rich ruzzian Geplaatst 19 september 2013 Share Geplaatst 19 september 2013 Weer begonnen met de serie Life. Damian Lewis speelt een politieagent die 12 jaar onterecht in de gevangenis heeft gezeten en nu vrij gelaten is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dw-nr1 Geplaatst 19 september 2013 Share Geplaatst 19 september 2013 Lang leve Netflix: White Collar, Sons of Anarchy en Homeland =) Tevens de volgorde waarin ik ze afspeel en ik zit nu bij seizoen 4 van White Collar. Helaas duurt het nog even voordat vijf zichtbaar is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 19 september 2013 Share Geplaatst 19 september 2013 White Collar moet ik ook weer eens oppakken. Alleen geen idee waar ik gebleven ben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 19 september 2013 Share Geplaatst 19 september 2013 White Collar moet ik ook weer eens oppakken. Alleen geen idee waar ik gebleven ben. Is er al een seizoen vier dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 19 september 2013 Share Geplaatst 19 september 2013 Geen idee, keek het altijd op RTL5 en heb volgens mij seizoen 3 nog niet helemaal gezien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 20 september 2013 Share Geplaatst 20 september 2013 Is er al een seizoen vier dan? 17 oktober begint seizoen 5 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 20 september 2013 Share Geplaatst 20 september 2013 Oke dan! dan word het tijd seizoen vier te kijken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kiewiet Geplaatst 26 september 2013 Share Geplaatst 26 september 2013 Iemand al begonnen met Peaky Blinders? Bezig met eerste seizoen, zijn nu twee eps van. Gaat over een bende in de jaren '20 in Birmingham. Erg toffe setting. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 26 september 2013 Share Geplaatst 26 september 2013 Political Animals is echt een toffe serie, toevallig kwam ik het tegen op HBO. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 30 september 2013 Share Geplaatst 30 september 2013 Iemand al begonnen met Peaky Blinders? Bezig met eerste seizoen, zijn nu twee eps van. Gaat over een bende in de jaren '20 in Birmingham. Erg toffe setting. Goede cast zeg. Maar eens in de gaten houden. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mathieu026 Geplaatst 2 oktober 2013 Share Geplaatst 2 oktober 2013 Net begonnen aan Hell on Wheels S03 hopelijk is het net zo goed als de voorgaande seizoenen. Nog meer mensen die dit kijken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 2 oktober 2013 Share Geplaatst 2 oktober 2013 Misfits en The 4400 zijn aanraders. Vooral Misfits. _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 2 oktober 2013 Share Geplaatst 2 oktober 2013 Net begonnen aan Hell on Wheels S03 hopelijk is het net zo goed als de voorgaande seizoenen. Nog meer mensen die dit kijken? Ooit eens de eerste twee eps gezien maar nooit echt verder gekeken. Is het niveau daarna flink omhoog gegaan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 2 oktober 2013 Share Geplaatst 2 oktober 2013 Na twee afleveringen niet echt veel zin meer om verder te gaan met Agents of Shields, op Clark Gregg na zijn de acteerprestaties erg pover. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 3 oktober 2013 Share Geplaatst 3 oktober 2013 Ik heb wel zin in een beetje een feelgood/drama/komedie serie zegmaar, dus met een mix van alles. Wat moet ik dan beslist zien? Entourage of BMS ofzo? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Greekcian Geplaatst 3 oktober 2013 Share Geplaatst 3 oktober 2013 Nu Breaking Bad is afgelopen en ik het hele eerste seizoen van House of Cards heb gekeken (Aanrader) ben ik maar begonnen aan Friday Night Lights. Veel goeie dingen over die serie gehoord en het begint ook wel goed ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 3 oktober 2013 Share Geplaatst 3 oktober 2013 Ik heb wel zin in een beetje een feelgood/drama/komedie serie zegmaar, dus met een mix van alles. Wat moet ik dan beslist zien? Entourage of BMS ofzo? Entourage Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 3 oktober 2013 Share Geplaatst 3 oktober 2013 Sowieso Entourage ja, anders How to Make it in America of Shameless ofzo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 3 oktober 2013 Share Geplaatst 3 oktober 2013 Dan zal ik die eens proberen. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 3 oktober 2013 Share Geplaatst 3 oktober 2013 Iemand die Under The Dome kan aanraden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 3 oktober 2013 Share Geplaatst 3 oktober 2013 Leuk voor even. Geen bijzonder spectaculaire serie, maar voor tussendoor heb je iig wat vermaak. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 4 oktober 2013 Share Geplaatst 4 oktober 2013 Leuk voor even. Geen bijzonder spectaculaire serie, maar voor tussendoor heb je iig wat vermaak. Dit inderdaad. Uiteindelijk blijf je kijken omdat je nieuwsgierig bent naar die dome. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mathieu026 Geplaatst 7 oktober 2013 Share Geplaatst 7 oktober 2013 Ooit eens de eerste twee eps gezien maar nooit echt verder gekeken. Is het niveau daarna flink omhoog gegaan? Tweede seizoen vond ik iets beter dan het eerste en het derde seizoen was op zich wel redelijk, maar de laatste aflevering vond ik qua verhaal wel een beetje teleurstellend. Ik denk dat je het vanzelf leuk gaat vinden als de setting je trekt anders kan het inderdaad wat teleurstellend zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 7 oktober 2013 Share Geplaatst 7 oktober 2013 Als je van westerns houdt dan schijnt Deadwood ook wel goed te zijn. Is wel al na twee seizoen gecancelled. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 7 oktober 2013 Share Geplaatst 7 oktober 2013 Ik ben op zoek naar een nieuwe leuke serie nu ik bij New Girl helemaal bij ben en dus nu telkens een week moet wachten. In principe heb ik geen vast genre, dus sta open voor alles Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten