Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Go Ahead Eagles

Pinolero

Aanbevolen berichten

Kosten in totaal 175.000 voor een jaartje. Salaris inbegrepen. Kaya transfersom was 2 ton. Had dan liever Kaya gezien.

Room is een prima keeper, maar inderdaad Kaya kopen was helemaal mooi geweest. Eindelijk weer eens een eigen keeper voor meerdere jaren vastleggen en niet zoals nu elk jaar een nieuwe keeper. De laatste die 2 jaar of langer bleef was Pasveer, maar ook hij was gehuurd. Dat is wel jammer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ADO Den Haag hoopt een stokje te kunnen steken voor de transfer van Erik Falkenburg naar Go Ahead Eagles. De Zuid-Hollanders hebben zich volgens Voetbal International in de strijd om de middenvelder van AZ gemengd.

Dinsdag versterkte Eagles zich met keeper Eloy Room en leek een transfer van Falkenburg naar Deventer nabij. De twee clubs zouden al akkoord zijn, maar mogelijk dat ADO nu roet in het eten gooit. Volgens VI hebben de Hagenaars zich ook gemeld en voeren zij al gesprekken met Falkenburg.

ADO liet onlangs weten nog op zoek te zijn naar een middenvelder en een verdediger. Voor de laatste positie zouden FC Twente-spelers Nils Röseler en Tim Breukers in beeld zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee van Helmond. Speelde vorig seizoen ook al in Deventer. Verdedigend wel zwak en komt denk ik ook op de bank. Tenzij Schmidt daadwerkelijk zo slecht is als vandaag. Dat Eagles till I die was echt geweldig op een gegeven moment. Weinig clubs zijn dat gegeven. Maar voor z'n kleine club heeft Eagles echt fantastische supporters.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo onnodig vandaag weer he, ga je 2 punten weggeven tegen een team met 9 spelers. Kan niet en mag niet, triest. Wel een heerlijke wedstrijd voor een neutrale toeschouwer overigens, alles zat erin. Rode kaarten, goals, spanning en sfeer. Die ik overigens zeer goed vond voor een half 1 wedstrijd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo onnodig vandaag weer he, ga je 2 punten weggeven tegen een team met 9 spelers. Kan niet en mag niet, triest. Wel een heerlijke wedstrijd voor een neutrale toeschouwer overigens, alles zat erin. Rode kaarten, goals, spanning en sfeer. Die ik overigens zeer goed vond voor een half 1 wedstrijd.

Ga je RKC-uit?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lekker hoor. Uit tegen RKC zijn ook de wedstrijden waar wij de punten zullen moeten pakken. Heb er zin in. Awaydays, i love it:)

Naja, RKC-uit is altijd lastig hoor. Snap alleen niet hoe, hangt echt TO-TAAL geen sfeer gewoon. Kutsupporters to the max daar. Denk eerder dat jullie het moeten hebben van jullie thuiswedstrijden. Als jullie er met zijn allen achter gaan staan kunnen er hele mooie dingen gebeuren hoor. Denk ook dat, als jullie zo door blijven spelen, jullie wel wat puntjes kunnen pakken uit bij NAC, ADO en dat soort clubjes (met alle respect). Gok en hoop wel dat jullie erin blijven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Naja, RKC-uit is altijd lastig hoor. Snap alleen niet hoe, hangt echt TO-TAAL geen sfeer gewoon. Kutsupporters to the max daar. Denk eerder dat jullie het moeten hebben van jullie thuiswedstrijden. Als jullie er met zijn allen achter gaan staan kunnen er hele mooie dingen gebeuren hoor. Denk ook dat, als jullie zo door blijven spelen, jullie wel wat puntjes kunnen pakken uit bij NAC, ADO en dat soort clubjes (met alle respect). Gok en hoop wel dat jullie erin blijven.

Ik heb er ook wel vertrouwen in. Ben alleen bang dat wanneer we play-offs krijgen het nog wel heel lastig gaat worden. Dat proberen te vermijden dus.

Ben vorige keer ook RKC geweest, rare club inderdaad. Weinig sfeer en er zaten toen een hele zooi Den Bosch supporters. Stonden toen ook 0-2 voor en dat werd in de laatste tien minuten omgedraaid naar een 3-2 nederlaag voor ons.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb er ook wel vertrouwen in. Ben alleen bang dat wanneer we play-offs krijgen het nog wel heel lastig gaat worden. Dat proberen te vermijden dus.

Ben vorige keer ook RKC geweest, rare club inderdaad. Weinig sfeer en er zaten toen een hele zooi Den Bosch supporters. Stonden toen ook 0-2 voor en dat werd in de laatste tien minuten omgedraaid naar een 3-2 nederlaag voor ons.

http://www.gemistvoornmt.nl/a.aspx/264209/1

Tja. Dit zegt al genoeg. Erge is nog dat ik die man 'ken' (zat in het jeugdbestuur van mijn oude voetbalclub). Dit soort volk vormt de 'harde kern' van RKC, samen met wat domme, 16-jarige gastjes, 80 jaar oude mannen en verdwaalde vaders. Liedjes zijn ook van een ongekend niveau (je hoort ook maar 1 liedje per 5 wedstrijden) en het stadion zit vaak half leeg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites