Sick Blik Geplaatst 27 maart 2014 Share Geplaatst 27 maart 2014 Nou sinds deze week 4 series afgerond in totaal. Dragonball GT: Heb ik ergens 3 jaar terug afgerond ofzo, Vooral jeugdsentiment, maar op de gevechten na is Dragonball eigenlijk helemaal niet zo bijzonder, zou het een 6je geven, de filler is echt vreselijk. You Who Came From the Stars: Koreaanse serie met de mooiste vrouw ter wereld. Begon enorm sterk, zakte naar het eind een beetje weg, onvoorspelbaarheid ging weg en het kreeg een redelijk slap einde, waar bij Koreaanse films altijd de emotie goed geprikkeld wordt op het eind. Zonde, toch een 8 want was prima vermaak. Detroit Metal City: Hele korte anime-komedie. Werd me aangeraden, heb me ook goed vermaakt, beetje grove satire is het. Alleen jammmer dat het een beetje op de oppervlakte bleef. 7tje. Death Note: Deze serie mensen. _O_ Of je nu van anime of niet houdt, deze serie is een must watch voor iedereen. Ik vraag me nu al af of ik iets ga vinden dat even goed is als Death Note. De spanning, de mindfucks, de mindgames, L, alles, constant onvoorspelbare momenten en hele intelligente plottwists. Psychologisch geweldig. Die geef ik gewoon een 9.5, alleen het einde beviel me niet zo, maar dat was slechts een klein smetje. Nu met True Detective begonnen, wil ondanks dat ik niet dol ben op Amerikaanse cinema, Amerikaanse series wel een kans geven, deze lijkt me ondanks de grote populariteit een lekker aparte serie en hij is ook nog kort, daar houd ik van. Verder ook bijna seizoen 1 van Aqua Teen Hunger Force eropzitten, geniale satire. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 5 april 2014 Share Geplaatst 5 april 2014 Waarom. Is. Er. Geen. Doctor. Who. Topic. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 6 april 2014 Share Geplaatst 6 april 2014 Doe wat je niet laten kunt. ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
W00t Geplaatst 7 april 2014 Share Geplaatst 7 april 2014 Kan iemand mij een serie aanraden die een beetje van het soort Nikita, Person of Interest is? Beetje spy achtig iets erin zitten. Heb Chuck, Burn Notice, 24 allemaal al gezien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 7 april 2014 Share Geplaatst 7 april 2014 Alias is volgens mij zo'n soort serie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 7 april 2014 Share Geplaatst 7 april 2014 True Detective ondertussen afgerond, zeker de hype waard hoor. Ga nu aan Luther beginnen, daarna weet ik overigens niks meer wat te doen. :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 8 april 2014 Share Geplaatst 8 april 2014 Kan iemand mij een serie aanraden die een beetje van het soort Nikita, Person of Interest is? Beetje spy achtig iets erin zitten. Heb Chuck, Burn Notice, 24 allemaal al gezien. Covert Affairs Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 8 april 2014 Share Geplaatst 8 april 2014 Oh, ik bedenk me trouwens net Archer. Een gortdroge tekenfilmserie over een spion. Ook zeker de moeite waard. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
W00t Geplaatst 9 april 2014 Share Geplaatst 9 april 2014 Dank voor de suggesties, zal eens de pilots bekijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geert Geplaatst 15 april 2014 Share Geplaatst 15 april 2014 Weet iemand trouwens of het mogelijk is om Game of Thrones (of HBO) op je laptop te bekijken via een legale manier (zoals Netflix bijv.) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 15 april 2014 Share Geplaatst 15 april 2014 Lijkt me dat je via HBO wel een Internet abonnement kunt afsluiten. Via Netflix gaat het niet lukken in ieder geval Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 16 april 2014 Share Geplaatst 16 april 2014 Net eindelijk Planet Earth afgerond. :< Echt elk shot is zo'n pareltje hé, ongelofelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 23 april 2014 Share Geplaatst 23 april 2014 Mensen hier die al de serie van Fargo kijken? Vond de film wel tof dus wel benieuwd naar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 23 april 2014 Share Geplaatst 23 april 2014 Weet iemand trouwens of het mogelijk is om Game of Thrones (of HBO) op je laptop te bekijken via een legale manier (zoals Netflix bijv.) HBO GO..? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 24 april 2014 Share Geplaatst 24 april 2014 Gisteren seizoen 1 van Dexter afgesloten: _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 24 april 2014 Share Geplaatst 24 april 2014 Trailer van Crossbones (die piratenserie met John Malkovich) is uit. http://www.serietotaal.nl/nieuws/605/john-malkovich-is-blackbeard-in-de-eerste-crossbones-trailer Had er meer van verwacht, maar ga het wel proberen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wesley Geplaatst 24 april 2014 Share Geplaatst 24 april 2014 Tipje voor de liefhebbers uit Enschede en omstreken; The Shield voor 5 euro per seizoen bij de Mediamarkt Enschede. Geen idee of andere MM's dezelfde prijs hanteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 27 april 2014 Share Geplaatst 27 april 2014 Eens begonnen aan Luther eindelijk, ligt me meteen wel, lijkt wel de psychologische kant op te gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 29 april 2014 Share Geplaatst 29 april 2014 Nou seizoen 1 er al op zitten, heerlijk zeg, enorm spannend. : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zitterd boy Geplaatst 30 april 2014 Share Geplaatst 30 april 2014 'Doe effe paranormaal' is echt een nieuw dieptepunt op de Nederlandse televisie ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 30 april 2014 Share Geplaatst 30 april 2014 Ben echt totaal verslaafd aan Gossip Girl. [MENTION=21251]Ilias.[/MENTION]; Jij hebt toch ook gekeken? Serena en Jenny:love: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 30 april 2014 Share Geplaatst 30 april 2014 Ben echt totaal verslaafd aan Gossip Girl. [MENTION=21251]Ilias.[/MENTION]; Jij hebt toch ook gekeken? Serena en Jenny:love: Heldig. [MENTION=9426]Dansmeister[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 30 april 2014 Share Geplaatst 30 april 2014 Ben echt totaal verslaafd aan Gossip Girl. [MENTION=21251]Ilias.[/MENTION]; Jij hebt toch ook gekeken? Serena en Jenny:love: Ja, fucked up leuke serie. :mrg: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 30 april 2014 Share Geplaatst 30 april 2014 Echt heerlijk ook. Dan is overigens fucking baas haha. Hopen dat het tussen hem en Serena hele serie dikke mik blijft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 30 april 2014 Share Geplaatst 30 april 2014 Ik vond die Chuck altijd wel een baas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten