Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Go Ahead Eagles

Pinolero

Aanbevolen berichten

echt? nooit eerder gehoord :P

Hij heeft overigens in het verleden wel vaker gezegd terug te willen keren in Deventer, maar dan vooral om de jeugdopleiding weer op te pakken. Dus wat dat betreft kan hij prima een jaartje trainer worden, kan Dennis Demmers zijn papiertje halen en het volgend seizoen overnemen en kan Ten Cate als TD blijven zitten en de jeugdopleiding weer oppakken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dan morgen maar live zien wie het wordt. Al verwacht ik dat Van Wissing of iemand nog wel met de naam op de proppen komt vanavond.

De namen die nu veel genoemt worden zijn Arts, Du Chartunier en Hamstra

Haal mij even op dan;c Ik wil ook

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net terug van een druk bezochte training (300 tot 400 man). Foeke Booy nieuwe trainer, zeer waarschijnlijk komt Nick Marsman vanaf morgen en nog een verdediger. Nu alleen nog een aanvaller en de selectie is rond voor het komende seizoen.

Weet niet wat ik van Booy moet verwachten, als TD heeft hij het goed gedaan bij Utrecht, maar als trainer weet ik het niet. We wachten rustig af en zien het vanzelf in de voorbereiding.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Shirts ben ik nog niet heel blij mee, had de kleuren graag omgewisseld gezien.

Booy moet ik overigens ook aan wennen. Als TD had ik hem graag gehad, helaas gaat dat bij ons gepaard samen met de rol als hoofdtrainer. Staat volgens mij wel bekend om zijn 4-3-3 waarbij de vleugels zeer belangrijk zijn welke bij ons ook goed bezet zijn. Nu afwachten dus en hopen dat de klik tussen Booy, Demmers, Boerebach, de spelers en het publiek er is!

Op basis waarvan?

Vanenburg ken ik niet goed, maar ik heb 100x liever Booy dan Arts aangezien Arts altijd uitgaat van een defensieve speelwijze en bij een voorsprong zo snel mogelijk een extra verdediger of met de punt naar achteren gaat spelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Shirts ben ik nog niet heel blij mee, had de kleuren graag omgewisseld gezien.

Booy moet ik overigens ook aan wennen. Als TD had ik hem graag gehad, helaas gaat dat bij ons gepaard samen met de rol als hoofdtrainer. Staat volgens mij wel bekend om zijn 4-3-3 waarbij de vleugels zeer belangrijk zijn welke bij ons ook goed bezet zijn. Nu afwachten dus en hopen dat de klik tussen Booy, Demmers, Boerebach, de spelers en het publiek er is!

Vanenburg ken ik niet goed, maar ik heb 100x liever Booy dan Arts aangezien Arts altijd uitgaat van een defensieve speelwijze en bij een voorsprong zo snel mogelijk een extra verdediger of met de punt naar achteren gaat spelen.

Vanenburg heeft het geloof ik ook niet geweldig gedaan bij oa Eindhoven en Helmond Sport. Arts kende ik totaal niet als trainer.

Booy heeft het na zijn trainersperiode bij Utrecht nooit echt goed meer gedaan volgens mij. Maar hij kan het wel dus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites