Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

PEC Zwolle

Christian.

Aanbevolen berichten

Voor het eerst een middagje ijsseldelta stadion mee gemaakt.

Sfeer was redelijk. Vond de fanatieken wel tegen vallen. Veelvuldig hoorde je een maar een klein groepje. Op gegeven moment zelfs hele tijd stil. Ging de lange zijde tegen over mij maar zingen.

De wedstrijd was echt slecht. Vitesse was drama. Zwolle iets minder drama.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat was Praag geweldig zeg _O_ De wedstrijd opzich was niet fantastisch, maar de hele sfeer d'r omheen wel. Het centrale plein in Praag (Staroměstské náměstí) stond compleet vol met Zwollefans, allemaal toeristen vragen wat er aan de hand was enzo. Corteo richting het stadion was ook enorm tof, al werden er wel een paar opgepakt vanwege vuurwerk. Verder is alles probleemloos verlopen en in het stadion is er ook nog tot 45 minuten na de wedstrijd één groot feestje gevierd. Spelers kwamen ook meerdere keren richting het uitvak om het publiek te bedanken.

Om een beetje een idee te geven van de sfeer, hier een paar foto's van Praag (d)

[spoiler=Praag]rckev7.jpg

rviqvo.jpg

9th7xs.jpg

xkre4m.jpg

27x30ax.jpg

2h6yjat.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Chris, jullie zingen tijdens wedstrijden altijd iets van dat een echte zwollenaar altijd zingt en springt ofzo. Maar de wedstrijden die ik geweest ben doen jullie dat alleen aan het begin van de wedstrijd, begin van de tweede helft en als er gescoord word.

Beetje tamme bedoeling.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Chris, jullie zingen tijdens wedstrijden altijd iets van dat een echte zwollenaar altijd zingt en springt ofzo. Maar de wedstrijden die ik geweest ben doen jullie dat alleen aan het begin van de wedstrijd, begin van de tweede helft en als er gescoord word.

Beetje tamme bedoeling.

Probeer eens een keer een zaterdagavondwedstrijd van PEC mee te pakken, dan zit de sfeer er al een stuk beter in. Al heb je ook net pech gehad met de wedstrijden, een bekerwedstrijd tegen een Jupiler League club en een half 1 wedstrijd op zondag zijn niet de beste sfeermakers. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha ja logisch. Hebben wij met die dag bij w2 uit, datpsv ineens 7-0 wint bij Vitesse ofzo. Az verliest bij/van Excelsior ofzo.

Filmpje daarvan kijk ik bijna elk jaar wel een keer terug. Geniale laatste speelrondes zijn dat, als je tenminste aan het eind zit waar de prijzen vallen ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha sfeer overschat zeggen. Denk dat een dag in mei in een stadion dat een bepaalde club kampioen werd, HET bewijs is. Zonder die sfeer waren we toen nooit kampioen geworden.

De vraag met betrekking tot sfeer blijft altijd of er sfeer is door het resultaat, of is het resultaat er door de sfeer. In dit geval betwijfel ik dat er ook maar een speler van Ajax op dat moment de sfeer nodig had om kampioen te willen worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites