Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

TV-series #3

Vegas

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 2,5k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Mweh ik vond het einde van Prison Break echt best wel lelijk eigenlijk.

[spoiler=Einde Prison Break]Dat Michael toch dood gaat dus, totaal geen functie had dat in de serie. Gewoon even in de laatste aflevering je hoofdpersoon omleggen om een 'indrukwekkend' einde te maken. Nee ik vond dat echt te simpel en ook niet echt in het beeld van de rest van de serie passen, waarin de gebroeders Scofield op de meest onwaarschijnlijke manieren alles overleven.

Heel erg mee eens, moest nog harder janken dan Ronaldo toen hij die Ballon d'Or won vorig jaar :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mweh ik vond het einde van Prison Break echt best wel lelijk eigenlijk.

[spoiler=Einde Prison Break]Dat Michael toch dood gaat dus, totaal geen functie had dat in de serie. Gewoon even in de laatste aflevering je hoofdpersoon omleggen om een 'indrukwekkend' einde te maken. Nee ik vond dat echt te simpel en ook niet echt in het beeld van de rest van de serie passen, waarin de gebroeders Scofield op de meest onwaarschijnlijke manieren alles overleven.

Heel erg mee eens, moest nog harder janken dan Ronaldo toen hij die Ballon d'Or won vorig jaar :D

[spoiler=Prison Break]Goh, echt keihard lopen janken toen. Mijn moeder meteen in paniek en vragen wat er aan de hand was, ik zo: Ja, ja, Michael Scofield is dood :r :D

bewerkt door FC-Breda
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Comedy Central heeft vandaag verteld dat ze binnenkort met een update komen over the Simpsons/Family Guy crossover, op een of andere manier laat mij dit denken dat Comedy Central al zijn Fox series kwijt is en dat die series naar FOX NL gaan. Kan me geen andere logische reden bedenken waarom er zo geheimzinnig over gedaan word, zou het ook aanmoedigen, FOX NL heeft met het uitzenden van The Simpsons iig wel laten zien dat ze meer verstand hebben van logische programmering dan bij Comedy Central. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Chronologische programmering (tot ze begonnen met nieuwe seizoen, nu loopt oud en nieuw door elkaar helaas) en niet 1 aflevering 10x herhalen per week. Als je Family Guy op zondag ziet op CC, dan weet je zeker dat je dezelfde aflevering nog minimaal 4x gaat zien die week, en met 13 seizoenen van 24 afleveringen vind ik dat vrij slecht. Ik weet dat ze zitten met de rechten en niet alles kunnen uitzenden, maar ze gooien daar constant dezelfde groep afleveringen van series in de rotatie, waardoor je helemaal ziek word van herhalingen. Doen ze bij bijna alle series, Family Guy, American Dad, Anger Managment, South Park en ga zo maar door.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb nu Breaking Bad en Prison Break gezien, iemand nog aanraders voor soort gelijke series? En dan bedoel ik series met een beetje dat "duistere" toontje, kan het niet zo goed uitleggen maar jullie snappen me vast wel ;c.

The Legend of Korra

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb nu Breaking Bad en Prison Break gezien, iemand nog aanraders voor soort gelijke series? En dan bedoel ik series met een beetje dat "duistere" toontje, kan het niet zo goed uitleggen maar jullie snappen me vast wel ;c.

OZ. Gevangenisserie met allerlei groepjes die elkaar letterlijk en figuurlijk proberen te naaien.

Walking Dead kijk ik ook, in ieder geval het proberen waard.

Link naar opmerking
Deel via andere websites