Nom de Guerre Geplaatst 31 juli 2013 Share Geplaatst 31 juli 2013 Kosten in totaal 175.000 voor een jaartje. Salaris inbegrepen. Kaya transfersom was 2 ton. Had dan liever Kaya gezien. Doe maar niet... Die gast heeft ons vorig jaar de nodige punten opgeleverd ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 31 juli 2013 Share Geplaatst 31 juli 2013 Kosten in totaal 175.000 voor een jaartje. Salaris inbegrepen. Kaya transfersom was 2 ton. Had dan liever Kaya gezien. Room is een prima keeper, maar inderdaad Kaya kopen was helemaal mooi geweest. Eindelijk weer eens een eigen keeper voor meerdere jaren vastleggen en niet zoals nu elk jaar een nieuwe keeper. De laatste die 2 jaar of langer bleef was Pasveer, maar ook hij was gehuurd. Dat is wel jammer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 31 juli 2013 Auteur Share Geplaatst 31 juli 2013 ADO Den Haag hoopt een stokje te kunnen steken voor de transfer van Erik Falkenburg naar Go Ahead Eagles. De Zuid-Hollanders hebben zich volgens Voetbal International in de strijd om de middenvelder van AZ gemengd. Dinsdag versterkte Eagles zich met keeper Eloy Room en leek een transfer van Falkenburg naar Deventer nabij. De twee clubs zouden al akkoord zijn, maar mogelijk dat ADO nu roet in het eten gooit. Volgens VI hebben de Hagenaars zich ook gemeld en voeren zij al gesprekken met Falkenburg. ADO liet onlangs weten nog op zoek te zijn naar een middenvelder en een verdediger. Voor de laatste positie zouden FC Twente-spelers Nils Röseler en Tim Breukers in beeld zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 3 augustus 2013 Auteur Share Geplaatst 3 augustus 2013 We're back! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Evers Geplaatst 4 augustus 2013 Share Geplaatst 4 augustus 2013 T R O T S!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 4 augustus 2013 Share Geplaatst 4 augustus 2013 Die Jop van der Linden kan wel aardig ballen van wat ik gezien heb. Eigen jeugd? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raymon. Geplaatst 4 augustus 2013 Share Geplaatst 4 augustus 2013 Nee van Helmond. Speelde vorig seizoen ook al in Deventer. Verdedigend wel zwak en komt denk ik ook op de bank. Tenzij Schmidt daadwerkelijk zo slecht is als vandaag. Dat Eagles till I die was echt geweldig op een gegeven moment. Weinig clubs zijn dat gegeven. Maar voor z'n kleine club heeft Eagles echt fantastische supporters. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Snipes Geplaatst 4 augustus 2013 Share Geplaatst 4 augustus 2013 Mooie club. Ondanks dat ik uit Zwolle komt. Toch echt wel enige sympathie voor de Deventenaren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Evers Geplaatst 10 augustus 2013 Share Geplaatst 10 augustus 2013 Vanavond die Hagenezen met 0 punten terug naar huis sturen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 10 augustus 2013 Share Geplaatst 10 augustus 2013 Even eerste helftje meepakken, ben benieuwd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 11 augustus 2013 Share Geplaatst 11 augustus 2013 Room oogde bij vlagen wat onzeker in de goal... En aan die 1-1 was hij voor mijn gevoel ook schuld, al pakt hij 10 minuten voor tijd die knal van Van Duinen en vlak voor tijd dat schot van Cabral wel goed. Gefeliciteerd met de drie punten :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 16 augustus 2013 Auteur Share Geplaatst 16 augustus 2013 MATCHDAAAY 2e Wedstrijd dit seizoen die ik al mis. ADO thuis en PSV uit:(. Helaas moet ik werken vandaag. Groningen Thuis ben ik er in ieder geval weer bij en dan wil ik RKC ook weer uit:) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 16 augustus 2013 Auteur Share Geplaatst 16 augustus 2013 Normaal wel, niet als ik net van vakantie terug ben. Ajax uit en Az uit heb ik al wel geregeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 20 augustus 2013 Auteur Share Geplaatst 20 augustus 2013 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 25 augustus 2013 Auteur Share Geplaatst 25 augustus 2013 Zo onnodig vandaag weer he, ga je 2 punten weggeven tegen een team met 9 spelers. Kan niet en mag niet, triest. Wel een heerlijke wedstrijd voor een neutrale toeschouwer overigens, alles zat erin. Rode kaarten, goals, spanning en sfeer. Die ik overigens zeer goed vond voor een half 1 wedstrijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 25 augustus 2013 Share Geplaatst 25 augustus 2013 Zo onnodig vandaag weer he, ga je 2 punten weggeven tegen een team met 9 spelers. Kan niet en mag niet, triest. Wel een heerlijke wedstrijd voor een neutrale toeschouwer overigens, alles zat erin. Rode kaarten, goals, spanning en sfeer. Die ik overigens zeer goed vond voor een half 1 wedstrijd. Ga je RKC-uit? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 25 augustus 2013 Auteur Share Geplaatst 25 augustus 2013 Ga je RKC-uit? Jep. Eerst terasje onderweg en daarna naar Waalwijk. Daarna AZ en Ajax uit_O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 25 augustus 2013 Share Geplaatst 25 augustus 2013 Jep. Eerst terasje onderweg en daarna naar Waalwijk. Daarna AZ en Ajax uit_O_ Hm, ga misschien ook. Moet alleen ff CC regelen. Vind GAE echt een bazenclub _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 25 augustus 2013 Auteur Share Geplaatst 25 augustus 2013 Hm, ga misschien ook. Moet alleen ff CC regelen. Vind GAE echt een bazenclub _O_ Lekker hoor. Uit tegen RKC zijn ook de wedstrijden waar wij de punten zullen moeten pakken. Heb er zin in. Awaydays, i love it:) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 25 augustus 2013 Share Geplaatst 25 augustus 2013 Lekker hoor. Uit tegen RKC zijn ook de wedstrijden waar wij de punten zullen moeten pakken. Heb er zin in. Awaydays, i love it:) Naja, RKC-uit is altijd lastig hoor. Snap alleen niet hoe, hangt echt TO-TAAL geen sfeer gewoon. Kutsupporters to the max daar. Denk eerder dat jullie het moeten hebben van jullie thuiswedstrijden. Als jullie er met zijn allen achter gaan staan kunnen er hele mooie dingen gebeuren hoor. Denk ook dat, als jullie zo door blijven spelen, jullie wel wat puntjes kunnen pakken uit bij NAC, ADO en dat soort clubjes (met alle respect). Gok en hoop wel dat jullie erin blijven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 25 augustus 2013 Auteur Share Geplaatst 25 augustus 2013 Naja, RKC-uit is altijd lastig hoor. Snap alleen niet hoe, hangt echt TO-TAAL geen sfeer gewoon. Kutsupporters to the max daar. Denk eerder dat jullie het moeten hebben van jullie thuiswedstrijden. Als jullie er met zijn allen achter gaan staan kunnen er hele mooie dingen gebeuren hoor. Denk ook dat, als jullie zo door blijven spelen, jullie wel wat puntjes kunnen pakken uit bij NAC, ADO en dat soort clubjes (met alle respect). Gok en hoop wel dat jullie erin blijven. Ik heb er ook wel vertrouwen in. Ben alleen bang dat wanneer we play-offs krijgen het nog wel heel lastig gaat worden. Dat proberen te vermijden dus. Ben vorige keer ook RKC geweest, rare club inderdaad. Weinig sfeer en er zaten toen een hele zooi Den Bosch supporters. Stonden toen ook 0-2 voor en dat werd in de laatste tien minuten omgedraaid naar een 3-2 nederlaag voor ons. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 25 augustus 2013 Share Geplaatst 25 augustus 2013 Ik heb er ook wel vertrouwen in. Ben alleen bang dat wanneer we play-offs krijgen het nog wel heel lastig gaat worden. Dat proberen te vermijden dus. Ben vorige keer ook RKC geweest, rare club inderdaad. Weinig sfeer en er zaten toen een hele zooi Den Bosch supporters. Stonden toen ook 0-2 voor en dat werd in de laatste tien minuten omgedraaid naar een 3-2 nederlaag voor ons. http://www.gemistvoornmt.nl/a.aspx/264209/1 Tja. Dit zegt al genoeg. Erge is nog dat ik die man 'ken' (zat in het jeugdbestuur van mijn oude voetbalclub). Dit soort volk vormt de 'harde kern' van RKC, samen met wat domme, 16-jarige gastjes, 80 jaar oude mannen en verdwaalde vaders. Liedjes zijn ook van een ongekend niveau (je hoort ook maar 1 liedje per 5 wedstrijden) en het stadion zit vaak half leeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 25 augustus 2013 Auteur Share Geplaatst 25 augustus 2013 Enge supporters inderdaad bij dat programma. Beetje jammer alleen van die mongool van een Ewout nogwat dat hij iedereen voor lul moet zetten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 25 augustus 2013 Share Geplaatst 25 augustus 2013 Eindelijk gaat Marnix vlammen! Mijn FM-heldje sinds 2007 ofzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 25 augustus 2013 Share Geplaatst 25 augustus 2013 Die vrouw dan :-D '... er komt geen één andere vent aan mijn lichaam'. Alsof ook maar één iemand dat van plan was :-D Ramos en Braber lekker vinden, oh oh oh. Stuk hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten