Pinolero Geplaatst 14 mei 2014 Auteur Share Geplaatst 14 mei 2014 Nieuwe spits zou ook geen overbodige luxe zijn. Misschien de Kogel proberen te huren van Utrecht, ligt nog tot 2016 vast zag ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JordiAFCA1 Geplaatst 15 mei 2014 Share Geplaatst 15 mei 2014 Falkenburg naar NAC, wat een keuze zeg. Van een club uit categorie 1 naar een club van categorie 3. Waarschijnlijk wordt dat weer een groot vreemdenlingenlegioen bij NAC. Had hem graag nog een jaar bij GAE gezien, speelde daar toffe wedstrijden en leek het ook goed naar zijn zin te hebben. Nu gaat ie voor het kick&rush voetbal, succes Falkie! [MENTION=4607]Berieee.[/MENTION]; En die Philips kan die niet als back-up achter Marnix? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 15 mei 2014 Share Geplaatst 15 mei 2014 Omdat er een Nederlander heen gaat wordt het een vreemdelingenlegioen? Die logica snap ik nog even niet. Ik denk overigens dat ondanks de financiele malaise bij NAC hij daar meer kan verdienen dan bij GAE. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 15 mei 2014 Auteur Share Geplaatst 15 mei 2014 Omdat er een Nederlander heen gaat wordt het een vreemdelingenlegioen? Die logica snap ik nog even niet. Ik denk overigens dat ondanks de financiele malaise bij NAC hij daar meer kan verdienen dan bij GAE. Dat weet ik wel zeker. Eagles had voor haar doen al een enorm contract geboden aan Falkenburg, blijkbaar nog niet zo veel als NAC doet. Eerlijk gezegd vind ik het juist ook wel leuk zo dat we het met een klein budget doen. Kiezen spelers toch eerder voor hun eigen carrière dan voor het geld. Zo heeft Falkenburg dit seizoen ook voor ons gevoetbald terwijl hij dit jaar ook al meer had kunnen verdienen bij een ADO of NAC. Jammer dat hij weg is overigens, maar nu komt er dus wel een hoop geld vrij voor nieuwe versterkingen ook met het oog op het vertrek van Andersen, ook één van de grootverdieners. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 15 mei 2014 Auteur Share Geplaatst 15 mei 2014 Ondertussen heeft Eagles zich gemeld voor Veldwijk van Excelsior. Lijkt me de vraag of hij haalbaar is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JordiAFCA1 Geplaatst 15 mei 2014 Share Geplaatst 15 mei 2014 [MENTION=2441]Erwin.[/MENTION]; Nee, zo bedoel ik het nu ook niet. Ik denk dat ze gewoon veel spelers gaan halen, ik vrees dat het dan dus uiteindelijk een vreemdelingen legioen gaat worden. Gaat niet per sé om buitenlanders in deze context. [MENTION=4607]Berieee.[/MENTION]; Veldwijk lijkt me niet haalbaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raymon. Geplaatst 15 mei 2014 Share Geplaatst 15 mei 2014 Ondertussen heeft Eagles zich gemeld voor Veldwijk van Excelsior. Lijkt me de vraag of hij haalbaar is. Lijkt me meer een actie van; kijk ons eens, Falkenburg kiest niet voor ons maar we laten zien dat we een alternatief hebben. Lijkt me onhaalbaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 15 mei 2014 Auteur Share Geplaatst 15 mei 2014 Wat een onzin:-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 16 mei 2014 Share Geplaatst 16 mei 2014 Waarom zou Veldwijk onhaalbaar zijn? Met Excelsior (bij promotie uiteraard) degradeert hij volgend jaar toch en bij de Eagles zal hij meer goalkansen krijgen dan bij Excelsior. Zou een goede zet zijn van GAE. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 16 mei 2014 Share Geplaatst 16 mei 2014 FC Utrecht zit ook achter hem aan, dan is Eagles wel vrij kansloos. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 16 mei 2014 Share Geplaatst 16 mei 2014 En Heerenveen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 16 mei 2014 Share Geplaatst 16 mei 2014 Lees net op TT dat Eagles Robin van der Meer heeft vastgelegd. Aanvaller uit de jeugd van ADO, waarin ook Swansea geïnteresseerd zou zijn geweest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 16 mei 2014 Share Geplaatst 16 mei 2014 Linker centrale verdediger ;) maar stond inderdaad in de belangstelling van Swansea. Heeft voor 2 jaar getekend met nog een optie. Zal in het beloftenteam komen en vanaf daar zijn kans moeten pakken in het eerste. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 16 mei 2014 Share Geplaatst 16 mei 2014 Linker centrale verdediger ;) maar stond inderdaad in de belangstelling van Swansea. Heeft voor 2 jaar getekend met nog een optie. Zal in het beloftenteam komen en vanaf daar zijn kans moeten pakken in het eerste. :) TT zegt aanvaller, ik heb verder geen flauw benul. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 23 mei 2014 Share Geplaatst 23 mei 2014 Houtkoop naar ADO. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 23 mei 2014 Auteur Share Geplaatst 23 mei 2014 Houtkoop naar ADO. Ben ik niet zo rauwig om. Is er ruimte voor een nieuwe LB. Verder heeft de gemeente een lening van 6 miljoen euro goedgekeurd waardoor de verbouwing kan beginnen en na volgend seizoen de begroting flink kan worden opgeschroeft_O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 28 mei 2014 Auteur Share Geplaatst 28 mei 2014 Go Ahead Eagles hoopt Demy de Zeeuw te kunnen verleiden tot een terugkeer naar Deventer. Dat meldt Voetbal International woensdag. De voormalig international van het Nederlands elftal debuteerde in het profvoetbal bij de eredivisionist. De Zeeuw, die in 2001 zijn eerste stappen als prof zette bij Go Ahead, is komende zomer transfervrij. Het contract van de 31-jarige oud-speler van clubs als AZ, Ajax, Spartak Moskou en Anderlecht in Rusland loopt af. Daardoor kan hij transfervrij op zoek naar een nieuwe club. Anderlecht maakte onlangs bekend geen toekomst te zien in een langere samenwerking met de gehuurde Nederlander. Met de komst van de in Apeldoorn geboren De Zeeuw hoopt Go Ahead een antwoord te hebben op het vertrek van verschillende sterkhouders. De club uit Deventer zag spelers als Erik Falkenburg, Xander Houtkoop, Doke Schmidt, Ridgeciano Haps en Stephan Andersen vertrekken. Jarchinio Antonia lijkt de volgende speler te worden die Deventer verlaat. De aanvaller sprak al met FC Groningen, volgens VI heeft ook FC Utrecht interesse in Antonia. Go Ahead wil bij een mogelijke transfer van Antonia spelers betrekken. In het geval van FC Groningen heeft de club zijn zinnen gezet op Michael de Leeuw, terwijl de club bij een mogelijk akkoord met FC Utrecht de Australiër Michael Zullo wil betrekken. Dat zou een leuke bijkomstigheid zijn zeg(d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 28 mei 2014 Share Geplaatst 28 mei 2014 Hoorde ook dat GAE Marengo van Volendam zou willen halen als vervanger voor Antonia. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 28 mei 2014 Auteur Share Geplaatst 28 mei 2014 Hoorde ook dat GAE Marengo van Volendam zou willen halen als vervanger voor Antonia. Nee klopte niet. Was eerst inderdaad een gerucht maar die interesse dateert van een jaar geleden;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 28 mei 2014 Share Geplaatst 28 mei 2014 GAE moet die andere vleugelspeler nemen van Volendam met dat lange haar, of Botaka van Excelsior. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 28 mei 2014 Auteur Share Geplaatst 28 mei 2014 GAE moet die andere vleugelspeler nemen van Volendam met dat lange haar, of Botaka van Excelsior. Kuwas;) Ben ik met je eens. Daarnaast lijkt Rosheul me een mooie oplossing Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 28 mei 2014 Share Geplaatst 28 mei 2014 Kuwas bedoel je denk ik, speelde in de wedstrijden tegen Eagles goed samen met Marengo. Maar dit seizoen hebben ze beide niet heel erg goed gepresteerd (Volendam ook niet). Denk niet dat Eagles een van beide gaat halen. En Botaka is denk ik vooral snel, weet niet of hij het overzicht heeft om op een hoger niveau te spelen. Denk dat dit een nog mindere versie is van Lukoki. Doe mij maar gewoon Antonia (klinkt heel raar uit mijn mond) maar die jongen heeft echt een super seizoen achter de rug. En was mede door zijn werklust vaak een extra verdediger, verdedigde altijd mee tot op de eigen achterlijn en schuwde het vuile werk niet. Ik ben sinds de kampioenswedstrijd van Volendam echt om als het gaat om Antonia. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 28 mei 2014 Share Geplaatst 28 mei 2014 Ja maar dat die verkast is wel 90% denk ik. Gewoon deze held :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 28 mei 2014 Auteur Share Geplaatst 28 mei 2014 _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 28 mei 2014 Share Geplaatst 28 mei 2014 Ja, weet ik, maar ik zie in een Kuwas, Marengo en Botaka geen vervanger van Antonia. Die hebben het niveau niet, ze zijn wel talentvol, maar ben er niet van overtuigd na wat ik heb gezien. Maar de heren bij Kowet zullen ongetwijfeld weer met een paar mooie namen aankomen voor het aankomende seizoen. Daar ben ik niet bang voor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten