cimbomcu Geplaatst 30 juni 2014 Share Geplaatst 30 juni 2014 Je kan veel beter Sana hebben dan Bilate ;c Die andere is Mahi ja, Dogan is een VMC. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Evers Geplaatst 1 juli 2014 Share Geplaatst 1 juli 2014 Dogan ging naar het buitenland toch, Rubin Kazan dacht ik? Eagles schijnt nu bij Henk Dijkhuizen van Roda te polsen of hij naar Deventer wil voor de rechtsbackpositie, al blijft Doke Schmidt de nummer 1 om die plek op te vullen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 2 juli 2014 Share Geplaatst 2 juli 2014 GA Eagles en Henk Dijkhuizen lijken steeds dichter tot een overeenkomst te komen. De Deventer club heeft interesse getoond in de rechtsback, die naar eigen zeggen zelf ook graag naar de Adelaarshorst wil komen. Nu moet GA Eagles nog tot een akkoord komen met Roda JC. Dijkhuizen heeft namelijk nog een tweejarig contract in Kerkrade, waar ze na de degradatie van vorig seizoen de broekriem wel moeten aanhalen. "Henk is een hele interessante speler. 22 jaar en een international van Jong Oranje", zegt trainer Foeke Booy. "Hij voelt zich vereerd door de interesse, heb ik begrepen. En de degradatie biedt wellicht perspectieven. Het belangrijkste voor ons is dat hij graag voor Go Ahead wil spelen. Dat signaal heeft hij nu afgegeven." Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 2 juli 2014 Share Geplaatst 2 juli 2014 Ik weet niet wat de financiële mogelijkheden bij Go Ahead Eagles zijn? Die zouden vast niet veel ruimte hebben in ieder geval. Dan lijkt het mij onlogisch om twee rechtsbacks te hebben die met elkaar concurreren terwijl je bijvoorbeeld moet focussen op een creatieveling voor het middenveld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 2 juli 2014 Share Geplaatst 2 juli 2014 Bij GAE hebben ze nu toch juist niet echt een fatsoenlijke rechtsback? In dat geval zou ik Dijkhuizen absoluut geen verkeerde speler vinden voor GAE. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raymon. Geplaatst 3 juli 2014 Share Geplaatst 3 juli 2014 Ik weet niet wat de financiële mogelijkheden bij Go Ahead Eagles zijn? Die zouden vast niet veel ruimte hebben in ieder geval. Dan lijkt het mij onlogisch om twee rechtsbacks te hebben die met elkaar concurreren terwijl je bijvoorbeeld moet focussen op een creatieveling voor het middenveld. Je moet natuurlijk altijd concurrentie hebben he. Ze hebben voor de rechtsback al Nieuwpoort en evt kan Amevor daar spelen. Moet er gewoon een bij. Het liefst gewoon weer Doke huren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Evers Geplaatst 3 juli 2014 Share Geplaatst 3 juli 2014 Booij ziet Amevor als centrale verdediger, wat hij van nature ook is. Nieuwpoort is leuk voor de breedte, maakt meer minuten bij de beloften dan in het eerste verwacht ik. Doke is een fijne speler voor GAE, maar dan huur je wel weer een speler. Ik heb dan liever een speler die je zelf onder contract hebt staan, zoals met Dijkhuizen de bedoeling is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raymon. Geplaatst 3 juli 2014 Share Geplaatst 3 juli 2014 Booij ziet Amevor als centrale verdediger, wat hij van nature ook is. Nieuwpoort is leuk voor de breedte, maakt meer minuten bij de beloften dan in het eerste verwacht ik. Doke is een fijne speler voor GAE, maar dan huur je wel weer een speler. Ik heb dan liever een speler die je zelf onder contract hebt staan, zoals met Dijkhuizen de bedoeling is. Maar je moet daar wel weer een afkoopsom voor betalen. Iets wat in mijn ogen eerder gestoken kan worden in een buitenspeler die zo hard nodig is. Want met deze buitenspelers red je het gewoon niet. Zie graag Rosheuvel komen met nog een buitenspeler. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 3 juli 2014 Share Geplaatst 3 juli 2014 Amevor was sowieso toch niet veel een basisklant Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 3 juli 2014 Share Geplaatst 3 juli 2014 Nee, gelukkig niet. Was eerst onder de indruk van hem, maar hij is veel te flegmatiek en nonchalant. Het oogt allemaal zo laks. Terwijl het een beest is qua bouw en hij is snel. Maar op een of andere manier komt het er niet uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 4 juli 2014 Share Geplaatst 4 juli 2014 GA Eagles en Henk Dijkhuizen lijken steeds dichter tot een overeenkomst te komen. De Deventer club heeft interesse getoond in de rechtsback, die naar eigen zeggen zelf ook graag naar de Adelaarshorst wil komen. Nu moet GA Eagles nog tot een akkoord komen met Roda JC. Dijkhuizen heeft namelijk nog een tweejarig contract in Kerkrade, waar ze na de degradatie van vorig seizoen de broekriem wel moeten aanhalen. "Henk is een hele interessante speler. 22 jaar en een international van Jong Oranje", zegt trainer Foeke Booy. "Hij voelt zich vereerd door de interesse, heb ik begrepen. En de degradatie biedt wellicht perspectieven. Het belangrijkste voor ons is dat hij graag voor Go Ahead wil spelen. Dat signaal heeft hij nu afgegeven." Roda wil hem absoluut niet laten gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Evers Geplaatst 4 juli 2014 Share Geplaatst 4 juli 2014 Amevor geblesseerd aan zijn linkervoet, loopt in het gips momenteel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 4 juli 2014 Share Geplaatst 4 juli 2014 Roda wil hem absoluut niet laten gaan. Maar Roda heeft toch een schuld en geld nodig? Dus dan kunnen ze wel willen, maar er moet natuurlijk ook geld binnenkomen. Al hoop ik niet dat Eagles teveel geld gaat uitgeven aan een eventuele rechtsback. We wachten rustig af wat er allemaal nog gaar gebeuren deze transferperiode. Verwacht na het WK pas echt actie op de transfermarkt. Als het balletje eenmaal gaat rollen dan komt er in Nederland natuurlijk ook weer wat geld vrij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 4 juli 2014 Share Geplaatst 4 juli 2014 Maar Roda heeft toch een schuld en geld nodig? Dus dan kunnen ze wel willen, maar er moet natuurlijk ook geld binnenkomen. Zijn al genoeg jongens vertrokken (Fledderus, Kurto, Donald, Kali) en de kans is groot dat er nog een aantal vertrekken (Van Peppen, Nemeth). Dijkhuizen is een van de mannen die blijft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 4 juli 2014 Share Geplaatst 4 juli 2014 Zijn al genoeg jongens vertrokken (Fledderus, Kurto, Donald, Kali) en de kans is groot dat er nog een aantal vertrekken (Van Peppen, Nemeth). Dijkhuizen is een van de mannen die blijft. Ja, oke de duurdere jongens zijn inderdaad al weg. Roda moet natuurlijk nog wel kwaliteit houden om bovenin de Jupiler League mee te doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 4 juli 2014 Share Geplaatst 4 juli 2014 Als hij dwars gaat liggen, dan gaat hij via een arbitragezaak alsnog naar de Eagles. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 4 juli 2014 Auteur Share Geplaatst 4 juli 2014 Als hij dwars gaat liggen, dan gaat hij via een arbitragezaak alsnog naar de Eagles. Dat denk ik niet aangezien de stap dan op alle fronten een stap vooruit moet zijn. Nu is dat sportief wel het geval maar het zal elkaar financieel niet veel ontlopen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 5 juli 2014 Auteur Share Geplaatst 5 juli 2014 Zometeen maar eens een kijkje nemen bij de eerste oefenwedstrijd dit seizoen tegen Terwolde. Traditioneel lastig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JordiAFCA1 Geplaatst 5 juli 2014 Share Geplaatst 5 juli 2014 Zometeen maar eens een kijkje nemen bij de eerste oefenwedstrijd dit seizoen tegen Terwolde. Traditioneel lastig. :huhu: 18-1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Evers Geplaatst 8 juli 2014 Share Geplaatst 8 juli 2014 GAE heeft zich bij Twente gemeld voor Cabral, weet niet wat ik er van moet vinden. Goede speler voor ons wel, maar die mentaliteit... Ook gaat Roda JC een dezer dagen reageren over de transfer van Dijkhuizen. Lugt heeft al gezegd niet de hoofdprijs te gaan betalen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 8 juli 2014 Share Geplaatst 8 juli 2014 Wellicht dat hij als ruilmiddel ingezet wordt om Turuc binnen te halen, als Twente daar nog interesse in heeft. Verder heeft Cabral zeker wel kwaliteiten, alleen mentaliteit inderdaad.. Maar misschien dat een stap terug naar de Eagles hem juist wel goed doet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 8 juli 2014 Share Geplaatst 8 juli 2014 Cabral is wel zo'n speler die bij Kowet weer helemaal kan opbloeien. We spelen met echte vleugelspelers, waarvan hij dan als linksbuiten weer zijn eigen spel kan gaan spelen zoals hij dat in het begin van zijn carrière ook deed bij Feyenoord. Dat hij lastig is, tja dat was Antonia ook, dus dat maakt niet echt uit. En 1 lastig ventje in je selectie is wel te overzien. Hoop niet dat hij als ruilmiddel wordt ingezet, het liefst zie ik Turuc nog een jaar bij ons blijven om dan de stap te maken, maar als er een goed bod komt dan gaat die natuurlijk gewoon weg. Eagles kan dat gewoon niet laten liggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raymon. Geplaatst 8 juli 2014 Share Geplaatst 8 juli 2014 Turuc gaat naar Heerenveen. Ziyech gaat naar Twente. Waren al sterke geruchten over en speelde vanavond ook niet mee tegen Longa. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 8 juli 2014 Share Geplaatst 8 juli 2014 Daar ben ik ook bang voor, hoop het niet. Hij had lichte klachten, waardoor hij niet meedeed. Dat wordt in ieder geval gezegd, maar of dit waar is is natuurlijk de vraag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Evers Geplaatst 10 juli 2014 Share Geplaatst 10 juli 2014 Cabral zet GAE in de wachtkamer, moet niet gekker worden. Hij heeft het in Enschede behoorlijk uit de hand laten lopen, was bij ADO wisselspeler en denkt nu even te kunnen wachten op de grote clubs. Compleet de weg kwijt, die jongen. Joo he, volgende! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten