Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Dronkengamerstopic

Alessandro

Aanbevolen berichten

Welk spel is dat?

Vind Uncharted 3 trouwens echt heerlijk, zit nu op ongeveer 60%. Goeie mix van vechten, schieten, platformen en toffe puzzels. Op sommige momenten lijkt het net alsof je midden in een actiefilm zit, plus nodige dosis geschiedenis en humor. Ik vermaak me prima.

Heb je FIFA nu al :-D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vind Uncharted 3 trouwens echt heerlijk, zit nu op ongeveer 60%. Goeie mix van vechten, schieten, platformen en toffe puzzels. Op sommige momenten lijkt het net alsof je midden in een actiefilm zit, plus nodige dosis geschiedenis en humor. Ik vermaak me prima.

En uitgespeeld, finale viel een beetje tegen maar verder uitstekend. Nu verder met de Batman-series: Arkham City is aan de beurt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Middle-Earth: Shadow of Mordor via de piratenbaai ff binnen gehengelt en in 16.40 uur op 100% uitgespeeld.

Leuke game maar wel wat repetitief. Grafisch wel erg mooi en een leuk doch niet erg origineel verhaal. Voice-acting is trouwens wel erg goed.

Als ik het een cijfer zou moeten geven zou ik het een 7.5 geven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Middle-Earth: Shadow of Mordor via de piratenbaai ff binnen gehengelt en in 16.40 uur op 100% uitgespeeld.

Leuke game maar wel wat repetitief. Grafisch wel erg mooi en een leuk doch niet erg origineel verhaal. Voice-acting is trouwens wel erg goed.

Als ik het een cijfer zou moeten geven zou ik het een 7.5 geven.

Hm 16 uur is wel weinig. Ben er zelf ook mee bezig, hopelijk komt de DLC dan snel want anders pleur ik m weer in de verkoop :/

Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat was vorig jaar toch zo'n fiasco? :r Met die Dorito's/Mountain Dew-gast van GameTrailers.

Vorig jaar was inderdaad een fiasco met Joel McHale als toppunt :-D Die Dorito gast waar je op doelt is Geoff Keighley. Vorig jaar werd het nog georganiseerd door VGX en die wilden er MTV-achtige awards van maken. Nu sponsort Keighley het uit eigen zak en gaat het hopelijk wat serieuzer (en beter) worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites