PJHoutman Geplaatst 14 september 2014 Share Geplaatst 14 september 2014 Welk spel is dat? Vind Uncharted 3 trouwens echt heerlijk, zit nu op ongeveer 60%. Goeie mix van vechten, schieten, platformen en toffe puzzels. Op sommige momenten lijkt het net alsof je midden in een actiefilm zit, plus nodige dosis geschiedenis en humor. Ik vermaak me prima. Heb je FIFA nu al :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 14 september 2014 Share Geplaatst 14 september 2014 Heb je FIFA nu al :-D Krijg het niet over m'n hart als jarenlange PES-fanboy :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheBazzterd Geplaatst 15 september 2014 Share Geplaatst 15 september 2014 al twee weekjes oud maar zag het nu pas... http://newsmonkey.be/article/18965 Leuke ervaring maar moet geen gewoonte worden denk ik ;D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 15 september 2014 Share Geplaatst 15 september 2014 Mojang verkocht aan Microsoft, Notch en nog 2 developers stoppen er ook mee. Denk niet dat dit Minecraft ten goede komt, niet dat het de laatste maanden nog wel wat was maar oké. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 30 september 2014 Share Geplaatst 30 september 2014 Vind Uncharted 3 trouwens echt heerlijk, zit nu op ongeveer 60%. Goeie mix van vechten, schieten, platformen en toffe puzzels. Op sommige momenten lijkt het net alsof je midden in een actiefilm zit, plus nodige dosis geschiedenis en humor. Ik vermaak me prima. En uitgespeeld, finale viel een beetje tegen maar verder uitstekend. Nu verder met de Batman-series: Arkham City is aan de beurt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 5 oktober 2014 Share Geplaatst 5 oktober 2014 Naast CK2 te hebben gekocht vandaag ook nog Victoria 2 en HOI3 gekocht. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 5 oktober 2014 Share Geplaatst 5 oktober 2014 Dynasty Warriors 8 _O_ Dat spel is de shit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kiewiet Geplaatst 11 oktober 2014 Share Geplaatst 11 oktober 2014 Middle-Earth: Shadow of Mordor via de piratenbaai ff binnen gehengelt en in 16.40 uur op 100% uitgespeeld. Leuke game maar wel wat repetitief. Grafisch wel erg mooi en een leuk doch niet erg origineel verhaal. Voice-acting is trouwens wel erg goed. Als ik het een cijfer zou moeten geven zou ik het een 7.5 geven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 13 oktober 2014 Share Geplaatst 13 oktober 2014 Middle-Earth: Shadow of Mordor via de piratenbaai ff binnen gehengelt en in 16.40 uur op 100% uitgespeeld. Leuke game maar wel wat repetitief. Grafisch wel erg mooi en een leuk doch niet erg origineel verhaal. Voice-acting is trouwens wel erg goed. Als ik het een cijfer zou moeten geven zou ik het een 7.5 geven. Hm 16 uur is wel weinig. Ben er zelf ook mee bezig, hopelijk komt de DLC dan snel want anders pleur ik m weer in de verkoop :/ Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 13 oktober 2014 Share Geplaatst 13 oktober 2014 Hm, ik ben nu halverwege na 14u ;c Neem wel m'n tijd met alles. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 24 oktober 2014 Share Geplaatst 24 oktober 2014 Tering... had net een BreakOut-case met Counter Strike GO. Ruilde hem met een vriend voor een blauw wapen. Dus die vriend opent hem... zit er een fucking factory-new butterfly knife in... Heeft 'ie verkocht voor $347 :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 26 oktober 2014 Share Geplaatst 26 oktober 2014 Speel nu Shadowrun: Dragonfall, een isometric cyberpunk RPG. Heerlijk spel en geweldig sfeertje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 29 oktober 2014 Share Geplaatst 29 oktober 2014 Zit weer tot mijn enkels diep in Guild Wars 2. Halloween lootbags farmen en wat gold binnen harken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 29 oktober 2014 Share Geplaatst 29 oktober 2014 Wilde er pas ook weer mee beginnen, maar mijn GPU is kapot aan het gaan. Wacht dus tot ik een nieuwe PC heb. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 29 oktober 2014 Share Geplaatst 29 oktober 2014 Laatst Company of heroes gekocht, ben nu al verslaafd :-D Kan alleen in deel 2 niet langs dat level met die tigertank komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 4 november 2014 Share Geplaatst 4 november 2014 http://www.gamer.nl/prijsvraag/498810/win-toegang-tot-de-the-crew-beta Ik heb een key :dance: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 7 november 2014 Share Geplaatst 7 november 2014 Tering... had net een BreakOut-case met Counter Strike GO. Ruilde hem met een vriend voor een blauw wapen. Dus die vriend opent hem... zit er een fucking factory-new butterfly knife in... Heeft 'ie verkocht voor $347 :r En nu koopt 'ie FM15 voor mij _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 7 november 2014 Auteur Share Geplaatst 7 november 2014 BLIZZCONNN! Ik hoop echt op Warcraft 4. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 24 november 2014 Share Geplaatst 24 november 2014 AC II & III gekocht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rick. Geplaatst 2 december 2014 Share Geplaatst 2 december 2014 Weet iemand nog een recente game a la command & conquer? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 4 december 2014 Share Geplaatst 4 december 2014 Zaterdagochtend om 03.00u vinden de Game Awards 2014 (voorheen de hilarische Spike TV Awards) plaats. Er worden een heleboel awards uitgereikt alsook nieuwe game announcements en trailers. Stream zal worden uitgezonden op: http://thegameawards.com/ en vermoedelijk ook op Twitch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 5 december 2014 Share Geplaatst 5 december 2014 Dat was vorig jaar toch zo'n fiasco? :r Met die Dorito's/Mountain Dew-gast van GameTrailers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Larsjee10 Geplaatst 5 december 2014 Share Geplaatst 5 december 2014 Ik zoek nog een nieuwe multiplayer game vergelijkbaar met Curve Fever, Hax Ball of Transformice. Gewoon zo'n spelletje wat je in je browser speelt met anderen, en please kom nu niet aan met spele.nl/multiplayer. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 5 december 2014 Share Geplaatst 5 december 2014 Ik zoek nog een nieuwe multiplayer game vergelijkbaar met Curve Fever, Hax Ball of Transformice. Gewoon zo'n spelletje wat je in je browser speelt met anderen, en please kom nu niet aan met spele.nl/multiplayer. ;c Haxball ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 5 december 2014 Share Geplaatst 5 december 2014 Dat was vorig jaar toch zo'n fiasco? :r Met die Dorito's/Mountain Dew-gast van GameTrailers. Vorig jaar was inderdaad een fiasco met Joel McHale als toppunt :-D Die Dorito gast waar je op doelt is Geoff Keighley. Vorig jaar werd het nog georganiseerd door VGX en die wilden er MTV-achtige awards van maken. Nu sponsort Keighley het uit eigen zak en gaat het hopelijk wat serieuzer (en beter) worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten