Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Go Ahead Eagles

Pinolero

Aanbevolen berichten

seizoenkaartmeterextra-1024x693.png

Nog ongeveer 900 verwijderd van het aantal dat we voor dit seizoen hadden verkocht.

Voor de thuiswedstrijd met VVV voor aanstaande vrijdag nog 890 kaarten beschikbaar en het uitvak voor maandag in Venlo is uitverkocht. Ook maar weer een keertje mee, vorige keer wonnen we met 3-0 daar, dus hopelijk nu weer ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lekker hoor, 3-1 voor met rust. (d) Zo onnodig die tegengoal, niemand die ingreep, echt zonde! In de tweede helft moet je zeker nog 1-2 keer scoren, dan hoef je alleen nog maar te verdedigen in Doetinchem. Maar ooh ooh ooh, wat ben je levensgevaarlijk met van Overbeek en Wolters.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

GO AHEAD EAGLES LEGT MET JULIAN WOLF SPELER VAST VOOR BELOFTEN

Met ingang van VOLGEND seizoen zal Julian Wolf deel uitmaken van het beloftenteam van Go Ahead Eagles. De huidige A1-speler van FC Twente is content met zijn overgang. “FC Twente wilde me graag behouden, maar bij Go Ahead Eagles kan ik mij in het tweede elftal goed doorontwikkelen. Daarnaast kom ik terug op het oude nest. Ik hoop hier het eerste elftal te halen. Ik ben FC Twente dankbaar dat ze meewerken aan deze overgang. De afgelopen jaren heb ik er veel geleerd.”

Technisch manager Dennis Bekking is blij met de komst van Wolf. “Julian is een Deventer jongen die roodgeel bloed door zijn aderen heeft stromen. Hij is gretig en is bereid te investeren. Hij zal als tweedejaars A-junior vol aan de bak moeten, maar hij heeft bij Jong Heracles reeds laten zien het niveau GOED aan te kunnen.”

Wederom een speler van mijn amateurclub die bij Kowet komt voetballen. Na Orhan Dzepar (vaste bankzitter bij 1 en heel af en toe basisspeler) nu dus ook Julian Wolf. Leuk om te zien dat die jongens zich goed hebben ontwikkeld en dat ze beide in Deventer voetballen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

DEVENTER - De provincie Overijssel honoreert alsnog een subsidieverzoek van Go Ahead Eagles om de oude muur van stadion De Adelaarshorst aan de Vetkampstraat op te knappen.

Het gaat om een bijdrage van een ton. De kersverse eredivisionist hengelde vorig jaar ook al naar het geld. Dat verzoek werd tot onbegrip van heel Deventer afgewezen. Bij de nieuwe subsidieronde dit jaar is het wel raak voor Go Ahead. De club steekt zelf ook geld in de renovatie van de karakteristieke muur, die deze zomer wordt uitgevoerd.

Goede zaak, die muur hoort er toch bij. Hij is echt aan het afbrokkelen op sommige plaatsen, mooi dat de provincie er dit jaar wel geld voor uittrekt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wolters :D:D:D Wat 'n held zeg!

Het is te hopen dat spelers als de Kogel en Vriends blijven, die hebben toch al wat ervaring in de Eredivisie en hebben hun ploeg ook wel op sleeptouw genomen in de play-offs. Verder is het hopen op wat versterkingen, want met Teijsse in de spits speel je eigenlijk met 10 man.

Ook mooi van die stadionmuur, mooi dat zoiets onderhouden gaat worden. (d)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb er een hard hoofd in dat beide blijven. Maar we zullen zien, club is vandaag in gesprek met Vriends. Dus nog even afwachten, De Kogel ligt nog wel vast, maar er is van verschillende ploegen interesse in hem.

Tuurlijk ga je het met Teijsse niet redden, maar heeft in de playoffs het gewoon goed gedaan (voetballende niet). Zal komend seizoen op de bank plaats mogen nemen en eventueel als stormram in het veld komen of achterin om de boel op slot te gooien. Dan is het wel fijn om hem achter de hand te hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alle seizoenkaarten voor komend seizoen zijn al uitverkocht. Gisteren waren er nog 550 beschikbaar en die waren binnen 20 minuten uitverkocht. 7025 in totaal verkocht zonder sponsoren. Dat zijn er nog zo'n 1250. De rest moet beschikbaar zijn voor de vrije verkoop en uit publiek.

Dat de club leeft is al een tijdje bekend. Maar dit is ongekend. Hadden nog wel 2000 seizoenkaarten kunnen verkopen denk ik. Hopelijk gaan ze na komend seizoen beginnen met de aanpak van de andere 2 tribunes en krijgen we een stadion van 15.000 man. Nu 10.000.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bart Vriends naar Sparta. Was te verwachten dat hij zou vertrekken. Heeft het geweldig gedaan bij ons. Het was tijd om ergens anders te gaan kijken. Is natuurlijk jammer dat onze aanvoerder vertrekt, maar ook te begrijpen. Helaas is het transfervrij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een mongool. Zei eerst nog dat de kans groot was dattie bij GAE zou blijven na promotie, gaat 'ie nu uitgerekend naar een andere promovendus. Kijk als 'ie nou naar een FC Utrecht ofso was gegaan, of het buitenland, dan had ik het begrepen. Maar nu ;e.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

CONTRACT ROBIN VAN DER MEER OPENGEBROKEN EN VERLENGD

Go Ahead Eagles heeft de overeenkomst met Robin van der Meer opengebroken en met één jaar verlengd. De 21-jarige verdediger, die nog een verbintenis had voor een jaar, staat nu tot de zomer van 2018 onder contract in Deventer.

“Vanzelfsprekend zijn we blij dat we een talent als Robin langer aan ons gebonden hebben”, zegt technisch manager Dennis Bekking. “Er was veel interesse voor hem, zowel van Nederlandse clubs als van clubs uit het buitenland. Go Ahead Eagles is blij dat Robin onze club én de Eredivisie als het juiste platform ziet om zichzelf verder te ontwikkelen.”

“Ik heb het ontzettend naar mijn zin bij Go Ahead Eagles en speel er met heel veel plezier”, zegt Robin van der Meer. “De supporters, de clubmensen, het voelt voor mij als een warm nest. Er was genoeg animo van andere clubs, maar ik heb het afgelopen seizoen heel veel gespeeld bij Go Ahead Eagles en wil graag eerst met de club op het hoogste niveau spelen. Na goed overleg met mijn familie, vriendin en de technische staf van Go Ahead Eagles heb ik daarom de keus gemaakt om mijn contract te verlengen en met de club het avontuur in de Eredivisie aan te gaan.”

Go Ahead Eagles nam Robin van der Meer, die in het verleden voor diverse nationale jeugdelftallen speelde, in de zomer van 2014 over van ADO Den Haag. Afgelopen seizoen maakte de in Voorburg geboren verdediger op 24 augustus 2015 zijn debuut als profvoetballer tijdens het uitduel tegen FC Den Bosch (2-4 zege). In totaal kwam Van der Meer in de afgelopen jaargang tot 26 competitiewedstrijden voor Go Ahead Eagles.

Goede zaak van de club om hem langer te binden, daar gaan we nog wel geld aan verdienen. Jongen heeft een heel goed seizoen gekend en mag het volgend seizoen in de Eredivisie laten zien. Ik heb er vertrouwen in dat dat goed gaat komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

GO AHEAD EAGLES LEGT JOEY GROENBAST VOOR DRIE SEIZOENEN VAST

GoAhead Eagles heeft zich voor de komende drie seizoenen verzekerd van de diensten van Joey Groenbast. De 21-jarige verdediger zet zijn handtekening onder een contract dat hem tot de zomer van 2019 aan de club verbindt.

In navolging van Sander Duits en Robin van der Meer, die de afgelopen dagen eveneens hun verbintenis in Deventer verlengden, is Groenbast de derde speler die voor een langer verblijf bij Go Ahead Eagles kiest. “Ik beschouw Go Ahead Eagles als een hele mooie club met goede supporters”, verklaart de verdediger. “Vooral de afgelopen maanden heb ik mogen ervaren hoe de fans en het team naar elkaar toe zijn gegroeid en echt een eenheid vormden. Dat had ik in mijn carrière nog niet eerder meegemaakt. Ook persoonlijk ben ik blij hoe het afgelopen seizoen voor mij is verlopen. Ik hoop die stijgende lijn de komende seizoenen door te trekken bij Go Ahead Eagles.“

Technisch manager Dennis Bekking: “Joey heeft afgelopen seizoen laten zien het niveau van de Jupiler League aan te kunnen. Wij hebben veel vertrouwen in hem en verwachten dat hij zich doorontwikkelt op Eredivisieniveau.”

Joey Groenbast speelde eerder in de jeugd van Feyenoord en Sparta Rotterdam. In de zomer van 2014 stapte hij over naar Go Ahead Eagles, waar hij in eerste instantie aansloot bij het beloftenteam. Op 4 maart 2016 liet trainer Hans de Koning hem als rechtsback debuteren in de thuiswedstrijd tegen FC Emmen (0-0). Hij kwam afgelopen seizoen in totaal in negen competitieduels van Go Ahead Eagles in actie.

En wederom een talent langer weten te binden. Groenbast heeft een hele goede indruk achtergelaten in de wedstrijden die hij heeft gespeeld de afgelopen maanden. Kan een prima Eredivisie speler worden als hij zich zo blijft ontwikkelen. Goed om te zien dat we nu 2 talentvolle backs langer onder contract hebben staan. Die kunnen in de toekomst geld op gaan leveren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Verwacht toch dat van der Meer na verloop van tijd een CV wordt. Komt pure snelheid te kort op de backplaats

Ja, dat denk ik ook wel, maar heeft als back een prima seizoen gedraaid. En Schenk speelt die er niet uit, was afgelopen jaar een van de sterkhouders in het team. Zou geduld moeten hebben tot die plek vrij komt en tot die tijd zijn minuten op de backplaats moeten maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites