MisterX Geplaatst 18 september 2014 Share Geplaatst 18 september 2014 Mocht je een specifieke vraag hebben, horen we het wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 18 september 2014 Share Geplaatst 18 september 2014 Ik heb een klein mapje geladen 128x128 (even oefenen hè) en heb twee dorpjes aan elkaar verbonden met een weg en er rijdt een bus. Is het nu handig om het spel op de achtergrond aan te laten staan, of kost dat juist geld? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars990 Geplaatst 18 september 2014 Share Geplaatst 18 september 2014 Ik heb een klein mapje geladen 128x128 (even oefenen hè) en heb twee dorpjes aan elkaar verbonden met een weg en er rijdt een bus. Is het nu handig om het spel op de achtergrond aan te laten staan, of kost dat juist geld? Als je winst maakt dan kost het geen geld, anders wel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 18 september 2014 Share Geplaatst 18 september 2014 Ik zou het spel sowieso niet op de achtergrond aan laten staan, verspil je tijd waarin je kunt bouwen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cerebral Geplaatst 18 september 2014 Share Geplaatst 18 september 2014 Is het niet zo dat er eerst een trein / bus / ... de halte aangedaan moet hebben, voordat hij opgenomen wordt etc. Geldt vanaf het moment dat je cargodist gebruikt. Zoiets heb ik ooit wel eens gehoord...Zou best eens kunnen, heb nu de game een paar jaar laten lopen en enkele vreemde files opgelost(stonden gewoon ±50 treinen vast bij Eindhoven:cab:) en heb nu wel een betere map met een stuk minder ''ongebruikte'' verbindingen. Vooral rondom Amersfoort loopt het heel lekker en op 1 of andere manier willen er elke keer weer 50000 mensen van Hilversum CS naar Mediapark en andersom...:r [spoiler=Amersfoort] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars990 Geplaatst 18 september 2014 Share Geplaatst 18 september 2014 Zou best eens kunnen, heb nu de game een paar jaar laten lopen en enkele vreemde files opgelost(stonden gewoon ±50 treinen vast bij Eindhoven:cab:) en heb nu wel een betere map met een stuk minder ''ongebruikte'' verbindingen. Vooral rondom Amersfoort loopt het heel lekker en op 1 of andere manier willen er elke keer weer 50000 mensen van Hilversum CS naar Mediapark en andersom...:r [spoiler=Amersfoort] Welke scenario heb je hiervoor gebruikt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 18 september 2014 Share Geplaatst 18 september 2014 (bewerkt) The Netherlands ... verwacht ik. Zijn er 2, eentje standaard met newgrf's, de ander zonder. Dit ziet er uit als degene met newgrf's. Of hij moet degene zonder eerst van te voren aangepast hebben met eigen newgrf's, maar dat vind ik niet heel waarschijnlijk. Cargodist vereist trouwens een stuk meer treinen etc, En kan zijn dat er een rare route bereikend wordt in sommige gevallen, omdat dat de snelste is en daarom iedereen via die route wil, terwijl jij een andere route als prima alternatief ziet enz. Ik weet niet of je full load orders gebruikt, en dan kan het ook zo zijn dat er meer mensen van A naar B willen dan van B naar A. In dat geval ontstaat er file bij B. Je kunt ook symmetrische verdeling kiezen, waardoor het aantal van A naar B en B naar A ongeveer hetzelfde zal zijn, dan heb je hier niet heel veel last van. 18 september 2014 bewerkt door MisterX Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheBazzterd Geplaatst 28 oktober 2014 Share Geplaatst 28 oktober 2014 FF een bumpske :D sinds kort weer het virus te pakken en waar mn parken vroeger dat altijd simpel en plat, gebouwloos waren en puur alleen de rides (Geen geduld ervoor eigenlijk) wil k nu kijken of k er met een beetje tijd insteken wel wat moois kan van maken... Dit is tot nu wat k heb en ja heb de entree die ik gebruik na het maken drie keer gekopieerd en aan de andere kanten gezet, van daaruit zal het park eigenlijk echt gaan beginnen. De twee bakstenen gebouwen lopen de mensen in en uit door de deuren naar de draaimolens (Verschillende wel) waar ook wc's, eten en drinken zitten. De coaster is een junior ride die ik laatst gemaakt had en opgeslagen, weet niet vond hem wel wat hebben gewoon. Nou weet ik dat dit niks is ivm met sommige hier of utubes maar ik heb plezier en daar gaat het om geloof ik :P maar goed dit wou ik dus ff delen. (Ik gebruik ook custom sceneries, iets waar ik totaal niet in thuis ben dus dat is veel vallen en opstaan) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 19 februari 2015 Share Geplaatst 19 februari 2015 (bewerkt) [MENTION=9138]MisterX[/MENTION]; [MENTION=15408]MagicMvL[/MENTION]; [MENTION=7078]Stefanos[/MENTION]; zat dat Cargodist er inmiddels al standaard in? Zojuist 1.4.4 gedownload, maar alles wordt nog steeds gewoon ingeladen en bij het volgende station gedropt. Heb een nederlandscenario, kan ik daar dan ook die NS treinen enzo in krijgen? Welke GRF moet ik hebben? Ik zoek het nu ook wel ff op, maar als jullie het al paraat hebben is het wel fijn ;c edit: heb de newgrf's nu wel, maar kan ze niet gebruiken in die Nederland scn :cab: 19 februari 2015 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 19 februari 2015 Share Geplaatst 19 februari 2015 Ik moet zeggen dat ik dit spel al tijdje niet meer gespeeld heeft. De functionaliteit van cargodist is aanwezig, maar je moet het nog wel even aanzetten in de settings. De standaard setting is waarschijnlijk 'uit'. M.b.t het Nederland scenario:: Geen idee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars990 Geplaatst 19 februari 2015 Share Geplaatst 19 februari 2015 [MENTION=9138]MisterX[/MENTION]; [MENTION=15408]MagicMvL[/MENTION]; [MENTION=7078]Stefanos[/MENTION]; zat dat Cargodist er inmiddels al standaard in? Zojuist 1.4.4 gedownload, maar alles wordt nog steeds gewoon ingeladen en bij het volgende station gedropt. Heb een nederlandscenario, kan ik daar dan ook die NS treinen enzo in krijgen? Welke GRF moet ik hebben? Ik zoek het nu ook wel ff op, maar als jullie het al paraat hebben is het wel fijn ;c edit: heb de newgrf's nu wel, maar kan ze niet gebruiken in die Nederland scn :cab: Geavanceerde instellingen > Vrachtdistributie > Distributiemodus voor passagiers op symmetrisch of a-symmetrisch Hetzelfde voor post en andere goederen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 19 februari 2015 Share Geplaatst 19 februari 2015 Geavanceerde instellingen > Vrachtdistributie > Distributiemodus voor passagiers op symmetrisch of a-symmetrisch Hetzelfde voor post en andere goederen Ah, zie het nu ja. Ziek. Bedankt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefanos Geplaatst 19 februari 2015 Share Geplaatst 19 februari 2015 @MisterX; @MagicMvL; @Stefanos; zat dat Cargodist er inmiddels al standaard in? Zojuist 1.4.4 gedownload, maar alles wordt nog steeds gewoon ingeladen en bij het volgende station gedropt. Heb een nederlandscenario, kan ik daar dan ook die NS treinen enzo in krijgen? Welke GRF moet ik hebben? Ik zoek het nu ook wel ff op, maar als jullie het al paraat hebben is het wel fijn ;c edit: heb de newgrf's nu wel, maar kan ze niet gebruiken in die Nederland scn :cab: Reply 4 staat het uitgelegd hoe je ze kan toevoegen http://forum.treinpunt.nl/index.php?topic=70562.0 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 15 juni 2015 Share Geplaatst 15 juni 2015 (bewerkt) Na het spel een aantal maanden niet gespeeld te hebben, heb ik mijn Nederlandse kaart weer eens opgepakt. Ik begon met het uitbreiden van Amsterdam met als doel om dat de grootste stad van Nederland te maken, maar gek genoeg is het Haarlem wat nu de hoofdstad is. Met z'n 22.000 inwoners steekt Amsterdam in het niet bij de bijna 95.000 inwoners van Haarlem. Het station loopt ook echt heerlijk, met treinen die uit liefst vijf verschillende richtingen komen. Werk overigens vaak met tunnels onder steden, waardoor je stad helemaal om het station kan heen groeien. 15 juni 2015 bewerkt door Grote Ree Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hixxo Geplaatst 16 juni 2015 Share Geplaatst 16 juni 2015 Heb je dan niet juist problemen met dat er maar één trein in de tunnel rijdt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 16 juni 2015 Share Geplaatst 16 juni 2015 Heb je dan niet juist problemen met dat er maar één trein in de tunnel rijdt? Zoals je ziet heb ik twee tunnels op deze screen. Maar ik snap je punt; dat is wel de bottleneck in het geheel. Daarom heb ik in mijn dienstregeling ook verreweg de minste treinen die door de tunnel oostwaarts (richting Amsterdam - Schiphol) gaan. Verreweg het meeste gaat naar Alkmaar / Leiden / Rotterdam / Den Haag En in het algemeen: Zolang je maar genoeg tunnels bouwt gevolgd door een groot emplacement, zijn er geen problemen :checkit: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
steijns Geplaatst 16 juni 2015 Share Geplaatst 16 juni 2015 Krijg gewoon zin om te spelen als ik dit weer zie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 16 juni 2015 Share Geplaatst 16 juni 2015 Ik ook ja Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 17 juni 2015 Share Geplaatst 17 juni 2015 Na Haarlem is nu Joure de tweede stad van het land geworden :cab: Vergeet Amsterdam, vergeet Den Haag; de Friese metropool Joure-Sneek is nu de place to be! :banana: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 18 juni 2015 Share Geplaatst 18 juni 2015 (bewerkt) Komt een nieuwe game aan: Planet Coaster [video=youtube_share;tZc5wrYu9Lo] En ook RCT World, maar die wordt op basis van de trailer al helemaal afgebrand. 18 juni 2015 bewerkt door Dysproz Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 18 juni 2015 Share Geplaatst 18 juni 2015 En ook RCT World, maar die wordt op basis van de trailer al helemaal afgebrand. En terecht. Als dit de in-game graphics zijn ziet het er voor deze tijd echt belachelijk slecht uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 18 juni 2015 Share Geplaatst 18 juni 2015 En terecht. Als dit de in-game graphics zijn ziet het er voor deze tijd echt belachelijk slecht uit. Release datum zou eerst rond juni liggen maar is nu al uitgesteld op basis van de negatieve reacties op de trailer. Dus hopelijk komen ze nog met iets goeds maar ik verwacht van niet. Planet Coaster ziet er wel prima uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vuurtjih Geplaatst 18 juni 2015 Share Geplaatst 18 juni 2015 Na Haarlem is nu Joure de tweede stad van het land geworden :cab: Vergeet Amsterdam, vergeet Den Haag; de Friese metropool Joure-Sneek is nu de place to be! :banana: Weet jij wat je aan die controleposten hebt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 18 juni 2015 Share Geplaatst 18 juni 2015 Ziet er idd niet best uit, maar aan de andere kant heb ik met Rollercoaster liever een licht spel dan van die zware graphics, moet wel toegankelijk blijven. Neemt niet weg dat je volgens mij wel iets beters dan dit kan neerzetten zonder het te zwaar te maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hixxo Geplaatst 18 juni 2015 Share Geplaatst 18 juni 2015 Weet jij wat je aan die controleposten hebt? Die zijn er om ervoor te zorgen dat ze perse via dat stukje spoor rijden. [MENTION=28518]Grote Ree[/MENTION]; zou je je game kunnen uploaden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten