Djordison Geplaatst 19 maart 2016 Share Geplaatst 19 maart 2016 Bier halen nam zeker veel tijd in beslag, maar man wat een avond was dit. Echt genoten gewoon, alle klassiekers die voorbij kwamen :< en de gastoptredens. Mooie avond, uiteindelijk ook nog even in een pitje beland maar dat mag de pret niet drukken :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 24 maart 2016 Share Geplaatst 24 maart 2016 Was zeker tof, maar had er meer (of misschien iets anders) van verwacht. Had gehoopt op (meer) Spuugdingen, Opgeduveld enzo. Maar alsnog gewoon heerlijke avond hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nickk. Geplaatst 27 maart 2016 Share Geplaatst 27 maart 2016 Fucking le7nesh dat is waar we moe van wordenn. :-D Le7neshhh:< Deze is ook hard, had voor Le7nesh nooit van deze man gehoord btw Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RikH 013 Geplaatst 27 maart 2016 Share Geplaatst 27 maart 2016 sicke flow Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hakai Geplaatst 29 maart 2016 Share Geplaatst 29 maart 2016 -Z1Wf0ul-eI heb deze dope boys ontdekt, deed me denken aan boef en lijpe :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manager Mitchell Geplaatst 29 maart 2016 Share Geplaatst 29 maart 2016 yXHdLPb4oOA deze is dan misschien ook wel wat voor jou, zieke spitsss, vind deze net op youtube, ben verkochtt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hakai Geplaatst 29 maart 2016 Share Geplaatst 29 maart 2016 hahahaha :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 23 mei 2016 Share Geplaatst 23 mei 2016 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 28 mei 2016 Share Geplaatst 28 mei 2016 Mag wel wat variatie in z'n nummers gaan brengen, Le7nesh blijft zn beste Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 20 juni 2016 Share Geplaatst 20 juni 2016 https://www.youtube.com/watch?v=Ulg0tEyhPxI Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baggio Geplaatst 3 juli 2016 Share Geplaatst 3 juli 2016 Hitje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 3 juli 2016 Share Geplaatst 3 juli 2016 Lol voor me huis opgenomen (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 14 juli 2016 Share Geplaatst 14 juli 2016 [video=youtube;1xAr9b-2fLw] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 23 juli 2016 Share Geplaatst 23 juli 2016 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 29 juli 2016 Share Geplaatst 29 juli 2016 Tijd geleden dat ik een Nederlandstalige release zo heb kunnen waarderen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 15 augustus 2016 Share Geplaatst 15 augustus 2016 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 30 augustus 2016 Share Geplaatst 30 augustus 2016 f_9aBToEp6Y Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 30 augustus 2016 Share Geplaatst 30 augustus 2016 Hahaha die Jairzinho was altijd mattie van Memphis. Leuke posse cut trouwens, maar niet meer dan dat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 30 augustus 2016 Share Geplaatst 30 augustus 2016 Hahaha die Jairzinho was altijd mattie van Memphis. Leuke posse cut trouwens, maar niet meer dan dat. Deze is een leuke voor in de club huhu, echte goede nederhop is er de laatste tijd niet echt uitgebracht vind ik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 28 september 2016 Share Geplaatst 28 september 2016 Mensen die Mario Kartel geluisterd hebben? Vind het wel een lekker album, kan sowieso altijd wel genieten van Spacekees Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 29 september 2016 Share Geplaatst 29 september 2016 Ik heb het album geluisterd ja. Niet mijn soort nederhop muziek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 8 oktober 2016 Share Geplaatst 8 oktober 2016 Toevallig een paar nummers van gehoord Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 10 oktober 2016 Share Geplaatst 10 oktober 2016 Niveautje hoor. Niet te geloven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 10 oktober 2016 Share Geplaatst 10 oktober 2016 Huh wilde deze posten 'Maradona' had ik al geplaatst, snap er geen kut van meer hier Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 24 november 2016 Share Geplaatst 24 november 2016 [YOUTUBE]sVEz_oi_7X8[/YOUTUBE] Zo'n fan van Kevin. Voel die jongen echt in al zijn tracks. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten