Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

TV-series #3

Vegas

Aanbevolen berichten

Seizoen 2 van The Wire erop zitten, vond het beduidend minder dan seizoen 1 maar dat legde de lat ook wel heeeeel hoog. Anyways, ook dit seizoen weer even moeten inkomen maar daarna weer erdoorheen gejaagd, wat een serie zeg :< Seizoen 3 staat in de download.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 2,5k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Denk maar eens Gossip Girl kijken als ik soms die posts van [MENTION=6129]Vegas[/MENTION]; zie in vrouwelijk schoon.

is de serie echt vrouwelijk en moet ik me eigenlijk schamen of valt het best mee? ;c

Hier mensen die Vikings volgen? Is het de moeite van het downloaden waard?

Ja! Geweldige serie _O_

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Denk maar eens Gossip Girl kijken als ik soms die posts van [MENTION=6129]Vegas[/MENTION]; zie in vrouwelijk schoon.

is de serie echt vrouwelijk en moet ik me eigenlijk schamen of valt het best mee? ;c

Ja! Geweldige serie _O_

Ik vind het per definitie een beetje lame om een geslachtsstempel op een serie te drukken. Kijk gewoon wat je kijken wil, epische care wat anderen daarvan vinden. GG is gewoon vet, eyecandy op veel verschillende gebieden (vrouwen, mannen, steden, expensive stuff) en gewoon een prima verhaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind het per definitie een beetje lame om een geslachtsstempel op een serie te drukken. Kijk gewoon wat je kijken wil, epische care wat anderen daarvan vinden. GG is gewoon vet, eyecandy op veel verschillende gebieden (vrouwen, mannen, steden, expensive stuff) en gewoon een prima verhaal.

Oh nee zo bedoelde ik het ook niet hoor. :P Ik zal het eens een kans geven. Ben wel toe aan iets luchtiger vermaak.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hebben jullie hier nog wat aanrader voor series als heroes en alphas? Ben op zoek naar een nieuwe serie waar ik weer een aantal uur vermaak in kan steken. Wat vond ik het trouwens zonde dat Alphas nooit verder is gegaan. Gewoon een sterke serie die net naar het hoogtepunt aan het toe werken was.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hebben jullie hier nog wat aanrader voor series als heroes en alphas? Ben op zoek naar een nieuwe serie waar ik weer een aantal uur vermaak in kan steken. Wat vond ik het trouwens zonde dat Alphas nooit verder is gegaan. Gewoon een sterke serie die net naar het hoogtepunt aan het toe werken was.

Ik haal hier uit dat je een serie zoekt over mensen met een soort superkrachten? Supernatural wellicht? Geen idee of het vet is trouwens, want heb het nog nooit gezien. Maar behandelt wel dat thema en scoort ook wel redelijk goed op IMDB. Anders wellicht Arrow. Gaat ook over een soort superheld, geloof ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik haal hier uit dat je een serie zoekt over mensen met een soort superkrachten? Supernatural wellicht? Geen idee of het vet is trouwens, want heb het nog nooit gezien. Maar behandelt wel dat thema en scoort ook wel redelijk goed op IMDB. Anders wellicht Arrow. Gaat ook over een soort superheld, geloof ik.

Inderdaad iets met superkrachten of een ieder geval iets van held ja. Arrow volg ik al vanaf dat de serie uit is. Ik ben sowieso een grote DC Comics en Marvel fan, dus toen ik zag dat er een serie van The Green Arrow kwam ging ik al het nieuws meteen volgen. Supernatural ben ik een keer aan begonnen maar vond ik persoonlijk een minder goede serie. Ook ben ik aan The 4400 begonnen, maar ook die serie vind ik iets minder. Ik heb zelf ook nog even gezocht en ga denk ik beginnen aan Misfits. Ook een beetje hetzelfde principe. Misschien dat anderen nog een suggestie hebben?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het hoeft niet perse heel serieus te zijn. Zolang het verhaal maar wel sterk is. Volg elke week ook TBBT, HIMYM, New Girl en Two and a half men. Ook niet de meest serieuze series volgens mij. Ook kijk ik Suits, Arrow, GOT, TWD. weer wat serieuzer. Heb ook nog veel series gezien die afgelopen zijn, maar ben nu op zoek naar een serie waar ik dus weer mijn vrije uurtjes in kwijt kan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor het slapengaan kijken mijn vrouw en ik geregeld nog een aflevering New Girl. Maar nu zijn we bijna bij en zoeken we een nieuwe geschikte serie. Voorkeur voor iets lichts, beetje drama, maar vooral leuk en ontspannend. Liefst geen lach op de achtergrond, zo'n 20 minuten per aflevering is een mooie tijd. Niet te hoge grapdichtheid: meer New Girl dan Friends, meer Scrubs dan TBBT. Iemand ideeën? Voldoet Happy Endings hier bijvoorbeeld aan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites