Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

PEC Zwolle

Christian.

Aanbevolen berichten

Nijkamp: "Wij hebben signalen gekregen dat Necid met andere clubs in onderhandeling is. Ik ga er vanuit dat hij definitief vertrekt."

Janssen (Almere City) is financieel onhaalbaar voor PEC Zwolle en de hoop om Locadia te huren van PSV heeft PEC ook opgegeven.

Bron: forzapeczwolle

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als linksbuiten 23 goals maken is erg knap. Ben benieuwd of zijn eagles verleden hem tegenhoudt hier te tekenen. ;) (denk het niet)

Ik lees nu ook dat Henk Timmer zijn zaakwaarnemer is en volgens mij heeft hij wel wat contacten binnen de club.

En Veldwijk is vandaag in Zwolle gezien.

bewerkt door pecswollenaer
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Peters heeft ze inmiddels ook aardig voor het uitkiezen. Ook buitenlandse clubs. Eagles had ook interesse maar zijn nu natuurlijk kansloos. Hadden eerder moeten toehappen. Zou voor hem persoonlijk Zwolle een goede stap vinden, komt ook tevens uit Oldenzaal dus kan mooi in de buurt blijven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lukoki stapt morgen in het vliegtuig naar Bulgarije om met Ludogorets te praten. Hij zal minstens 1 miljoen opleveren. Becker lijkt me een prima vervanger en hopelijk wordt Karagounis een keer fit. Dat geld kan dan mooi gebruikt worden voor een verdediger aangezien Veldwijk al zo goed als zeker komt.

Veldwijk is binnen.

bewerkt door pecswollenaer
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lukoki vervolgt carrière zeer waarschijnlijk in Bulgarije

media_xll_3117007.jpg

Jody Lukoki vervolgt zijn voetballoopbaan zeer waarschijnlijk in Bulgarije. PEC Zwolle nadert een akkoord met PFK Ludogorets over een aanzienlijke transfersom en heeft de 22-jarige rechtsbuiten toestemming gegeven om te onderhandelen met de club die vorige maand de Bulgaarse titel prolongeerde.

Lukoki werd vorig jaar door PEC overgenomen van Ajax. De rappe vleugelspits tekende een driejarig contract in Zwolle, maar lijkt de nummer zes van Nederland na één seizoen alweer te verlaten. Ludogorets heeft naar verluidt een bedrag met zes nullen over voor Lukoki.

De clubleiding heeft de Congolese international daarop toestemming gegeven om met de Bulgaarse titelhouder te gaan praten. De verwachting is dat de clubs overeenstemming zullen bereiken over de transfersom en dat Lukoki, die er financieel ook flink op vooruit zal gaan, dan voor meerdere jaren zal verbinden aan Champions League-deelnemer.

Ludogorets wordt de eerste buitenlandse werkgever voor Lukoki. De aanvaller doorliep de jeugdopleiding bij Ajax en kwam uiteindelijk 23 keer uit voor de hoofdmacht van de Amsterdammers. In het seizoen 2013-2014 werd hij verhuurd aan Cambuur, waarna PEC hem kocht van Ajax. In Zwolle was hij in 31 competitieduels twee maal trefzeker. Lukoki tekende vorig jaar tegen Sparta Praag bovendien voor de allereerste officiële Zwolse treffer in Europees verband.

Bulut

Sheraldo Becker lijkt vooralsnog de voornaamste kandidaat om de plek van Lukoki, rechts in de aanval, komend seizoen op te vullen. Becker kwam het voorbije half jaar al uit voor PEC en zal ook komend seizoen gehuurd worden van Ajax. Na Lukoki en Becker staat ook Samet Bulut op het punt Ajax te verruilen voor PEC Zwolle. De 19-jarige spits scoorde het afgelopen seizoen 21 keer voor Ajax A2. Desondanks werd zijn aflopende contract niet verlengd. Als PEC en Bulut het eens worden over de laatste details, maakt hij de overstap naar de beloften van Zwolle.

Stuk :r:r

Veldwijk nieuwe spits PEC Zwolle

ZWOLLE - Lars Veldwijk speelt komend seizoen in de punt van de aanval bij PEC Zwolle. De spits uit Uithoorn (23) wordt voor een seizoen gehuurd van Nottingham Forest uit de Engelse eerste divisie. Veldwijk past volgens technisch directeur Gerard Nijkamp als aanspeelpunt uitstekend in de speelwijze van de Zwollenaren.

De lange aanvaller was vorige zomer al in beeld. "Maar voordat ik de telefoon kon pakken, was hij van de markt."

Veldwijk speelde vorig jaar een hoofdrol bij de promotie van Excelsior naar de eredivisie, de topscorer was goed voor dertig doelpunten. De oud-speler van Volendam, FC Utrecht en Dordrecht koos vervolgens voor Nottingham Forest, dat ruim een half miljoen euro voor hem betaalde. Maar zijn verblijf bij de voormalige Europa Cup 1-winnaar werd een teleurstelling. Veldwijk verzamelde in elf competitiewedstrijden amper 121 minuten speeltijd, en scoren was er niet bij. Sinds maart moest de aanvaller het doen met duels bij de reserveploeg.

"Veldwijk was in Nederland het niveau van de eerste divisie ontstegen, maar hij moet het nog wel laten zien op het hoogste niveau", beseft Nijkamp. Veldwijk is in Zwolle de opvolger van Tomás Necid. "Het heeft geen zin om die twee jongens te vergelijken, maar Veldwijk is wel een identiek type aanvallerf."

PEC Zwolle heeft bij Nottingham Forest een optie tot koop bedongen, Veldwijk heeft in Engeland een contract tot en met de zomer van 2017.

(y)

Zeer blij mee, vraag me enkel af hoe hij uit de verf zal komen in het spel van Zwolle. Maar uitstekende spits voor ons niveau.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bulut is echt een hele goede spits in potentie (al ben ik 1 van de weinige die dat vindt) , in de jeugd bij Ajax wordt er veel gesproken over talenten in de spits als El Idrissi en El Azzouzi maar ik sluit niet uit dat Bulut het verder gaat schoppen, sowieso heeft die veel meer dan Idrissi. Ik vind het ook dikke onzin dat hij weg ''moet'' bij Ajax. Hij hoeft overigens niet weg maar mag als enige van de hele A en grotendeels B met een jeugdcontract spelen terwijl de anderen allemaal een profcontract hebben. Niet eerlijk als je topscorer bent geworden van de A en ook raar. Enige nadeel is dat hij ''al'' 19 is, maar we verwachten allemaal helaas bij Ajax dat je op je 17de al een toptalent moet zijn terwijl er natuurlijk genoeg spelers iets later doorgroeien. Of die het bij Ajax gered had? Ik twijfel eraan maar ik geloofde er wel in maar voor Zwolle lijkt het mij een uitstekende spits in potentie achter Veldwijk. [MENTION=15369]Christian.[/MENTION];

Beetje zelfde type ook als Necid en Veldwijk, lang, sterk, technisch. Door teamgenoten in de A1 wel eens gekscherend Ibrahimovic genoemd ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aah thanks Cimmie (y)

PEC Enschede komt ook weer langs om te shoppen, ditmaal is het René Hake (d)

FC Twente bijna rond met René Hake

ENSCHEDE - FC Twente verwacht woensdag rond te komen met René Hake. Hake wordt de nieuwe assistent van hoofdtrainer Alfred Schreuder. Hake vervult die functie nu nog bij PEC Zwolle. De kans is groot dat hij voor 3 jaar gaat tekenen.

Verder nog een tweet van de zaakwaarnemer van Lukoki

[twitter]613662975023521792[/twitter]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[MENTION=15369]Christian.[/MENTION]; en [MENTION=32665]pecswollenaer[/MENTION]; gaan jullie nog naar eerste training en/of Open Dag?

Eerste training sowieso niet want dan moet ik werken en open dag vind ik te druk en mn pa waar ik normaal mee naar pec ga vind het al helemaal niks.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ah oké.

Vrijdag vrij, dus ga dan met iemand uit m'n voetbalteam die dan ook vrij is. Vind het wel jammer dat de eerste training bij PEC niet heel speciaal is tov de normale trainingen. Bij andere clubs is er vaak wat meer interactie tussen spelers en publiek en vuurwerk etc. Maja alsnog leuk om te gaan natuurlijk. Ga sowieso wel vaker naar trainingen in vakanties samen met een vriend. Hij gaat naast het stadion naar school dus gaat hij tijdens tussenuren naar trainingen. Omdat hij zo vaak kijkt mag hij al op speciale plek staan en heeft hij al best veel spullen gekregen van spelers :D

Open Dag vind ik ook altijd wel leuk, ga daarheen met broertjes, vrienden en jongens uit m'n voetbalteam. En de afscheidswedstrijd van Broerse, met AVDIC :banana:

En even schooien bij m'n ouders voor zo'n welkomstasje, tekening maken en hopelijk seizoenskaart winnen ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ah oké.

Vrijdag vrij, dus ga dan met iemand uit m'n voetbalteam die dan ook vrij is. Vind het wel jammer dat de eerste training bij PEC niet heel speciaal is tov de normale trainingen. Bij andere clubs is er vaak wat meer interactie tussen spelers en publiek en vuurwerk etc. Maja alsnog leuk om te gaan natuurlijk. Ga sowieso wel vaker naar trainingen in vakanties samen met een vriend. Hij gaat naast het stadion naar school dus gaat hij tijdens tussenuren naar trainingen. Omdat hij zo vaak kijkt mag hij al op speciale plek staan en heeft hij al best veel spullen gekregen van spelers :D

Open Dag vind ik ook altijd wel leuk, ga daarheen met broertjes, vrienden en jongens uit m'n voetbalteam. En de afscheidswedstrijd van Broerse, met AVDIC :banana:

En even schooien bij m'n ouders voor zo'n welkomstasje, tekening maken en hopelijk seizoenskaart winnen ;c

Haha Avdic is iid een held. Zelf ben ik nog nooit naar een training geweest maar misschien ga ik dat volgende week een keer doen als het niet al te vroeg is. Om 10 uur lig ik nog te pitten ;e

Met Veldwijk hebben ze nu tenminste 1 speler om te presenteren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[MENTION=15369]Christian.[/MENTION]; en [MENTION=32665]pecswollenaer[/MENTION]; gaan jullie nog naar eerste training en/of Open Dag?

Helaas niet, vrijdag tijdens de training een tentamen en zaterdag werken + etentje van familie. Ook kut dat die open dag nu een maand eerder is dan normaal, had wel zin in de afscheidswedstrijd van Joost Broerse :(

Jullie nog van plan dan om een aantal oefenwedstrijden mee te pakken? Zitten een paar leuke potjes bij :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik was het van plan om met dezelfde groep als de Open Dag te doen. Maar op 1 na zijn we tijdens alle potten op vakantie en de enige die we wel kunnen heeft m'n broertje afscheidsavond en musical van school. Hoop stiekem dat er nkg eentje bijkomt nadat we terug zijn van vakantie aangezien er dan nog twee week zijn, maar ga er niet van uit...:(

Link naar opmerking
Deel via andere websites