Izsco Geplaatst 25 mei 2020 Share Geplaatst 25 mei 2020 44 minuten geleden zei Lazy: Ik kamp inmiddels met overbelasting van mijn kuit ? heb al een maand of 2 last van mijn kuit tijdens en na het hardlopen. Normaliter was de pijn te verdragen tijdens het lopen en liep ik het er wel ‘uit’. Maar nu ik wat sneller loop merkte ik dat de pijn heviger werd en het herstel langer duurde. Even naar laten kijken en idd een overbelasting. Kortom, minstens twee weken niet hardlopen en daarna rustig opbouwen. ?? Irritant is dat. Het gevoel is herkenbaar. Een tijd geleden zo'n foamroller gekocht. Voor en na het lopen even de kuiten rollen werkt bij mij echt wel lekker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 25 mei 2020 Share Geplaatst 25 mei 2020 Veel rekken en idd zo'n foamroller werken heel goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 25 mei 2020 Share Geplaatst 25 mei 2020 1 uur geleden zei Izsco: Irritant is dat. Het gevoel is herkenbaar. Een tijd geleden zo'n foamroller gekocht. Voor en na het lopen even de kuiten rollen werkt bij mij echt wel lekker. Thanks jongens. En zo’n foamroller is wel een idee! Ga ik eens naar kijken! Thanks ☺️ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 25 mei 2020 Share Geplaatst 25 mei 2020 Hier vanochtend even 3 kilometer gedaan. Had weinig zin en liep alleen. Dan toch sneller het idee om ergens maar te stoppen en naar huis te wandelen. Ach, we zijn wel weer even geweest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 25 mei 2020 Share Geplaatst 25 mei 2020 5 uur geleden zei 007mark: Hier vanochtend even 3 kilometer gedaan. Had weinig zin en liep alleen. Dan toch sneller het idee om ergens maar te stoppen en naar huis te wandelen. Ach, we zijn wel weer even geweest. Het idee dat je geweest bent is al een lekker gevoel... En een volgende keer win je de strijd wel ?? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 27 mei 2020 Share Geplaatst 27 mei 2020 Vanochtend een ronde geïntervald. 10x400m met 100m rust. Tijdens denk ik, wie, waarom en hoezo had ik dit bedacht... maar na afloop voel je je wel heerlijk hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 28 mei 2020 Share Geplaatst 28 mei 2020 Inmiddels een week niet hardgelopen (om en nabij) en de pijn in mijn kuit is volledig weg. Wandel per dag wel veel en dat gaat goed. Nog even weekje geduld hebben en dan mag ik weer rustig aan gaan proberen. Zal wel even wennen zijn om 6m per km te moeten lopen Oh en de kuitroller is besteld, die komt hopelijk vandaag Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 29 mei 2020 Share Geplaatst 29 mei 2020 En @Lazy? Al lekker aan het rollen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 29 mei 2020 Share Geplaatst 29 mei 2020 9 minuten geleden zei Izsco: En @Lazy? Al lekker aan het rollen? Nee ? zending is weer eens vertraagd.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 3 juni 2020 Share Geplaatst 3 juni 2020 En @Lazy, merk je al wat vooruitgang? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 3 juni 2020 Share Geplaatst 3 juni 2020 2 uur geleden zei Izsco: En @Lazy, merk je al wat vooruitgang? vooral achteruitgang ? Heb nu die roller en dat doe ik elke dag trouw. Wandel nu elke dag minstens een uur en dat gaat goed. Wilde zondag weer eens voorzichtig een paar km lopen op een easy sjok gangetje. Dus na zondag kan ik je meer vertellen ☺️ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 10 juni 2020 Share Geplaatst 10 juni 2020 @Lazy, weekje verder... Hoe is het? Zelf zojuist een interval training gedaan van 5x1500 meter op iets hogere snelheid en de rest lekker rustig aan. Toch 13,5 km weggetikt in 01h06. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 10 juni 2020 Share Geplaatst 10 juni 2020 Hier gaat eht stuk beter met mijn bilblessure. Afgelopen weekend 10km pijnvrij gelopen. Heerlijk. Tussendoor het hardlopen afwisselen met fietsen. Ik vermaak me wel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 10 juni 2020 Share Geplaatst 10 juni 2020 2 uur geleden zei Izsco: @Lazy, weekje verder... Hoe is het? Zelf zojuist een interval training gedaan van 5x1500 meter op iets hogere snelheid en de rest lekker rustig aan. Toch 13,5 km weggetikt in 01h06. Zondag rondje gedaan in rustig tempo. Dat ging goed! In elk geval geen last, wel wat spierpijn de dag erop. Morgen weer een stuk doen. Dan denk ik 5x 4min met tussen door 2m rust. Pak je toch een half uurtje beweging maar weinig inspanning. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 12 juni 2020 Share Geplaatst 12 juni 2020 Door een operatie al zo'n 2,5 week stil zitten terwijl ik net lekkere rondjes liep en we weer waren begonnen met veldtraining op de voetbal. Heel zonde van m'n progressie dit, maar alleen maar gretiger om weer te gaan beginnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 12 juni 2020 Share Geplaatst 12 juni 2020 57 minuten geleden zei Jespresso: Door een operatie al zo'n 2,5 week stil zitten terwijl ik net lekkere rondjes liep en we weer waren begonnen met veldtraining op de voetbal. Heel zonde van m'n progressie dit, maar alleen maar gretiger om weer te gaan beginnen. Kan me voorstellen dat dit klote is. Waaraan ben je geopereerd? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 12 juni 2020 Share Geplaatst 12 juni 2020 (bewerkt) 3 minuten geleden zei NicoHaak: Kan me voorstellen dat dit klote is. Waaraan ben je geopereerd? Aan mijn hoofd, niets ernstigs, maar mag totaal geen druk creëren en ook nauwelijks zweten. Kan dus echt helemaal niets 12 juni 2020 bewerkt door Jespresso Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 12 juni 2020 Share Geplaatst 12 juni 2020 Gelukkig dat t niet iets ernstigs is. Kalm aan idd. Binnenkort weer er tegenaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 12 juni 2020 Share Geplaatst 12 juni 2020 @Jespresso, succes met je herstel en hopelijk ben je er snel weer bovenop! @NicoHaak, fijn dat dat allemaal weer lekker gaat! Nu fit blijven! @Lazy, niets forceren. Fit blijven is het belangrijkste. Ondertussen heb ik vanavond een Tempoduurloop gedaan. De bekende Blokkenloop van de app Trenara. ?? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 15 juni 2020 Share Geplaatst 15 juni 2020 Heb zaterdag om een uur of zeven savonds een ronde van 12km gedaan. Kan slecht tegen hitte en deed bleek dan ook een slecht plan Eerste 4km gingen nog redelijk. De 4km erna al moeizamer. Erna sloeg het echt op mijn benen. Toen met papbenen nog naar huis gehobbeld :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 30 juni 2020 Share Geplaatst 30 juni 2020 Blijkt toch wel dat ik niet de enigste ben die graag loopt in de regen. Wat een drukte net in het park Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 5 juli 2020 Share Geplaatst 5 juli 2020 Op 30-6-2020 om 21:37 zei The Saint: Blijkt toch wel dat ik niet de enigste ben die graag loopt in de regen. Wat een drukte net in het park Ik vanochtend een ronde van 14 km gelopen door de regen. Precies 0 mensen tegengekomen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 9 juli 2020 Share Geplaatst 9 juli 2020 Zondag weer mijn eerste tien gelopen sinds mijn blessure. Geen last meer van mijn kuit, voel nog wel wat druk erop soms maar de ‘kramp’ die ik eerder telkens ervoer is weg ? Kan nu weer langzaamaan het tempo wat op gaan voeren, zodat ik richting mijn beoogde eind tijd voor de halve marathon kan gaan werken en dat is onder de 1u40m. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 9 juli 2020 Share Geplaatst 9 juli 2020 Dat is behoorlijk rap. Ik moet onder de 1u50min nog komen. Betwijfel of ik dat ooit nog ga halen. Ben me meer en meer op boksen en bootcamp aan het storten. Wil wel eens ooit zo’n strong man parcours doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JordiW. Geplaatst 2 december 2020 Share Geplaatst 2 december 2020 Sinds begin oktober het hardlopen weer fanatiek opgepakt. Probeer wekelijks zo´n 25-30 km te lopen. Woensdag en zondag 10+ km en vrijdag 5+ km. Doe interval, omdat ik dat zelf prettiger vind dan duurloop. Dus 2 minuten hardlopen, 1 minuut wandelen en zo de hele tijd door. Vandaag 12 km gelopen met een tempo van 6 min/km. Langste afstand tot nu toe, dus redelijk tevreden over. Wil graag begin 2021 een keer de halve marathon proberen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten