GAE EAGLES Geplaatst 20 juli 2015 Share Geplaatst 20 juli 2015 Door allerlei veiligheidsredenen mag een staantribune in Nederland maar een maximaal aantal personen waarborgen. Bij NAC hebben we op de B-Side dat maximale aantal. Weet het getal niet precies uit mijn hoofd, maar een hele lange zijde met alleen staanplaatsen lijkt me dus uitgesloten. Herinner het me omdat ik pas geleden een berichtje las dat die regel misschien komt te vervallen. Dat zou wel nice zijn. Klopt, de lange zijde zal ook gewoon een zittribune worden. Maar onze B-Side is op dit moment de grootste staan tribune van Nederland. Volgens mij hebben we 1200 staanplaatsen. Klopt dat het inderdaad een bepaald aantal mag zijn en er zitten heel veel regels aan verbonden. Jammer, want een grote staantribune is het mooiste wat er is. Eigenlijk zou de nieuwe tribune helemaal staan moeten worden, maar helaas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 21 juli 2015 Share Geplaatst 21 juli 2015 Hij is weer binnen, op naar seizoen 15. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 27 juli 2015 Share Geplaatst 27 juli 2015 GA EAGLES EN DARIO TANDA BEËINDIGEN SAMENWERKING Go Ahead Eagles en Dario Tanda zijn in goed overleg tot overeenstemming gekomen om hun samenwerking te beëindigen. De reden hiervoor ligt in de privé-situatie van de speler. “Het heeft dan ook niets te maken met de club of de technische staf”, legt Dario Tanda uit. “Ik maak op dit moment een mindere periode door in mijn privé-leven, waardoor ik mijn volle focus niet op het voetbal kan hebben. Daarom wil ik de komende tijd gebruiken om goed na te denken over mijn toekomst. Ik betreur dat mijn terugkeer bij Go Ahead Eagles op deze manier vroegtijdig eindigt. Als echte Deventer jongen blijft Go Ahead Eagles mijn club.” Adrie Steenbergen: “Het is goed dat de beëindiging van onze samenwerking in goede harmonie heeft plaatsgevonden en we wensen als club Dario veel wijsheid toe”. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 27 juli 2015 Share Geplaatst 27 juli 2015 Ja las het vanmiddag. Raar nieuws, erg zonde want het was wel een groot talent. Laatste jaren niet aan de bak gekomen bij (Jong) Twente, wat daar de oorzaak van is weet ik ook niet (behalve moordende concurrentie). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 3 augustus 2015 Share Geplaatst 3 augustus 2015 GO AHEAD EAGLES VERSTERKT ZICH MET DE KOGEL Go Ahead Eagles heeft zich versterkt met Leon de Kogel. De 23-jarige spits komt over van FC Utrecht en tekent voor twee jaar in Deventer. Vandaag sluit hij meteen aan bij de training in Terwolde. De Kogel was twee weken geleden al op proef bij Go Ahead Eagles en speelde mee in het verregende oefenduel met Helmond Sport. De Houtenaar debuteerde op 6 februari 2011 bij FC Utrecht in het betaalde voetbal. Hij scoorde direct. Na drie seizoenen in de hoofdmacht van de Domstedelingen, kende Leon de Kogel verhuurperiodes bij VVV-Venlo en, afgelopen seizoen, Almere City. Leon de Kogel zet nu dus zijn carrière voort in Deventer. “Gelijk toen ik hoorde dat Go Ahead Eagles interesse had, kreeg ik daar een goed gevoel bij”, vertelt hij. “Het is een echte volksclub, wat ik natuurlijk ook gewend ben bij FC Utrecht. Dat past heel erg bij mij. Ik ben een jongen die alles geeft, behalve op.” De Kogel vervolgt: “Natuurlijk heb ik ook inlichtingen ingewonnen bij de jongens die ik al kende vanuit Utrecht: Randy Wolters, Kenny Teijsse, Erik Cummins en Bart Vriends. Met Randy heb ik ook bij VVV-Venlo gespeeld. Zij waren allemaal zo enthousiast over de club en vertelden over de fanatieke achterban. Ik ben ook vorige week een kijkje wezen nemen aan de Vetkampstraat. Poeh, wat zit dat er goed uit, hé. Lijkt me zo mooi als het stadion straks gevuld is met de supporters. Ik kan echt niet wachten.” Volgens de spits heeft Go Ahead Eagles een echte targetman in huis gehaald. “Ja, ik ben balvast. Het team kan het spel via mij verplaatsen. Daarnaast ben ik wel een speler die voor zijn doelpunten staat.” Kortom: precies het type spits dat de technische staf graag wilde hebben, beaamt Adrie Steenbergen, RvC-lid Technische Zaken. “Na de proefperiode zijn we de besprekingen dan ook meteen begonnen. Het heeft iets langer geduurd, doordat we nu natuurlijk met drie partijen te maken hadden: wij, Leon en FC Utrecht. We zijn heel blij dat we er dit weekend uit zijn gekomen en staan net als Leon te popelen ‘m in het rood-geel te zien.” Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 3 augustus 2015 Share Geplaatst 3 augustus 2015 De kogel is uit de kerk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 3 augustus 2015 Share Geplaatst 3 augustus 2015 "Door de kerk." ;) Wel een goede spits, zeker voor Juup-begrippen. Als de Eagles voor aanvoer kunnen zorgen, dan ramt hij ze er wel in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 3 augustus 2015 Share Geplaatst 3 augustus 2015 We hebben met Randy Wolters en Elvio van Overbeek 2 prima buitenspelers die een goede voorzet in huis hebben, ook Mo Hamdaoui zit vlak achter deze 2 en doet het goed. Daarnaast kan een speler als Jerry van Ewijk zich beter om een type targetman bewegen dan om Alex Schalk. Dat zag je toen Ten Den er speelde. Daar heeft hij meer baad bij, dus zie het wel goedkomen voorin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 3 augustus 2015 Share Geplaatst 3 augustus 2015 Mooie transfer. Hoopte eigenlijk dat NAC hem binnen zou halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 3 augustus 2015 Share Geplaatst 3 augustus 2015 Wil bij jullie nog niet echt lukken met het vinden van een spits hé als ik de berichten zo lees. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 3 augustus 2015 Share Geplaatst 3 augustus 2015 We hebben met Randy Wolters en Elvio van Overbeek 2 prima buitenspelers die een goede voorzet in huis hebben, ook Mo Hamdaoui zit vlak achter deze 2 en doet het goed. Daarnaast kan een speler als Jerry van Ewijk zich beter om een type targetman bewegen dan om Alex Schalk. Dat zag je toen Ten Den er speelde. Daar heeft hij meer baad bij, dus zie het wel goedkomen voorin. Randy Wolters? Voorzet? Hebben we het over dezelfde Wolters? Die heeft geen voorzet, man :D Die knijpt naar binnen om te schieten, 'tig keer per wedstrijd, desnoods dwars door z'n verdediger heen... Daar zou ik niet teveel voorzetten van verwachten... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 3 augustus 2015 Share Geplaatst 3 augustus 2015 Randy Wolters? Voorzet? Hebben we het over dezelfde Wolters? Die heeft geen voorzet, man :D Die knijpt naar binnen om te schieten, 'tig keer per wedstrijd, desnoods dwars door z'n verdediger heen... Daar zou ik niet teveel voorzetten van verwachten... Dat kan, maar zoals die nu in de voorbereiding speelt doet die dat niet. Hij gaat heel veel buitenom en geeft dan goede strakke voorzetten. Maar misschien dat dat veranderd zodra de competitie is begonnen. Dat wachten we wel af. Dan zal Mo Hamdaoui er wel snel inkomen als dat zo is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 3 augustus 2015 Share Geplaatst 3 augustus 2015 Ik hoop het voor je, normaliter is Wolters een speler met oogkleppen op zodra hij de bal krijgt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 3 augustus 2015 Share Geplaatst 3 augustus 2015 Ik hoop het voor je, normaliter is Wolters een speler met oogkleppen op zodra hij de bal krijgt. Echt he :r wel eens in actie gezien bij VVV, ik ergerde me gewoon aan 'm af en toe. Maarja wie weet heeft die jongen wel opeens geleerd om in teamverband te spelen. Snelheid en een strakke trap heeftie, dus het kan nog best wat worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 3 augustus 2015 Share Geplaatst 3 augustus 2015 Wil bij jullie nog niet echt lukken met het vinden van een spits hé als ik de berichten zo lees. In plaats van een spits met restwaarde gaan ze nu voor een 30-jarige Spanjaard uit de competitie van Oostenrijk.:r Dat wordt kut of cult. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 3 augustus 2015 Share Geplaatst 3 augustus 2015 In plaats van een spits met restwaarde gaan ze nu voor een 30-jarige Spanjaard uit de competitie van Oostenrijk.:r Dat wordt kut of cult. Opoku of Platje niks voor NAC? Freek Thoone misschien? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ivoo Geplaatst 3 augustus 2015 Share Geplaatst 3 augustus 2015 Thoone verdient te veel met z´n zaalvoetbal erbij en wil dat niet opgeven. Vandaar dat hij als semi-prof voor Achilles kiest. Zou een goede spits zijn voor betere clubs. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 3 augustus 2015 Share Geplaatst 3 augustus 2015 Opoku ken ik niets, Platje is matig. Die gaat er geen 20 maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ivoo Geplaatst 3 augustus 2015 Share Geplaatst 3 augustus 2015 Opoku heeft overigens al getekend bij VVV en Platje zit ergens in Frankrijk ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 3 augustus 2015 Share Geplaatst 3 augustus 2015 Kutzooi :D Twee weken op vakantie, dan volg je niet meer alles :D Platje had er overigens echt wel 20 ingelegd voor NAC... Hij zat bij VVV al bijna aan dat aantal en dat is met blind paard Wolters als secondant :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 3 augustus 2015 Share Geplaatst 3 augustus 2015 In plaats van een spits met restwaarde gaan ze nu voor een 30-jarige Spanjaard uit de competitie van Oostenrijk.:r Dat wordt kut of cult. Onbegrijpelijk ja, tenzij hij er natuurlijk 30 inschiet en jullie daardoor kampioen worden. Maar zoveel blijft er in Nederland niet over, ben blij (denk ik) dat wij De Kogel hebben gehaald. Is natuurlijk altijd afwachten of het wat is. [MENTION=19989]Nom de Guerre[/MENTION]; en [MENTION=2852]RanDMC[/MENTION]; Ik hoop dat Wolters blijft doen wat die tot nu toe wel elke keer doet en dat is gewoon aan de zijkant blijven en buitenom zijn actie maken. Af en toe naar binnenkomen is niet zo'n probleem, maar dat moet niet te vaak zijn. Heel af en toe van kant wisselen met Van Overbeek ook niet, die is redelijk tweebenig en maakt het niet uit of hij van links of rechts komt. Maar het is altijd afwachten natuurlijk. Heb de afgelopen 2 jaar niet heel veel Jupiler League gezien, dus weet niet hoe hij in het verleden heeft gespeeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 3 augustus 2015 Share Geplaatst 3 augustus 2015 Zeer waarschijnlijk komt Theo Zwarthoed ook nog naar ons toe. Komt transfervrij over van FC Volendam. Is tot nu toe nog een gerucht, maar volgens Volendamwatchers schijnt hij te komen. Even afwachten, maar een prima keeper die wat betrouwbaarder is dan Cummins. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 3 augustus 2015 Share Geplaatst 3 augustus 2015 In plaats van een spits met restwaarde gaan ze nu voor een 30-jarige Spanjaard uit de competitie van Oostenrijk.:r Dat wordt kut of cult. Dat zijn WII-proporties uit de eerste jaar van degradatie. :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Evers Geplaatst 14 augustus 2015 Share Geplaatst 14 augustus 2015 Chris David naar Eagles als opvolger van Deniz. Grappige details: bij Twente moest Deniz vier jaar geleden het veld ruimen voor diezelfde David, die men een groter talent achtte. Het broertje van Chris, Andreas, speelde eerder ook al bij GAE in de jeugd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 14 augustus 2015 Share Geplaatst 14 augustus 2015 Chris David naar Eagles als opvolger van Deniz. Grappige details: bij Twente moest Deniz vier jaar geleden het veld ruimen voor diezelfde David, die men een groter talent achtte. Het broertje van Chris, Andreas, speelde eerder ook al bij GAE in de jeugd. Heb je daar ergens een linkje van? (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten