LouisPSV Geplaatst 26 april 2023 Share Geplaatst 26 april 2023 Op 8-4-2023 om 12:03 zei Dansmeister: Mensen hier project Zomboid gespeeld? Zeker, heb hier mijn eigen server op. Dat is zo'n beetje de grootste/actiefste server van het spel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 30 april 2023 Share Geplaatst 30 april 2023 (bewerkt) Hogwarts nog niet uitgespeeld maar de volgende game is al weer uit namelijk Star Wars Jedi: Survivor. De eerste game uitgespeeld en deze ziet er ook veelbelovend uit 30 april 2023 bewerkt door sennid Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 30 april 2023 Share Geplaatst 30 april 2023 1 uur geleden zei sennid: Hogwarts nog niet uitgespeeld maar de volgende game is al weer uit namelijk Star Wars Jedi: Survivor. De eerste game uitgespeeld en deze ziet er ook veelbelovend uit Schijnt nu nog wel aardig buggy te zijn, met name op pc. EA heeft al meerdere patches aangekondigd dus ik zelf zou nog even wachten om er in te duiken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 30 april 2023 Share Geplaatst 30 april 2023 1 uur geleden zei sennid: Hogwarts nog niet uitgespeeld maar de volgende game is al weer uit namelijk Star Wars Jedi: Survivor. De eerste game uitgespeeld en deze ziet er ook veelbelovend uit moet nog altijd het eerste deel (verder) uitspelen, maar zit momenteel nog in een verhuisdoos haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 30 april 2023 Share Geplaatst 30 april 2023 45 minuten geleden zei Chimpa: Schijnt nu nog wel aardig buggy te zijn, met name op pc. EA heeft al meerdere patches aangekondigd dus ik zelf zou nog even wachten om er in te duiken. qua graphics hapert hij soms, net zoals bij Hogwarts het geval was maar ik erger mij daar niet aan. Loop vrij soepel en heb alles op epic staan Alleen Ray Tracing heb ik uit staan want dat is het enige wat mijn pc niet trekt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 1 mei 2023 Share Geplaatst 1 mei 2023 Op console is het ook nog niet al te best hoor. Ik wacht nog wel even tot ze die issues verholpen hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AntiChrist7 Geplaatst 3 mei 2023 Share Geplaatst 3 mei 2023 Ligt het aan mij en ben ik gewoon een oude zeurpiet, maar is 2023 echt een nonjaar aan het worden qua AAA (pc)gaming? Ik amuseer me minder met FM (heb het op hiatus gezet voorlopig). en als ik de lijst van 2023 releases bekijk is er letterlijk geen enkele waarbij ik denk "die wil ik zeker". AC Mirage misschien nog, maar dat is bijna uit gewoonte en omdat ik gewoon graag AC speel. Maar kans is groot dat ik de kat wat uit de boom kijk, zeker met hoe weinig nieuws ervan is. Niet dat ik niets meer graag speel. Ben momenteel bezig aan max difficulty playthrough op Expeditions Rome, en dat is echt wel een onderbelichte topgame. En ik zie dingen zoals Wartales en Ash of Gods die er goed uitzien en die ik misschien deze zomer oppik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 3 mei 2023 Share Geplaatst 3 mei 2023 1 uur geleden zei AntiChrist7: Ligt het aan mij en ben ik gewoon een oude zeurpiet, maar is 2023 echt een nonjaar aan het worden qua AAA (pc)gaming? Ik amuseer me minder met FM (heb het op hiatus gezet voorlopig). en als ik de lijst van 2023 releases bekijk is er letterlijk geen enkele waarbij ik denk "die wil ik zeker". AC Mirage misschien nog, maar dat is bijna uit gewoonte en omdat ik gewoon graag AC speel. Maar kans is groot dat ik de kat wat uit de boom kijk, zeker met hoe weinig nieuws ervan is. Niet dat ik niets meer graag speel. Ben momenteel bezig aan max difficulty playthrough op Expeditions Rome, en dat is echt wel een onderbelichte topgame. En ik zie dingen zoals Wartales en Ash of Gods die er goed uitzien en die ik misschien deze zomer oppik Zelf ben ik echt benieuwd naar de remake van Ark: Survival Evolved: ARK Survival Ascended. Wordt een remake in Unreal Engine 5.1 (dacht ik) en is eigenlijk een voorbereiding voor ARK 2 die ook in Unreal Engine 5.1 gaat uitkomen. Niet direct een AAA game, maar denk toch dat de meeste AAA games altijd tegenvallen en dat de minder bekende games vaak leuker zijn. Totdat Ark Survival Ascended uitkomt is Ark Survival Evolved nog gewoon te spelen en daar kan je je ook uren mee vermaken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AntiChrist7 Geplaatst 3 mei 2023 Share Geplaatst 3 mei 2023 39 minuten geleden zei bas huijsmans: Zelf ben ik echt benieuwd naar de remake van Ark: Survival Evolved: ARK Survival Ascended. Wordt een remake in Unreal Engine 5.1 (dacht ik) en is eigenlijk een voorbereiding voor ARK 2 die ook in Unreal Engine 5.1 gaat uitkomen. Niet direct een AAA game, maar denk toch dat de meeste AAA games altijd tegenvallen en dat de minder bekende games vaak leuker zijn. Totdat Ark Survival Ascended uitkomt is Ark Survival Evolved nog gewoon te spelen en daar kan je je ook uren mee vermaken bwa de hele survival crafting hype met soms een scheutje horror zoals die destijds is begonnen met Day Z, the forest en Rust heb ik aan me laten voorbijgaan. Dan toch gewoon liever Minecraft Pcversie van Horizon forbidden west aankondiging zou nice zijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 3 mei 2023 Share Geplaatst 3 mei 2023 10 uur geleden zei AntiChrist7: Ligt het aan mij en ben ik gewoon een oude zeurpiet, maar is 2023 echt een nonjaar aan het worden qua AAA (pc)gaming? Ik amuseer me minder met FM (heb het op hiatus gezet voorlopig). en als ik de lijst van 2023 releases bekijk is er letterlijk geen enkele waarbij ik denk "die wil ik zeker". AC Mirage misschien nog, maar dat is bijna uit gewoonte en omdat ik gewoon graag AC speel. Maar kans is groot dat ik de kat wat uit de boom kijk, zeker met hoe weinig nieuws ervan is. Niet dat ik niets meer graag speel. Ben momenteel bezig aan max difficulty playthrough op Expeditions Rome, en dat is echt wel een onderbelichte topgame. En ik zie dingen zoals Wartales en Ash of Gods die er goed uitzien en die ik misschien deze zomer oppik Komt er een nieuwe AC uit ja? He-le-maal gemist Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 16 mei 2023 Share Geplaatst 16 mei 2023 Wartales is co-op echt een aanrader op de pc. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 16 mei 2023 Share Geplaatst 16 mei 2023 2 uur geleden zei Dansmeister: Wartales is co-op echt een aanrader op de pc. Oeh goede tip. Heb hem op mijn verlanglijstje gezet. Mocht die een keer in de aanbieding komen kan ik eens kijken of ik mijn vaste gamemaatje kan overtuigen haha. Eigenlijk altijd wel weer op zoek naar nieuwe/goede co-op games Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AntiChrist7 Geplaatst 16 mei 2023 Share Geplaatst 16 mei 2023 2 uur geleden zei Dansmeister: Wartales is co-op echt een aanrader op de pc. Hoe werkt de coop eigenlijk? De gameplay/playthroughs die ik heb gezien waren enkel singleplayer. Lijkt een leuke xcom/expeditions achtige game, dus staat sowieso al op de verlanglijst. Ben zelf terug naar basic gegaan. FM doet het niet voor me dit jaar (misschien in de zomer terug), dus maar eens minecraft begonnen met iemand. Gewoon wat chill minen, farmen en verzamelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 16 mei 2023 Share Geplaatst 16 mei 2023 42 minuten geleden zei AntiChrist7: Hoe werkt de coop eigenlijk? De gameplay/playthroughs die ik heb gezien waren enkel singleplayer. Lijkt een leuke xcom/expeditions achtige game, dus staat sowieso al op de verlanglijst. Ben zelf terug naar basic gegaan. FM doet het niet voor me dit jaar (misschien in de zomer terug), dus maar eens minecraft begonnen met iemand. Gewoon wat chill minen, farmen en verzamelen. Hetzelfde als Divinity. Je maakt een party. Geeft ieder de characters en het zijn turn-based gevechten. Fantastische game so far. Speel het met @Jorikheijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 16 mei 2023 Share Geplaatst 16 mei 2023 1 uur geleden zei AntiChrist7: dus maar eens minecraft begonnen met iemand Tip: Ruil Mincraft in voor Ark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AntiChrist7 Geplaatst 16 mei 2023 Share Geplaatst 16 mei 2023 5 uur geleden zei bas huijsmans: Tip: Ruil Mincraft in voor Ark meh dinos zeggen me niet zoveel. hou het wel rustig met Minecraft. Uiteindelijk is het virtuele lego, die ik voeger veel gebezigd heb Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 18 mei 2023 Share Geplaatst 18 mei 2023 Heb net NBA gehaald voor €7,-. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 19 mei 2023 Share Geplaatst 19 mei 2023 8 uur geleden zei La Pulga: Heb net NBA gehaald voor €7,-. Op pc of PS5? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 19 mei 2023 Share Geplaatst 19 mei 2023 13 minuten geleden zei Dansmeister: Op pc of PS5? PC, de PS5 zal het binnenkort vast niet meer doen hier vanwege het 24/7 uitstaan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 23 mei 2023 Share Geplaatst 23 mei 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 23 mei 2023 Share Geplaatst 23 mei 2023 Planet of Lana is een 2.5D spel wat lijkt op INSIDE. Echt een heel mooi spel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 24 mei 2023 Share Geplaatst 24 mei 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 28 mei 2023 Share Geplaatst 28 mei 2023 (bewerkt) Planet of Lana uitgespeeld en wat een spel is dat zeg. Ja het is maar een 2.5D spel maar qua beleving, sfeer, verhaallijn en muziek is het zoveel beter dan sommigen AAA games. Dit is echt een game dat GOTY kan worden op steam. Het is niet vaak dat een game mij zo ondersteboven krijgt. 28 mei 2023 bewerkt door sennid Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 1 juni 2023 Share Geplaatst 1 juni 2023 Dit is echt een geweldig Darts spel. Nu al verslaafd aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 1 juni 2023 Share Geplaatst 1 juni 2023 Hoe kom je daaraan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten