Spring naar bijdragen

Rollercoaster Tycoon / Transport Tycoon

Titan

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 387
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Is het niet zo dat er eerst een trein / bus / ... de halte aangedaan moet hebben, voordat hij opgenomen wordt etc. Geldt vanaf het moment dat je cargodist gebruikt. Zoiets heb ik ooit wel eens gehoord...
Zou best eens kunnen, heb nu de game een paar jaar laten lopen en enkele vreemde files opgelost(stonden gewoon ±50 treinen vast bij Eindhoven:cab:) en heb nu wel een betere map met een stuk minder ''ongebruikte'' verbindingen. Vooral rondom Amersfoort loopt het heel lekker en op 1 of andere manier willen er elke keer weer 50000 mensen van Hilversum CS naar Mediapark en andersom...:r

[spoiler=Amersfoort]2rz3tib.png

10h3bx1.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zou best eens kunnen, heb nu de game een paar jaar laten lopen en enkele vreemde files opgelost(stonden gewoon ±50 treinen vast bij Eindhoven:cab:) en heb nu wel een betere map met een stuk minder ''ongebruikte'' verbindingen. Vooral rondom Amersfoort loopt het heel lekker en op 1 of andere manier willen er elke keer weer 50000 mensen van Hilversum CS naar Mediapark en andersom...:r

[spoiler=Amersfoort]2rz3tib.png

10h3bx1.png

Welke scenario heb je hiervoor gebruikt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

The Netherlands ... verwacht ik. Zijn er 2, eentje standaard met newgrf's, de ander zonder. Dit ziet er uit als degene met newgrf's. Of hij moet degene zonder eerst van te voren aangepast hebben met eigen newgrf's, maar dat vind ik niet heel waarschijnlijk.

Cargodist vereist trouwens een stuk meer treinen etc, En kan zijn dat er een rare route bereikend wordt in sommige gevallen, omdat dat de snelste is en daarom iedereen via die route wil, terwijl jij een andere route als prima alternatief ziet enz. Ik weet niet of je full load orders gebruikt, en dan kan het ook zo zijn dat er meer mensen van A naar B willen dan van B naar A. In dat geval ontstaat er file bij B. Je kunt ook symmetrische verdeling kiezen, waardoor het aantal van A naar B en B naar A ongeveer hetzelfde zal zijn, dan heb je hier niet heel veel last van.

bewerkt door MisterX
Link naar opmerking
Deel via andere websites

FF een bumpske :D sinds kort weer het virus te pakken en waar mn parken vroeger dat altijd simpel en plat, gebouwloos waren en puur alleen de rides (Geen geduld ervoor eigenlijk) wil k nu kijken of k er met een beetje tijd insteken wel wat moois kan van maken... Dit is tot nu wat k heb en ja heb de entree die ik gebruik na het maken drie keer gekopieerd en aan de andere kanten gezet, van daaruit zal het park eigenlijk echt gaan beginnen. De twee bakstenen gebouwen lopen de mensen in en uit door de deuren naar de draaimolens (Verschillende wel) waar ook wc's, eten en drinken zitten. De coaster is een junior ride die ik laatst gemaakt had en opgeslagen, weet niet vond hem wel wat hebben gewoon. Nou weet ik dat dit niks is ivm met sommige hier of utubes maar ik heb plezier en daar gaat het om geloof ik :P maar goed dit wou ik dus ff delen. (Ik gebruik ook custom sceneries, iets waar ik totaal niet in thuis ben dus dat is veel vallen en opstaan)

Shot0000_zps590bfaa9.png

Shot0001_zps90115209.png

Shot0006_zps6da97205.png

Shot0002_zps4e1ce3d6.png

Shot0003_zpsbb095f5c.png

Shot0007_zps7ae8159d.png

Shot0004_zps96396a90.png

Shot0005_zps953bc36a.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[MENTION=9138]MisterX[/MENTION]; [MENTION=15408]MagicMvL[/MENTION]; [MENTION=7078]Stefanos[/MENTION]; zat dat Cargodist er inmiddels al standaard in? Zojuist 1.4.4 gedownload, maar alles wordt nog steeds gewoon ingeladen en bij het volgende station gedropt.

Heb een nederlandscenario, kan ik daar dan ook die NS treinen enzo in krijgen? Welke GRF moet ik hebben? Ik zoek het nu ook wel ff op, maar als jullie het al paraat hebben is het wel fijn ;c

edit: heb de newgrf's nu wel, maar kan ze niet gebruiken in die Nederland scn :cab:

bewerkt door Magikarp
Link naar opmerking
Deel via andere websites

[MENTION=9138]MisterX[/MENTION]; [MENTION=15408]MagicMvL[/MENTION]; [MENTION=7078]Stefanos[/MENTION]; zat dat Cargodist er inmiddels al standaard in? Zojuist 1.4.4 gedownload, maar alles wordt nog steeds gewoon ingeladen en bij het volgende station gedropt.

Heb een nederlandscenario, kan ik daar dan ook die NS treinen enzo in krijgen? Welke GRF moet ik hebben? Ik zoek het nu ook wel ff op, maar als jullie het al paraat hebben is het wel fijn ;c

edit: heb de newgrf's nu wel, maar kan ze niet gebruiken in die Nederland scn :cab:

Geavanceerde instellingen > Vrachtdistributie > Distributiemodus voor passagiers op symmetrisch of a-symmetrisch

Hetzelfde voor post en andere goederen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@MisterX; @MagicMvL; @Stefanos; zat dat Cargodist er inmiddels al standaard in? Zojuist 1.4.4 gedownload, maar alles wordt nog steeds gewoon ingeladen en bij het volgende station gedropt.

Reply 4 staat het uitgelegd hoe je ze kan toevoegen

http://forum.treinpunt.nl/index.php?topic=70562.0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Na het spel een aantal maanden niet gespeeld te hebben, heb ik mijn Nederlandse kaart weer eens opgepakt. Ik begon met het uitbreiden van Amsterdam met als doel om dat de grootste stad van Nederland te maken, maar gek genoeg is het Haarlem wat nu de hoofdstad is. Met z'n 22.000 inwoners steekt Amsterdam in het niet bij de bijna 95.000 inwoners van Haarlem. Het station loopt ook echt heerlijk, met treinen die uit liefst vijf verschillende richtingen komen. Werk overigens vaak met tunnels onder steden, waardoor je stad helemaal om het station kan heen groeien.

OpenTTD_zpsoj6pd29n.png

bewerkt door Grote Ree
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb je dan niet juist problemen met dat er maar één trein in de tunnel rijdt?

Zoals je ziet heb ik twee tunnels op deze screen. Maar ik snap je punt; dat is wel de bottleneck in het geheel. Daarom heb ik in mijn dienstregeling ook verreweg de minste treinen die door de tunnel oostwaarts (richting Amsterdam - Schiphol) gaan. Verreweg het meeste gaat naar Alkmaar / Leiden / Rotterdam / Den Haag

En in het algemeen: Zolang je maar genoeg tunnels bouwt gevolgd door een groot emplacement, zijn er geen problemen :checkit:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En terecht. Als dit de in-game graphics zijn ziet het er voor deze tijd echt belachelijk slecht uit.

Release datum zou eerst rond juni liggen maar is nu al uitgesteld op basis van de negatieve reacties op de trailer. Dus hopelijk komen ze nog met iets goeds maar ik verwacht van niet. Planet Coaster ziet er wel prima uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ziet er idd niet best uit, maar aan de andere kant heb ik met Rollercoaster liever een licht spel dan van die zware graphics, moet wel toegankelijk blijven. Neemt niet weg dat je volgens mij wel iets beters dan dit kan neerzetten zonder het te zwaar te maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites