Hurricane Geplaatst 10 september 2010 Share Geplaatst 10 september 2010 Hoe achterlijk kan je zijn, aub zeg ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 10 september 2010 Share Geplaatst 10 september 2010 Dit zijn echt de domste mensen die ik ooit gezien heb ouwe ;c Matsoe Matsoe is wel een echte baas, daar kan ik wel om lachen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RickV Geplaatst 10 september 2010 Share Geplaatst 10 september 2010 Die Matsoe Matsoe is idd geweldig, maar voor de rest is het echt een kut programma :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 10 september 2010 Auteur Share Geplaatst 10 september 2010 Om weer even de 6 dagen zonder Oh Oh Cherso door te komen tOT2tG1whkU Ook matsoe matsoe weer op 2:21 ;e 5KRlbfuolcE Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mattijs. Geplaatst 10 september 2010 Share Geplaatst 10 september 2010 net gekeken naar aflevering 2. Matsoe Matsoe wat een held zeg ;c. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yari. Geplaatst 10 september 2010 Share Geplaatst 10 september 2010 "Joey, heb jij een masker op? Ohnee het is je *ditmagiknietzeggen* kop." Wat een helden programma. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Captain Geplaatst 10 september 2010 Share Geplaatst 10 september 2010 Hahaha die opmerking heb ik nu al zovaak gebruikt he :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Colin. Geplaatst 10 september 2010 Share Geplaatst 10 september 2010 Haha ik heb hem vandaag ook al vaak gehoord Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 10 september 2010 Share Geplaatst 10 september 2010 Haalt Matsoe Matsoe ff wat nummers uit z'n boxer. :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PrinsPils Geplaatst 10 september 2010 Share Geplaatst 10 september 2010 Ja klopt geniaal, Ik heb hier nog die en die en hier die:p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 11 september 2010 Share Geplaatst 11 september 2010 Heb jij dat nummer van die blonde;) hahahahaha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hurricane Geplaatst 11 september 2010 Share Geplaatst 11 september 2010 Ik kan die Barbie echt niet meer zien ;e Rap op youtube nog checken voor het eraf wordt gehaald :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 11 september 2010 Share Geplaatst 11 september 2010 Wat bedoelen ze nou met dat: ''gewoon lekker doen'', die Jokertje gebruikt voor alles het werkwoord ''doen'':-D. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 11 september 2010 Share Geplaatst 11 september 2010 Die Barbie is echt spuuglelijk en dom, alleen ze ziet het zelf niet echt in ;c Jammer genoeg is volgens mij bijna alles gespeeld, ze kende elkaar dacht ik al voor het programma begon. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pietert Geplaatst 11 september 2010 Share Geplaatst 11 september 2010 "Joey, heb jij een masker op? Ohnee het is je *ditmagiknietzeggen* kop." Wat een helden programma. Dat hoor ik dan ook 100x per dag, maar dan met andere namen, hahaha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mouko Geplaatst 11 september 2010 Share Geplaatst 11 september 2010 Ik ken die zin wel, maar wat hoort er eigenlijk te staan tussen de 2 sterretjes? Heel slecht dit, ik weet het. ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pietert Geplaatst 11 september 2010 Share Geplaatst 11 september 2010 Ja een ziekte die begint met een 'k' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reidar Geplaatst 11 september 2010 Share Geplaatst 11 september 2010 Ik vind 't echt geweldig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 11 september 2010 Share Geplaatst 11 september 2010 Ik denk dat de lol er na drie keer wel vanaf is, maar we zullen 't zien. Iig wel briljante youtube filmpjes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dorgath Geplaatst 11 september 2010 Share Geplaatst 11 september 2010 Ik lag helemaal stuk bij die Matsoe Matsoe: "M'n veterstrikdiploma..... die heb ik niet gehaald." :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 13 september 2010 Share Geplaatst 13 september 2010 Gister was er herhaling he. Waren hier paar vrienden en on meisje had het nog nooit gezien, dus zij vond het geniaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stoicka Geplaatst 13 september 2010 Share Geplaatst 13 september 2010 Toch wel triest als je zo bent.. ..maar des te meer pret voor ons, haha wat een figuren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
El Campéon Geplaatst 13 september 2010 Share Geplaatst 13 september 2010 Gisteren nog eens stukje gekeken, nou als je de IQ's van die gasten bij elkaar optelt en dat in graden uit zou drukken, zouden in Friesland de rayonhoofden bij elkaar komen. Wat een debielen. Je moet beseffen dat dat soort mensen ook 5 kindertjes fokken, en jij straks met je 2-3x modaal 2 kinderen hebt. Kost geld man, zo'n mensen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stoicka Geplaatst 13 september 2010 Share Geplaatst 13 september 2010 Ik zie het ook nog wel gebeuren dat binnenkort iemand bekend maakt dat het allemaal nep is/acteurs zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 13 september 2010 Share Geplaatst 13 september 2010 Gisteren nog eens stukje gekeken, nou als je de IQ's van die gasten bij elkaar optelt en dat in graden uit zou drukken, zouden in Friesland de rayonhoofden bij elkaar komen. . Hahahahaha :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten