Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Dronkengamerstopic

Alessandro

Aanbevolen berichten

Als je van puzzelgames houdt waar je geen hele verhalen hoort dan zijn Monument Valley 1 & 2 en Planet of Lana aanraders. Niet te veel poespas en grafisch ook geen hoogstandjes maar zo simpel en mooi. Monument Valley voor nog geen 10 euro twee hele mooie games en Planet of Lana is 16 euro ook waar voor zijn geld.

Ander puzzelgame die best leuk is is: There Is No Game: Wrong Dimension.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij is er geen apart topic over, dus dan maar even hier.

Ik wil een nieuwe gamingmouse en een nieuw toetsenbord gaan aanschaffen. Ben hier best wel een leek in dus ik wil jullie ervaringen even gebruiken hiervoor. Zijn er nog dingen belangrijk om op te letten en welke muis en welk toetsenbord gebruiken jullie zelf?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei bas huijsmans:

Volgens mij is er geen apart topic over, dus dan maar even hier.

Ik wil een nieuwe gamingmouse en een nieuw toetsenbord gaan aanschaffen. Ben hier best wel een leek in dus ik wil jullie ervaringen even gebruiken hiervoor. Zijn er nog dingen belangrijk om op te letten en welke muis en welk toetsenbord gebruiken jullie zelf?

Natuurlijk is je budget erg belangrijk, wat ben je van plan om aan uit te geven? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb een goedkope non-gaming muis en werk veelal op het toetsenbord van mijn laptop als ik aan het gamen ben. Werkt voor mij prima. Ooit wel eens een gaming muis gehad, maar nooit het idee gehad dat ik daar nu echt veel voordeel aan had. En het nadeel: Hij ging best snel kapot. Daarna weer teruggegaan tot de simpele non-gaming muizen. Die zijn goedkoper en gaan een stuk langer mee. 

Tot zover mijn advies. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei La Pulga:

Natuurlijk is je budget erg belangrijk, wat ben je van plan om aan uit te geven? 

Niet al te veel eigenlijk. Ben vooral op zoek naar een juiste prijs/kwaliteitsverhouding voor onder de 75 euro. Daarom ben ik ook nieuwsgiering naar wat eigenlijk de belangrijkste dingen zijn om op te letten en wat er minder belangrijk voor is

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 29-7-2023 om 15:52 zei bas huijsmans:

Niet al te veel eigenlijk. Ben vooral op zoek naar een juiste prijs/kwaliteitsverhouding voor onder de 75 euro. Daarom ben ik ook nieuwsgiering naar wat eigenlijk de belangrijkste dingen zijn om op te letten en wat er minder belangrijk voor is

Beetje late reactie, maar ik denk dat je vooral met gear moet gaan kijken dat bekabeld is omdat goedekope wireless apparatuur wel vertraging kan opleveren.

Ook kan ik je een Trust afraden, al is het voor mij al een paar jaar geleden dat ik dat voor het laatst heb gebruikt. 

Ik denk dat Logitech wel aardige bundels zal hebben, al weet ik het niet zeker. 

Overigens nieuwe aankondinging;

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 1-8-2023 om 10:25 zei LouisPSV:

1 was al erg goed. Kan niet wachten tot deze uit is.

Belooft idd erg goed te worden te zien aan de feature highlights reeks op youtube. Veel verbeteringen i.o.a traffic flow en dergelijke. Of beter gezegd op praktisch alles t.o.v 1. Heb hem hier al gepreorderd. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 minuten geleden zei La Pulga:

Vind het leuker om met echte namen te spelen en met Amsterdam kon ik nog wel leven maar kende echt niemand uit de selectie :D Dan gebruik ik nog liever de fictieve optie van FM.

Dat was toch te denken? FM heeft de licenties daarvoor al jaren door met fifpro in zee te gaan.  En in trailer alleen al zie je de rare namen

Eerste review die ik vind online zegt al direct dat er geen echte namen worden gebruikt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 14-8-2023 om 12:49 zei Dansmeister:

Mensen al baldurs gate 3 aan het spelen? Van de makers van Divinity. Weergaloze games. Review van BD3 zijn skyhigh. Prachtige party game. D&D style.

Paar uurtjes gespeeld bij een maatje. Het is echt heel erg goed, uitgebreid en soms overweldigend. Dat de game turn based is moest ik wel erg aan wennen. 

Komende maand ga ik hem aanschaffen voor de PS5. Hopelijk zijn de menu’s niet al te ingewikkeld te navigeren. Deze game lijkt heerlijk te spelen hangend op de bank

Link naar opmerking
Deel via andere websites

55 minuten geleden zei The Saint:

Paar uurtjes gespeeld bij een maatje. Het is echt heel erg goed, uitgebreid en soms overweldigend. Dat de game turn based is moest ik wel erg aan wennen. 

Komende maand ga ik hem aanschaffen voor de PS5. Hopelijk zijn de menu’s niet al te ingewikkeld te navigeren. Deze game lijkt heerlijk te spelen hangend op de bank

Voor veel mensen al Goty. Ik vind het echt een gruwelijke game. Maar heb ook Divinity(vorige van de makers) heel veel gespeeld en ben met D&D bekend.

Als fantasy je genre is, is dit een must have. PC > ps5 voor mij. Wil deze met mouse and keyboard spelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites