Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Rollercoaster Tycoon / Transport Tycoon

Titan

Aanbevolen berichten

Die zijn er om ervoor te zorgen dat ze perse via dat stukje spoor rijden.

[MENTION=28518]Grote Ree[/MENTION]; zou je je game kunnen uploaden?

Ah vandaar.

Amsterdam komt maar niet boven de 18k nu, Rotterdam en Utrecht koplopers.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 387
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Dankje. Leuk om te zien, maar heb het idee dat je wel erg veel spoor hebt voor het aantal treinen.

Die file van bussen in Zwolle :D.

Hahah, ja bussen zijn een ondergeschoven kindje bij mij. Zeker ook omdat ik ze op de een of andere manier niet automatisch kan laten vervangen.

Inderdaad veel spoor, maar ik heb geleerd van de opstopping bij Haarlem. Eerst zat het daar namelijk een hele tijd muurvast met treinen. Nu heb ik liever te veel spoor dan te weinig.. :]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook maar begonnen met Opentdd. Moet er nog wel even inkomen, maar grootste gedeelte snap ik ondertussen wel. Was lekker simpel begonnen met een 64x64 map. Moet alleen nog even begrijpen met de treinen, qua seinen enzo. Dat ging niet goed nog. Iemand tips daarmee, of het mij even snel duidelijk kan uitleggen, of een linkje met info heeft?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[MENTION=18476]TheBazzterd[/MENTION]; Kijk ff dit topic door, volgens mij staat er ergens wel een nuttige link of handleiding. [MENTION=16732]De Beul[/MENTION]; Ik maak eigenlijk alleen maar gebruik van éénrichtingsseinen op lange stukken tussen stations (deze seinen kunnen niet van achteren worden gepasseerd) en routeseinen (gebruik ik vooral vlak voor en na grote stations; kunnen wel van achteren worden gepasseerd). Het is vooral een kwestie van veel uitproberen; zelfs nu nog heb ik soms nog wel eens een file van treinen vanwege een verkeerd sein.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[MENTION=18476]TheBazzterd[/MENTION]; Kijk ff dit topic door, volgens mij staat er ergens wel een nuttige link of handleiding. [MENTION=16732]De Beul[/MENTION]; Ik maak eigenlijk alleen maar gebruik van éénrichtingsseinen op lange stukken tussen stations (deze seinen kunnen niet van achteren worden gepasseerd) en routeseinen (gebruik ik vooral vlak voor en na grote stations; kunnen wel van achteren worden gepasseerd). Het is vooral een kwestie van veel uitproberen; zelfs nu nog heb ik soms nog wel eens een file van treinen vanwege een verkeerd sein.

Staan idd links (voornamelijk naar de wiki) maar doelde eigenlijk meer op video's (my bad had het ff duidelijker aan moeten geven) op utube bv., Nederlands of Engels dat maakt niet uit maar zien is doen zeg maar :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Staan idd links (voornamelijk naar de wiki) maar doelde eigenlijk meer op video's (my bad had het ff duidelijker aan moeten geven) op utube bv., Nederlands of Engels dat maakt niet uit maar zien is doen zeg maar :P

Ah excuus, verkeerd gelezen! Ik heb zelf geen gebruik gemaakt van een video o.i.d., wat wil zeggen dat je je ook prima zonder kunt redden denk ik... Maar goed, een tutorial zou idd wel handig zijn voor beginners. Zou zo 1-2-3 geen site weten waar die vid's uitgebreid zijn te vinden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga openttd er toch maar weer eens bij pakken.

Alles en iedereen schijnt nu een bestemming te hebben, dus heb je ook mensen die over stappen etc. Ben wel benieuwd wat daar de invloed van is op het spel.

Ik verwacht dat meer complexere routes en dienstregelingen nodig zijn om alles in goede banen te leiden.

Volgens mij zit deze optie er al even in, maar zo lang heb ik er dus niets mee gedaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites