ForzaUtreg Geplaatst 13 januari 2015 Share Geplaatst 13 januari 2015 Lekker hoor, bedankt voor de mention.Zag dat ze al 2 jaar bezig zijn met deze game en nog steeds maar in Alpha zijn. Moet dan wel een toffe game worden lijkt mij :D Hoop alleen dat er ook co-op in zit :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 14 januari 2015 Share Geplaatst 14 januari 2015 Zag dat ze al 2 jaar bezig zijn met deze game en nog steeds maar in Alpha zijn. Moet dan wel een toffe game worden lijkt mij :D Hoop alleen dat er ook co-op in zit :D http://store.steampowered.com/app/313120/ is er nu nog niet volgens de developer roadmap: The things we want and things we know you want! Dealing with bugs -A lot of effort has been put into making sure your Stranded Deep experience is as bug free as possible, however the game is in an Early Access stage of development, so there will be bugs. We will be doing our best to squish them. Performance - Optimizing performance is an important ongoing process that will continue through the Early Access period. Island and Terrain Variety - Creating more unique biomes and biome parameters for different procedural generations. More Wildlife - Incorporating more fish and shark species and more interesting island wildlife like birds, snakes and lizards. An End-game Scenario - Making it possible to complete a series of optional tasks and progress through the world in an attempt to be rescued. Co-operative Gameplay - Where you can band together as a team of misfits and ration your supplies or eliminate each other one by one. Multiplayer - Fun multiplayer game modes like raft wars, fishing challenges, rescue objectives, island vs island, etc. Improved User Interface - All of the in-game UI is temporary and will be replaced with a more fitting theme. Occulus Rift Support Controller Support Met die haaien gaat ook mooi worden :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 14 januari 2015 Share Geplaatst 14 januari 2015 Nu verder met de Batman-series: Arkham City is aan de beurt. En een goeie 4 maanden later de main story uitgespeeld. Vond 'm uiteindelijk toch net iets beter dan Asylum, vond die vrije wereld wel tof en ook een paar écht gave stukjes zoals dat [tekst]vliegen bij Ra'as Al-Ghul[/tekst] of het gevecht met [tekst]Mr. Freeze[/tekst]. Volgende weken maar even de laatste eindjes wat aan elkaar knopen (moet [tekst]Freeze z'n vrouwtje[/tekst] nog vinden en ook die story line met Zsasz moet ik nog afronden) en dan ga ik denk ik meteen verder met Origins. Edit- Oh, bijna vergeten nog. Catwoman is rrauwtch :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 15 januari 2015 Share Geplaatst 15 januari 2015 Wat is de beste nfs of andere race spel voor ps3? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 15 januari 2015 Share Geplaatst 15 januari 2015 Gran Turismo 5 of 6 _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 15 januari 2015 Share Geplaatst 15 januari 2015 Gran Turismo 5 of 6 _O_ Zijn die beter dan de nfs games? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 15 januari 2015 Share Geplaatst 15 januari 2015 Anders. Gran Turismo is simulation, NFS is arcade. Persoonlijk vind ik NFS meh en Gran Turismo vet. Bij NFS draait het vooral om actie en snelheid terwijl het bij Gran Turismo vooral om realisme gaat. Sommige mensen vinden het daardoor wat saaier, maar ik vind het juist leuker omdat het zo veel dieper is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 15 januari 2015 Share Geplaatst 15 januari 2015 NFS Hot Pursuit is ook wel tof. Heel wat anders als GT natuurlijk, omdat het erom gaat mensen van de weg af te rijden als politieagent ofwel een race te winnen met de politie achter je aan. Imo is dat de beste NFS. Daarna komen Shift en Most Wanted(de oude) Wel zoals Platina zegt niet echte simulatiespellen, maar t eVen gaat prima ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 15 januari 2015 Share Geplaatst 15 januari 2015 Ik heb Hot Pursuit 2 en Underground 1 & 2 gespeeld dus het is alweer een tijd geleden dat ik een nfs game had. Maar ik vond het open wereld gedeelte altijd wel vet aan nfs. Zelf als politie agent spelen lijkt me dan weer minder. Denk dat ik toch voor een nfs game (rivals of hot pursuit) ga omdat GT dus puur op races is gericht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 15 januari 2015 Share Geplaatst 15 januari 2015 H1Z1 is uit : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 16 januari 2015 Share Geplaatst 16 januari 2015 We zijn na 2,5 uur maar gestopt met het proberen te spelen er van :-D Servers lagen bij de release helemaal plat :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 16 januari 2015 Share Geplaatst 16 januari 2015 Lachen dat spel zeg, je speelt dan met anderen in een server? Wordt alles dat wel onthouden als je uit de server gaat of hoe werkt dat? Jammer dat de tijd mij een beetje ontbreekt om al die spellen te spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 16 januari 2015 Share Geplaatst 16 januari 2015 Lachen dat spel zeg, je speelt dan met anderen in een server? Wordt alles dat wel onthouden als je uit de server gaat of hoe werkt dat? Jammer dat de tijd mij een beetje ontbreekt om al die spellen te spelen.Geen idee hoe het precies werkt. Ik ben net 3 uurtjes aan het spelen en nog niet uigelogd :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 16 januari 2015 Share Geplaatst 16 januari 2015 Ziet er wel echt leuk uit, misschien ga ik me eraan wagen na Stranded deep. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 16 januari 2015 Share Geplaatst 16 januari 2015 Erg goede game tot nu toe. Zombies en dieren zijn redelijk makkelijk te doden, loot is nog wel wat schaars, map is huge. Zijn nog wel veel dingen waar aan je merkt dat het alpha is: dieren en zombies die door muren/deuren glitchen, auto's die niet zichtbaar zijn als er iemand in zit (je hoort hem wel lol). EU servers zijn wel echt stampvol, moet nu minimaal een uur in de wachtrij staan om te kunnen joinen :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc. Geplaatst 19 januari 2015 Share Geplaatst 19 januari 2015 Mensen hier die ook enthousiast zijn over Dying Light? :< http://nl.ign.com/dying-light/79653/preview/dying-light-wat-te-doen-als-de-nacht-valt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 19 januari 2015 Share Geplaatst 19 januari 2015 Nope, schijnt zwaar tegen te vallen wat ik her en der gehoord heb Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 19 januari 2015 Share Geplaatst 19 januari 2015 Hoe bevalt H1Z1 nu? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 19 januari 2015 Share Geplaatst 19 januari 2015 Hoe bevalt H1Z1 nu?Heb er dit weekend geen tijd voor gehad verder haha. Als ik weer wat meer gespeeld heb laat ik het weten ! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 19 januari 2015 Share Geplaatst 19 januari 2015 Hier ook mensen die BrainWars spelen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 19 januari 2015 Share Geplaatst 19 januari 2015 [MENTION=55]Arsène[/MENTION]; Vandaag weer een paar uurtjes gespeeld :D Mooi op een drukke server met 4 maten, uiteindelijk elkaar allemaal gevonden en als groep geopereerd :D Erg lachen so far, alleen wel jammer dat als je op een drukke server speelt (bijna elke server dus :P) er weinig loot te vinden is Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 19 januari 2015 Share Geplaatst 19 januari 2015 Kan je nu al een beetje snel in die servers? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 19 januari 2015 Share Geplaatst 19 januari 2015 Kan je nu al een beetje snel in die servers?Euhm, eerste keer had ik maar 2 minuten wachttijd met 16 mensen voor me ofzo. Later vanmiddag moest ik 18 minuten wachten :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 20 januari 2015 Share Geplaatst 20 januari 2015 https://www.origin.com/nl-be/store/buy/theme-hospital-origin/pc-download/base-game/standard-edition Theme Hospital tijdelijk gratis te verkrijgen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 23 januari 2015 Share Geplaatst 23 januari 2015 (bewerkt) Nog 18 minuten tot de release van Stranded Deep [MENTION=55]Arsène[/MENTION]; _O_ Hij is live ! 15 euro en maar 150 MB lol :D 23 januari 2015 bewerkt door ForzaUtreg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten