lennard95 Geplaatst 17 april 2014 Share Geplaatst 17 april 2014 Je moet het allebei onder de knie krijgen maar als dat gebeurd is zijn ze allebei heel leuk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marceltjuh00 Geplaatst 17 april 2014 Share Geplaatst 17 april 2014 Beetje vergelijkbaar spelidee als Civilization zo op het eerste oog? :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 18 april 2014 Share Geplaatst 18 april 2014 Beetje vergelijkbaar spelidee als Civilization zo op het eerste oog? :) EU IV zeker. XCOM Enemy Unknown is een turn based strategy en ik vind ze persoonlijk allebei awesome. Heb in XCOM ruim 50 uur gestopt en EU IV ben je ook zo een de tijd kwijt ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 27 april 2014 Auteur Share Geplaatst 27 april 2014 Gaming myth: SOLVED! Microsoft heeft een aantal dertig jaar oude cardridges van het oude Atari-spel E.T. Extra-Terrestrial opgegraven in de Amerikaanse staat New Mexico. Er doet al jaren een gerucht de ronde over een grote hoeveelheid onverkochte Atari-spullen die al dertig jaar begraven zouden liggen in een stortplaats in New Mexico. Een team filmmakers en gravers van Microsofts Xbox Entertainment Studios besloot te gaan kijken of het verhaal waar was, en vond inderdaad een aantal dozen vol Atari-spellen onder de grond. Naast E.T. werd er ook een oude joystick gevonden en een aantal andere spellen, waaronder Centipede, Space Invaders en Asteroids. Microsoft heeft een aantal dertig jaar oude cardridges van het oude Atari-spel E.T. Extra-Terrestrial opgegraven in de Amerikaanse staat New Mexico.NoneMicrosoft heeft een aantal dertig jaar oude cardridges van het oude Atari-spel E.T. Extra-Terrestrial opgegraven in de Amerikaanse staat New Mexico.Microsoft heeft een aantal dertig jaar oude cardridges van het oude Atari-spel E.T. Extra-Terrestrial opgegraven in de Amerikaanse staat New Mexico. E.T. the Extra Terrestial werd net als de film in 1982 uitgebracht, als onderdeel van een deal met Steven Spielberg. Het spel werd in slechts 5,5 week ontwikkeld, en wordt over het algemeen gezien als een van de slechtste spellen ooit gemaakt. Het wordt zelfs genoemd als een van de aanleidingen voor de recessie in de computerspellensector tussen 1983 en 1985. Het spel werd 1,5 miljoen keer verkocht, waarmee het een van de meest verkochte Atari 2600-spellen werd. De makers hadden een groter succes verwacht, en bleven zitten met 3,5 miljoen onverkochte gamecardridges. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomas. Geplaatst 27 april 2014 Share Geplaatst 27 april 2014 Wie weet waar ik kan leren klaverjassen op het internet? :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marceltjuh00 Geplaatst 27 april 2014 Share Geplaatst 27 april 2014 EU IV zeker. XCOM Enemy Unknown is een turn based strategy en ik vind ze persoonlijk allebei awesome. Heb in XCOM ruim 50 uur gestopt en EU IV ben je ook zo een de tijd kwijt ;c Ik heb er nu al zo veel uur tegenaan gegooid, niet leuk meer dit ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 27 april 2014 Share Geplaatst 27 april 2014 Tof he? :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 28 april 2014 Share Geplaatst 28 april 2014 Stap over po AoE II. Veel makkelijker te leren, nou ja, tegen andere MU-ers dan :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 9 juni 2014 Share Geplaatst 9 juni 2014 Ben een beetje uitgekeken op mijn huidige inventaris games en zoek nu een paar goede titels. Wat ik zoek zijn games met een lekkere verhaal dat me echt elke keer op de puntje van m'n stoel houdt. Voorbeelden hiervan zijn The Walking Dead, Heavy Rain, Skyrim, The Last of Us en Mass Effect. Iemand ideeën? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 9 juni 2014 Share Geplaatst 9 juni 2014 Skyrim een verhaal dat je op het puntje van je stoel houdt? ;c Als je van story-heavy games houdt moet je zeker The Witcher 1 & 2, Alpha Protocol en Deus Ex: Human Revolution proberen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 9 juni 2014 Share Geplaatst 9 juni 2014 Skyrim een verhaal dat je op het puntje van je stoel houdt? ;c Als je van story-heavy games houdt moet je zeker The Witcher 1 & 2, Alpha Protocol en Deus Ex: Human Revolution proberen. Skyrim is daarin een allrounder. Met Skyrim bedoelde ik meer een spel zoals dat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 9 juni 2014 Share Geplaatst 9 juni 2014 Ben een beetje uitgekeken op mijn huidige inventaris games en zoek nu een paar goede titels. Wat ik zoek zijn games met een lekkere verhaal dat me echt elke keer op de puntje van m'n stoel houdt. Voorbeelden hiervan zijn The Walking Dead, Heavy Rain, Skyrim, The Last of Us en Mass Effect. Iemand ideeën? Silent Hill 2 ooit gedaan? Anders die zeker pakken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 13 juni 2014 Auteur Share Geplaatst 13 juni 2014 Een nieuwe televisiereclame waarin acteur Aaron Paul "Xbox on" zegt, activeert daarmee onbedoeld veel spelcomputers in kamers waar de reclame op tv wordt getoond. Op Twitter doen meerdere Xbox One-bezitters hun beklag over het probleem. De Kinect-sensor van de Xbox One is ontworpen om te reageren op stemcommando's, maar kan hierbij niet het onderscheid maken of de spreker aanwezig is in de ruimte of dat het geluid uit een luidspreker komt. Xbox-gebruikers klagen over het feit dat de Xbox One direct het beeld overschakelt van de televisie naar de spelcomputer. Om het probleem te voorkomen is het mogelijk om de Kinect-sensor uit te schakelen. Op de website van Microsoft is te lezen hoe dit gedaan moet worden. Zo briljant als dit stiekem toch een bewuste actie was:-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 13 juni 2014 Share Geplaatst 13 juni 2014 Iemand interesse in een gratis Watch Dogs voor de pc? ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 13 juni 2014 Share Geplaatst 13 juni 2014 Iemand interesse in een gratis Watch Dogs voor de pc? ;) Wie niet? LOL ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 14 juni 2014 Share Geplaatst 14 juni 2014 (bewerkt) Wie niet? LOL ;c Ik stuur dan waarschijnlijk de code deze week nog door. :) Nog meer mensen die een Watch Dogs code willen? @PJHoutman; [MENTION=5583]Alessandro[/MENTION]; @Dansmeister; @King XVI; @MisterX; @andere pc gamers; 14 juni 2014 bewerkt door Mangata Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 14 juni 2014 Share Geplaatst 14 juni 2014 Ik niet, dank je. Wat een kutspel is dat man. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 14 juni 2014 Share Geplaatst 14 juni 2014 Ik wel naturlich. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 14 juni 2014 Share Geplaatst 14 juni 2014 Ik ook wel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 14 juni 2014 Share Geplaatst 14 juni 2014 Ik kan 'm niet draaien op deze PC dus neen ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 14 juni 2014 Share Geplaatst 14 juni 2014 Niet mijn spel, als ik het zo zie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 14 juni 2014 Share Geplaatst 14 juni 2014 Watch Dogs' is een spel voor iedereen. ;c Nou, Ik heb er naast Erwin, Nas en Rob nog één over. Wie het eerst waagt, wie het eerst maalt. :mrg: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 14 juni 2014 Share Geplaatst 14 juni 2014 (bewerkt) Ik wil ook wel. [MENTION=28109].Nick[/MENTION]; 14 juni 2014 bewerkt door lennard95 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 14 juni 2014 Share Geplaatst 14 juni 2014 Watch Dogs' is een spel voor iedereen. ;c Nou, Ik heb er naast Erwin, Nas en Rob nog één over. Wie het eerst waagt, wie het eerst maalt. :mrg: Hoe kom je eigenlijk aan zulke codes joh? ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 14 juni 2014 Share Geplaatst 14 juni 2014 (bewerkt) Hoe kom je eigenlijk aan zulke codes joh? ;c Voor jou een vraag, voor mij een weet. :-D #beroepsgeheimen 14 juni 2014 bewerkt door Mangata Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten