Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Dronkengamerstopic

Alessandro

Aanbevolen berichten

Beetje vergelijkbaar spelidee als Civilization zo op het eerste oog? :)

EU IV zeker. XCOM Enemy Unknown is een turn based strategy en ik vind ze persoonlijk allebei awesome. Heb in XCOM ruim 50 uur gestopt en EU IV ben je ook zo een de tijd kwijt ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gaming myth: SOLVED!

Microsoft heeft een aantal dertig jaar oude cardridges van het oude Atari-spel E.T. Extra-Terrestrial opgegraven in de Amerikaanse staat New Mexico.

Er doet al jaren een gerucht de ronde over een grote hoeveelheid onverkochte Atari-spullen die al dertig jaar begraven zouden liggen in een stortplaats in New Mexico.

Een team filmmakers en gravers van Microsofts Xbox Entertainment Studios besloot te gaan kijken of het verhaal waar was, en vond inderdaad een aantal dozen vol Atari-spellen onder de grond. Naast E.T. werd er ook een oude joystick gevonden en een aantal andere spellen, waaronder Centipede, Space Invaders en Asteroids.

Microsoft heeft een aantal dertig jaar oude cardridges van het oude Atari-spel E.T. Extra-Terrestrial opgegraven in de Amerikaanse staat New Mexico.NoneMicrosoft heeft een aantal dertig jaar oude cardridges van het oude Atari-spel E.T. Extra-Terrestrial opgegraven in de Amerikaanse staat New Mexico.Microsoft heeft een aantal dertig jaar oude cardridges van het oude Atari-spel E.T. Extra-Terrestrial opgegraven in de Amerikaanse staat New Mexico.

E.T. the Extra Terrestial werd net als de film in 1982 uitgebracht, als onderdeel van een deal met Steven Spielberg. Het spel werd in slechts 5,5 week ontwikkeld, en wordt over het algemeen gezien als een van de slechtste spellen ooit gemaakt. Het wordt zelfs genoemd als een van de aanleidingen voor de recessie in de computerspellensector tussen 1983 en 1985.

Het spel werd 1,5 miljoen keer verkocht, waarmee het een van de meest verkochte Atari 2600-spellen werd. De makers hadden een groter succes verwacht, en bleven zitten met 3,5 miljoen onverkochte gamecardridges.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben een beetje uitgekeken op mijn huidige inventaris games en zoek nu een paar goede titels. Wat ik zoek zijn games met een lekkere verhaal dat me echt elke keer op de puntje van m'n stoel houdt. Voorbeelden hiervan zijn The Walking Dead, Heavy Rain, Skyrim, The Last of Us en Mass Effect. Iemand ideeën?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Skyrim een verhaal dat je op het puntje van je stoel houdt? ;c Als je van story-heavy games houdt moet je zeker The Witcher 1 & 2, Alpha Protocol en Deus Ex: Human Revolution proberen.

Skyrim is daarin een allrounder. Met Skyrim bedoelde ik meer een spel zoals dat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben een beetje uitgekeken op mijn huidige inventaris games en zoek nu een paar goede titels. Wat ik zoek zijn games met een lekkere verhaal dat me echt elke keer op de puntje van m'n stoel houdt. Voorbeelden hiervan zijn The Walking Dead, Heavy Rain, Skyrim, The Last of Us en Mass Effect. Iemand ideeën?

Silent Hill 2 ooit gedaan? Anders die zeker pakken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een nieuwe televisiereclame waarin acteur Aaron Paul "Xbox on" zegt, activeert daarmee onbedoeld veel spelcomputers in kamers waar de reclame op tv wordt getoond.

Op Twitter doen meerdere Xbox One-bezitters hun beklag over het probleem.

De Kinect-sensor van de Xbox One is ontworpen om te reageren op stemcommando's, maar kan hierbij niet het onderscheid maken of de spreker aanwezig is in de ruimte of dat het geluid uit een luidspreker komt. Xbox-gebruikers klagen over het feit dat de Xbox One direct het beeld overschakelt van de televisie naar de spelcomputer.

Om het probleem te voorkomen is het mogelijk om de Kinect-sensor uit te schakelen. Op de website van Microsoft is te lezen hoe dit gedaan moet worden.

Zo briljant als dit stiekem toch een bewuste actie was:-D

Link naar opmerking
Deel via andere websites