Boeruh! Geplaatst 30 juni 2015 Share Geplaatst 30 juni 2015 Ik vind 'm ook vet! Even wat anders, niets mis mee. Geen thuisshirt dus?;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 30 juni 2015 Auteur Share Geplaatst 30 juni 2015 Denk het niet nee ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 30 juni 2015 Share Geplaatst 30 juni 2015 (bewerkt) Veldwijk nu pas officieel bevestigd ;c Ook worden we in verband gebracht met Moses Odubajo, een 21-jarige rechtsmid die ook als rechtsback uit de voeten kan. Hij heeft een Engelse en Nigeriaanse nationaliteit en speelt op dit moment bij Brentford. 30 juni 2015 bewerkt door Boeruh! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pecswollenaer Geplaatst 30 juni 2015 Share Geplaatst 30 juni 2015 Veldwijk nu pas officieel bevestigd ;c Ook worden we in verband gebracht met Moses Odubajo, een 21-jarige rechtsmid die ook als rechtsback uit de voeten kan. Hij heeft een Engelse en Nigeriaanse nationaliteit en speelt op dit moment bij Brentford. Rechtsback is met Van Polen en KINGsley al dubbel bezet. Een rechtsbuiten is wel welkom. En dat uitshirt. :love: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Markuss Geplaatst 30 juni 2015 Share Geplaatst 30 juni 2015 Zag dat jullie een jeugdspeler van Dortmund op proef hebben, Emmanuel Mbende. Heb hem 2 jaar terug op een jeugdtoernooi gezien, echt een onwijze beul was het toen. Ben benieuwd of hij bij jullie kan aanhaken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 1 juli 2015 Auteur Share Geplaatst 1 juli 2015 Zag dat jullie een jeugdspeler van Dortmund op proef hebben, Emmanuel Mbende. Heb hem 2 jaar terug op een jeugdtoernooi gezien, echt een onwijze beul was het toen. Ben benieuwd of hij bij jullie kan aanhaken. Haha Mbende, als die kerel een contract krijgt dan pakt ie gewoon 14x geel en 3x rood dit seizoen hoor, die nummer 14 van Hatto Heim werd gister he-le-maal gek van hem :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 1 juli 2015 Share Geplaatst 1 juli 2015 Vandaag was 'ie ook op de training aan 't beesten, heerlijk man :D En Gravenbeek dus weer op proef. Voor rechtsbuiten? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 1 juli 2015 Auteur Share Geplaatst 1 juli 2015 Vandaag was 'ie ook op de training aan 't beesten, heerlijk man :D En Gravenbeek dus weer op proef. Voor rechtsbuiten? Volgens mij is het meer dat hij mag meetrainen om zijn conditie op peil te houden, maar echt serieus werk zal PEC d'r waarschijnlijk niet van gaan maken. Blijft natuurlijk wel cult om hem gister weer in het PEC shirt te zien :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 1 juli 2015 Share Geplaatst 1 juli 2015 Gravenbeek :r Dat Brood hem een tijd de voorkeur gaf boven Appiah blijft een groot raadsel voor me. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 3 juli 2015 Auteur Share Geplaatst 3 juli 2015 Enorm triest nieuws weer over Karagounis. In de zomer van 2014 raakte hij in de voorbereiding geblesseerd aan zijn enkel, daardoor heeft hij de complete start van het seizoen met de Johan Cruijf Schaal en Europees voetbal e.d al gemist. Rond oktober kwam hij weer terug, maar amper een maand later kreeg hij een kruisbandblessure. Hele seizoen 14/15 was hij verder dus uitgeschakeld en zijn herstel leek goed te gaan, hij trainde zelfs al weer voorzichtig mee. Heeft ie vandaag weer een blessure aan zijn kruisband opgelopen. Opnieuw einde seizoen dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 4 juli 2015 Share Geplaatst 4 juli 2015 Dat is wel echt heel sneu inderdaad :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 7 juli 2015 Auteur Share Geplaatst 7 juli 2015 Net weer terug uit Genemuiden, matige pot gezien tegen de plaatselijke SC (1-4), maar het sfeertje d'r omheen blijft natuurlijk altijd mooi. Lazic viel positief op tijdens zijn speelminuten, verder vooral een beetje beziggehouden met de randzaken ;c Ook nog een tijdje staan lullen met Joost Broerse, waarbij we het hadden over de nieuwe verdedigers. Kvida zag hij wel potentie in, maar bij het noemen van de naam Mbende (proefspeler van Dortmund) schoot hij spontaan in de lach. Gok dus dat die niet heel lang meer bij ons zal spelen :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pecswollenaer Geplaatst 7 juli 2015 Share Geplaatst 7 juli 2015 Is die Mbende zo slecht dan? Van wat ik gehoord heb ik het verdedigend en vooral fysiek wel prima maar voetballend dramatisch. Ik hoop dat Lazic een contract krijgt als Drost vertrekt. Jammer dat Peters liever naar Portugal gaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 15 juli 2015 Auteur Share Geplaatst 15 juli 2015 Drenthe en PEC Zwolle openen gesprekken PEC Zwolle broedt op een mogelijk zeer verrassende transfer. Er gingen woensdagmiddag geruchten dat trainer Ron Jans werd gesignaleerd met Royston Drenthe. 'Geen commentaar', reageert een verraste Jans in eerste instantie tegenover Voetbal International. Maar even later gaf hij toch toe dat hij een afspraak had met Drenthe. 'Wij kregen het signaal dat Royston graag terug naar Nederland wilde', vervolgt Jans. 'We hebben contact gehad, maar meer nog niet.' Het initiatief ging daarbij uit van Drenthe. Technisch directeur Gerard Nijkamp wil echter nog niet op zaken vooruitlopen. 'Op dit moment is het allemaal nog erg voorbaring. Royston moet sowieso eerst nog wat papierwerk regelen. Officieel staat hij nog steeds onder contract bij Kayseri Erciyesspor. Pas als daar een oplossing voor is, kunnen we verder praten.' 'Het is voor zover wij weten een bewuste keuze voor Zwolle, omdat wij de laatste jaren meerdere spelers een boost hebben gegeven', antwoort Nijkamp op de vraag of Drenthe bewust voor PEC Zwolle heeft gekozen of sowieso terug wil naar Nederland. Het lijkt onwaarschijnlijk, Drenthe bij PEC Zwolle. 'Maar dat dachten mensen vorig jaar ook toen we Tomás Necid haalden', besluit de technisch directeur. Dit zou wel heel tof zijn zeg :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 15 juli 2015 Share Geplaatst 15 juli 2015 Hoe wil Zwolle dit gaan betalen dan. Staan er financieel absoluut niet geweldig voor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 15 juli 2015 Share Geplaatst 15 juli 2015 Zou wel eens een gouden combi worden: Drenthe en Jans. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pecswollenaer Geplaatst 29 juli 2015 Share Geplaatst 29 juli 2015 Jammer Drost naar Groningen. Als hij naar AZ of Vitesse was gegaan had ik het nog wel gesnapt maar Groningen is toch niet zoveel beter dan PEC? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 29 juli 2015 Share Geplaatst 29 juli 2015 In b4: Andersen op huurbasis naar PEC Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 30 juli 2015 Share Geplaatst 30 juli 2015 Jammer Drost naar Groningen. Als hij naar AZ of Vitesse was gegaan had ik het nog wel gesnapt maar Groningen is toch niet zoveel beter dan PEC? Groningen is toch echt wel een grotere club dan PEC. Al jarenlang subtopper. PEC komt net kijken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 30 juli 2015 Share Geplaatst 30 juli 2015 Saymak lag vanochtend schreeuwend op het veld en verliet net het stadion op krukken :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 30 juli 2015 Share Geplaatst 30 juli 2015 In b4: Andersen op huurbasis naar PEC Zou denk ik wel voor alle partijen een goede transfer zijn, die gozer moet gewoon heel veel minuten maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 30 juli 2015 Share Geplaatst 30 juli 2015 Saymak lag vanochtend schreeuwend op het veld en verliet net het stadion op krukken :( Lees net op Twitter dat hij 3-4 week uit roulatie is. Wat me verder opviel tijdens de training: Tijdens een oefening met voorzetten kon zowat alleen Van Polen een goede, strakke voorzet geven. Becker gaf de hele tijd van die stiftjes, dus Jans zegt: 'Je moet niet stiften, maar die ballen gewoon zo hard mogelijk voorgeven.' Een minuut later geeft die Becker weer een stiftje...:wall: Verder hoop ik echt dat die Gravenbeek niet tekent. Vind hem voetballend niet per se positief opvallend, maar hij loopt ook de hele tijd te schreeuwen naar Becker en Menig, waardoor ze niet opletten, weer door de oefening heenlopen etc. Ook dat sjokken van hem :cab: Verder dacht ik ook dat hij de sliding op Saymak maakte, maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen. Toen Saymak uitviel tijdens de partijen, nam Van der Haar zijn plaats in. Sowieso gingen ze op een half veld spelen, terwijl ze nog steeds 11-11 speelden, er waren dus hele kleine ruimtes. Die Van der Haar is gewoon nog net zo fanatiek als vroeger, sprinten, harde slidings, tikje hier, tikje daar. Heerlijk :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 30 juli 2015 Share Geplaatst 30 juli 2015 In b4: Andersen op huurbasis naar PEC Zie Duarte wel naar PEC gaan. Of Ritzmaier van PSV. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 30 juli 2015 Share Geplaatst 30 juli 2015 Paris Saint Germain is al bezig met een middenvelder die PEC daarna zou huren, verder komt er waarschijnlijk geen middenvelder meer bij. Denk dat PEC Duarte helemaal niet kan betalen, of hij moet heel veel inleveren/gehuurd worden. Transfersom Drost wordt waarschijnlijk gebruikt voor een keeper. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 30 juli 2015 Share Geplaatst 30 juli 2015 Jammer Drost naar Groningen. Als hij naar AZ of Vitesse was gegaan had ik het nog wel gesnapt maar Groningen is toch niet zoveel beter dan PEC? Het uitgaansleven in Groningen is een stuk leuker dan in Zwolle. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten