Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

PEC Zwolle

Christian.

Aanbevolen berichten

[MENTION=15369]Christian.[/MENTION]; kan je ook ergens zien hoe de stand van zaken is met het stadion? Staan er ergens foto's?

Op twitter komt er af en toe wel eens iets voorbij, maar ben nog niets tegengekomen die het echt bijhouden. Zal als ik wat leuke foto's tegenkom ze hier wel posten.

Inmiddels al bezig met de 11de bus voor Ajax uit, gaat lekker :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goh wat hebben we het gisteren laten liggen zeg. Op het eerste kwartier na gewoon het betere van het spel, maar natuurlijk worden we weer genaaid door een afgekeurde goal. Verder natuurlijk Benson in topvorm en twee eigen goals tegen, lekker. Dat Gravenbeek (:r) nog die bal er zo in knalt is dan wel weer tof. Maar verder een prima wedstrijd, heb genoten en ook een lekker sfeertje in het uitvak.

Jammer dat voor en na de wedstrijd alles kut was bij de Arena. Schandalig gedrag van de ME (kom maar weer binnen moraalridders), die een aantal fans, waaronder kinderen van een jaar of 10, letterlijk het uitvak in hebben geslagen. Belachelijk gedrag ook na de wedstrijd waar we meer dan een uur hebben moeten wachten. Dan ook nog 3 euro voor een kutbekertje cola en pisbakken die eerder op een stuwmeer leken. Voor mij genoeg redenen om volgend jaar niet nog eens naar Ajax uit te gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

PEC Zwolle

Je begint steeds lachwekkender te worden met je anti Ajax. Toen Zwolle nog in jl. Speelde was Ajax helemaal je ding. Maar sinds ze in de ere spelen ben je Miss wel de grootste hater op jet forum.

Ben het met je eens over het afgekeurde doelpunt. Maar verder is het gewoon een gevalletje eigen schuld dikke bult. Over de ME kan ik niet mee praten. Dus doe ik dat niet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je begint steeds lachwekkender te worden met je anti Ajax. Toen Zwolle nog in jl. Speelde was Ajax helemaal je ding. Maar sinds ze in de ere spelen ben je Miss wel de grootste hater op jet forum.

Ben het met je eens over het afgekeurde doelpunt. Maar verder is het gewoon een gevalletje eigen schuld dikke bult. Over de ME kan ik niet mee praten. Dus doe ik dat niet

Vraag maar eens rond bij supporters van andere clubs hoe het bij de Arena is geregeld voor uitsupporters. En wat de wedstrijd betreft denk ik dat ik geen gekke dingen zeg. Maar sorry dat ik je clubje aanval hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

PEC Zwolle

ME kan Ajax zelf niks aan doen he.

Het is niet zo dat Ajax zegt. Als er ook maar iets gebeurd sla ze dan maar het vak in.

Mag best wat over Ajax zeggen. Geen probleem. Alleen vind ik jou verandering sinds Zwolle Eredvisie speelt nogal lachwekkend

En ik zeg toch ook niet dat je over de wedstrijd rare dingen zegt. Zeg zelfs dat ik het daar mee eens ben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ME kan Ajax zelf niks aan doen he.

Het is niet zo dat Ajax zegt. Als er ook maar iets gebeurd sla ze dan maar het vak in.

Mag best wat over Ajax zeggen. Geen probleem. Alleen vind ik jou verandering sinds Zwolle Eredvisie speelt nogal lachwekkend

En ik zeg toch ook niet dat je over de wedstrijd rare dingen zegt. Zeg zelfs dat ik het daar mee eens ben.

Ik zeg toch ook nergens dat wat de ME doet de schuld is van Ajax? Het zijn alleen omstandigheden die de gehele trip een stuk minder leuk maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ajax had inderdaad de boel veel beter kunnen regelen.. al die ongeregeldheden na de wedstrijd.. je wist gewoon niet hoelang je nog moest wachten beetje dom van ze.. denk niet dat ik ajax uit weer ga..

Dat is nooit zo. Wij hebben keer 1,5 uur in een uitvak bij NAC gezeten. Het is geen Efteling waar er bordjes staan met, de minimale wachtrij bedraagt 30 minuten en 22 seconden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites