2015 Share Geplaatst 30 maart 2015 Iemand hier die The 100 kijkt? Vind het echt een zalige serie, ik zit nu aan de seizoensfinale van seizoen 2. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Insigne Geplaatst 30 maart 2015 Share Geplaatst 30 maart 2015 Iemand hier die The 100 kijkt? Vind het echt een zalige serie, ik zit nu aan de seizoensfinale van seizoen 2. Jaa! Is een heerlijke serie inderdaad. Heb ook echt al weer zin in het volgende seizoen. Vandaag laatste afleveringen van White Collar gezien, man man wat een lekkere serie. Eigenlijk gebeurde er iedere levering en seizoen ongeveer hetzelfde, maar toch bleef het heerlijk om naar te kijken. Nu maar weer een nieuwe serie uitzoeken om te gaan kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten