Wokulski Geplaatst 22 april 2013 Share Geplaatst 22 april 2013 Seizoen 2 van The Wire erop zitten, vond het beduidend minder dan seizoen 1 maar dat legde de lat ook wel heeeeel hoog. Anyways, ook dit seizoen weer even moeten inkomen maar daarna weer erdoorheen gejaagd, wat een serie zeg :< Seizoen 3 staat in de download. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 22 april 2013 Share Geplaatst 22 april 2013 Seizoen 3 van Borgen is binnen, vanavond maar eens mee beginnen :D Heerlijk seizoen, genoten _O_ _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 22 april 2013 Share Geplaatst 22 april 2013 Komt normaal dit najaar hier op tv, maar weet niet of ik het zolang volhou :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 23 april 2013 Share Geplaatst 23 april 2013 Denk maar eens Gossip Girl kijken als ik soms die posts van [MENTION=6129]Vegas[/MENTION]; zie in vrouwelijk schoon. is de serie echt vrouwelijk en moet ik me eigenlijk schamen of valt het best mee? ;c Hier mensen die Vikings volgen? Is het de moeite van het downloaden waard? Ja! Geweldige serie _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 24 april 2013 Share Geplaatst 24 april 2013 Ja, had het al gedownload. Goede serie inderdaad! : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 24 april 2013 Auteur Share Geplaatst 24 april 2013 Denk maar eens Gossip Girl kijken als ik soms die posts van [MENTION=6129]Vegas[/MENTION]; zie in vrouwelijk schoon. is de serie echt vrouwelijk en moet ik me eigenlijk schamen of valt het best mee? ;c Ja! Geweldige serie _O_ Ik vind het per definitie een beetje lame om een geslachtsstempel op een serie te drukken. Kijk gewoon wat je kijken wil, epische care wat anderen daarvan vinden. GG is gewoon vet, eyecandy op veel verschillende gebieden (vrouwen, mannen, steden, expensive stuff) en gewoon een prima verhaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 24 april 2013 Share Geplaatst 24 april 2013 Gossip Girl is ongeveer net zo vrouwelijk als Sex and The City, alleen met meer vrouwelijk schoon. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 24 april 2013 Share Geplaatst 24 april 2013 Ik vind het per definitie een beetje lame om een geslachtsstempel op een serie te drukken. Kijk gewoon wat je kijken wil, epische care wat anderen daarvan vinden. GG is gewoon vet, eyecandy op veel verschillende gebieden (vrouwen, mannen, steden, expensive stuff) en gewoon een prima verhaal. Oh nee zo bedoelde ik het ook niet hoor. :P Ik zal het eens een kans geven. Ben wel toe aan iets luchtiger vermaak. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
klundertje Geplaatst 24 april 2013 Share Geplaatst 24 april 2013 hebben jullie hier nog wat aanrader voor series als heroes en alphas? Ben op zoek naar een nieuwe serie waar ik weer een aantal uur vermaak in kan steken. Wat vond ik het trouwens zonde dat Alphas nooit verder is gegaan. Gewoon een sterke serie die net naar het hoogtepunt aan het toe werken was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 24 april 2013 Share Geplaatst 24 april 2013 hebben jullie hier nog wat aanrader voor series als heroes en alphas? Ben op zoek naar een nieuwe serie waar ik weer een aantal uur vermaak in kan steken. Wat vond ik het trouwens zonde dat Alphas nooit verder is gegaan. Gewoon een sterke serie die net naar het hoogtepunt aan het toe werken was. Ik haal hier uit dat je een serie zoekt over mensen met een soort superkrachten? Supernatural wellicht? Geen idee of het vet is trouwens, want heb het nog nooit gezien. Maar behandelt wel dat thema en scoort ook wel redelijk goed op IMDB. Anders wellicht Arrow. Gaat ook over een soort superheld, geloof ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
klundertje Geplaatst 25 april 2013 Share Geplaatst 25 april 2013 Ik haal hier uit dat je een serie zoekt over mensen met een soort superkrachten? Supernatural wellicht? Geen idee of het vet is trouwens, want heb het nog nooit gezien. Maar behandelt wel dat thema en scoort ook wel redelijk goed op IMDB. Anders wellicht Arrow. Gaat ook over een soort superheld, geloof ik. Inderdaad iets met superkrachten of een ieder geval iets van held ja. Arrow volg ik al vanaf dat de serie uit is. Ik ben sowieso een grote DC Comics en Marvel fan, dus toen ik zag dat er een serie van The Green Arrow kwam ging ik al het nieuws meteen volgen. Supernatural ben ik een keer aan begonnen maar vond ik persoonlijk een minder goede serie. Ook ben ik aan The 4400 begonnen, maar ook die serie vind ik iets minder. Ik heb zelf ook nog even gezocht en ga denk ik beginnen aan Misfits. Ook een beetje hetzelfde principe. Misschien dat anderen nog een suggestie hebben? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 25 april 2013 Share Geplaatst 25 april 2013 Misfits is inderdaad wel leuk. Wel totaal iets anders dan de door jou genoemde series. De toon is een stuk minder serieus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
klundertje Geplaatst 25 april 2013 Share Geplaatst 25 april 2013 Het hoeft niet perse heel serieus te zijn. Zolang het verhaal maar wel sterk is. Volg elke week ook TBBT, HIMYM, New Girl en Two and a half men. Ook niet de meest serieuze series volgens mij. Ook kijk ik Suits, Arrow, GOT, TWD. weer wat serieuzer. Heb ook nog veel series gezien die afgelopen zijn, maar ben nu op zoek naar een serie waar ik dus weer mijn vrije uurtjes in kwijt kan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 28 april 2013 Share Geplaatst 28 april 2013 Net Scrubs afgekeken, nog mensen die een comedy serie kunnen aanraden? TBBT, HIMYM, New Girl, TAAHM, Rules of Engagement, Happy Endings volg ik al Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DJ_Caje Geplaatst 29 april 2013 Share Geplaatst 29 april 2013 [MENTION=2275]Glenn08[/MENTION]; Modern Family? Ook een supergoeie comedy als TBBT, New Girl, ... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 29 april 2013 Share Geplaatst 29 april 2013 Vergeten erbij te zetten, volg ik ook al;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 29 april 2013 Share Geplaatst 29 april 2013 Net Scrubs afgekeken, nog mensen die een comedy serie kunnen aanraden? TBBT, HIMYM, New Girl, TAAHM, Rules of Engagement, Happy Endings volg ik al Community, Extras, Life's Too Short, The League en Modern Family. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 29 april 2013 Share Geplaatst 29 april 2013 Community & Seinfeld kan ik persoonlijk wel altijd van genieten [MENTION=2275]Glenn08[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
klundertje Geplaatst 29 april 2013 Share Geplaatst 29 april 2013 cougar town, go on? zijn ook 2 series die je heel simpel wegkijkt zonder echt op te hoeven letten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 29 april 2013 Share Geplaatst 29 april 2013 Net Scrubs afgekeken, nog mensen die een comedy serie kunnen aanraden? TBBT, HIMYM, New Girl, TAAHM, Rules of Engagement, Happy Endings volg ik al Psych :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 29 april 2013 Share Geplaatst 29 april 2013 Voor het slapengaan kijken mijn vrouw en ik geregeld nog een aflevering New Girl. Maar nu zijn we bijna bij en zoeken we een nieuwe geschikte serie. Voorkeur voor iets lichts, beetje drama, maar vooral leuk en ontspannend. Liefst geen lach op de achtergrond, zo'n 20 minuten per aflevering is een mooie tijd. Niet te hoge grapdichtheid: meer New Girl dan Friends, meer Scrubs dan TBBT. Iemand ideeën? Voldoet Happy Endings hier bijvoorbeeld aan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 29 april 2013 Share Geplaatst 29 april 2013 Happy Endings is prima vlak voor het slapen gaan, doe ik ook vaak. Niveau ligt een treetje lager dan New Girl en nog een treetje lager dan TBBT en Friends, maar het is wel lekker vermakelijk zonder er teveel bij na te hoeven denken. Ook geen lachband. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 30 april 2013 Share Geplaatst 30 april 2013 Happy Endings is zeker een erg leuke vlak voor het slapen gaan. Ben het overigens niet helemaal met Vinny eens, want vind zeker het tweede seizoen sterker dan New Girl. Derde seizoen is wel wat minder, maar dat komt voornamelijk doordat Dave meer screentime heeft gekregen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AjaciedBart. Geplaatst 1 mei 2013 Share Geplaatst 1 mei 2013 Psych :D ² Enige serie die ik op dit moment volg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 1 mei 2013 Share Geplaatst 1 mei 2013 Bedankt jongens, heb wat afleveringen gedownload van de series die me aanspraken:) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten