GAE EAGLES Geplaatst 23 juni 2013 Share Geplaatst 23 juni 2013 Of Henk ten Cate, maar Bertje zou wel een stunt zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 23 juni 2013 Share Geplaatst 23 juni 2013 Henk ten Cate zal het dan wel gratis doen, want ik weet niet of jullie dit wisten maar hij is financieel onafhankelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 23 juni 2013 Share Geplaatst 23 juni 2013 echt? nooit eerder gehoord :P Hij heeft overigens in het verleden wel vaker gezegd terug te willen keren in Deventer, maar dan vooral om de jeugdopleiding weer op te pakken. Dus wat dat betreft kan hij prima een jaartje trainer worden, kan Dennis Demmers zijn papiertje halen en het volgend seizoen overnemen en kan Ten Cate als TD blijven zitten en de jeugdopleiding weer oppakken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 23 juni 2013 Auteur Share Geplaatst 23 juni 2013 Dan morgen maar live zien wie het wordt. Al verwacht ik dat Van Wissing of iemand nog wel met de naam op de proppen komt vanavond. De namen die nu veel genoemt worden zijn Arts, Du Chartunier en Hamstra Haal mij even op dan;c Ik wil ook Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 23 juni 2013 Share Geplaatst 23 juni 2013 jij kan wel fietsen :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 23 juni 2013 Auteur Share Geplaatst 23 juni 2013 Ja bubu. Dat is fucking 16 km ofzo haha. Hopen dat me neef het niet te bont maakt vanavond in boode, dan kan hij rijden. Anders heb ik pech. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 23 juni 2013 Share Geplaatst 23 juni 2013 Haha, ja is inderdaad een best stukje nog. Boode is vroeg afgelopen, dus kan die op tijd weer terug zijn en nog enigzins uitslapen ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 23 juni 2013 Share Geplaatst 23 juni 2013 Henk ten Cate zal het dan wel gratis doen, want ik weet niet of jullie dit wisten maar hij is financieel onafhankelijk. Held :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 24 juni 2013 Auteur Share Geplaatst 24 juni 2013 Foeke fucking Booy. Geen idee wat ik hiervan moet denken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 24 juni 2013 Share Geplaatst 24 juni 2013 Net terug van een druk bezochte training (300 tot 400 man). Foeke Booy nieuwe trainer, zeer waarschijnlijk komt Nick Marsman vanaf morgen en nog een verdediger. Nu alleen nog een aanvaller en de selectie is rond voor het komende seizoen. Weet niet wat ik van Booy moet verwachten, als TD heeft hij het goed gedaan bij Utrecht, maar als trainer weet ik het niet. We wachten rustig af en zien het vanzelf in de voorbereiding. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Evers Geplaatst 24 juni 2013 Share Geplaatst 24 juni 2013 WAUW!!!!!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 24 juni 2013 Share Geplaatst 24 juni 2013 Go Ahead Eagles Booy spreekt mij ook totaal niet aan.. Hopen dat hij Eagles er iig in weet te houden En vette shirts :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 24 juni 2013 Share Geplaatst 24 juni 2013 Mooie shirts idd :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Evers Geplaatst 24 juni 2013 Share Geplaatst 24 juni 2013 Onder andere Arts en Vanenburg hadden zich naast Booy ook aangeboden, helaas voor hun met minder succes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 24 juni 2013 Share Geplaatst 24 juni 2013 Beetje tegenvaller dit :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 24 juni 2013 Share Geplaatst 24 juni 2013 Naja liever Booy dan Arts en Vanenburg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frisian Geplaatst 24 juni 2013 Share Geplaatst 24 juni 2013 Jan de Jonge werd paar dagen geleden ook benaderd door GAE, zei hijzelf. Gaf echter de voorkeur aan Heracles. Wel prachtige shirts hoor :< Met Booy is het afwachten.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raymon. Geplaatst 24 juni 2013 Share Geplaatst 24 juni 2013 Jup. Hadden ook interesse in Koster. De Jonge was eerste keus. Na het lezen van namen als Arts etc ben ik wel blij met Booy. Afwachten dat wel. Wel een trainer met wat bluf. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 24 juni 2013 Share Geplaatst 24 juni 2013 Naja liever Booy dan Arts en Vanenburg. Op basis waarvan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 24 juni 2013 Auteur Share Geplaatst 24 juni 2013 Shirts ben ik nog niet heel blij mee, had de kleuren graag omgewisseld gezien. Booy moet ik overigens ook aan wennen. Als TD had ik hem graag gehad, helaas gaat dat bij ons gepaard samen met de rol als hoofdtrainer. Staat volgens mij wel bekend om zijn 4-3-3 waarbij de vleugels zeer belangrijk zijn welke bij ons ook goed bezet zijn. Nu afwachten dus en hopen dat de klik tussen Booy, Demmers, Boerebach, de spelers en het publiek er is! Op basis waarvan? Vanenburg ken ik niet goed, maar ik heb 100x liever Booy dan Arts aangezien Arts altijd uitgaat van een defensieve speelwijze en bij een voorsprong zo snel mogelijk een extra verdediger of met de punt naar achteren gaat spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 24 juni 2013 Share Geplaatst 24 juni 2013 Foeke Booy :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 24 juni 2013 Share Geplaatst 24 juni 2013 Shirts ben ik nog niet heel blij mee, had de kleuren graag omgewisseld gezien. Booy moet ik overigens ook aan wennen. Als TD had ik hem graag gehad, helaas gaat dat bij ons gepaard samen met de rol als hoofdtrainer. Staat volgens mij wel bekend om zijn 4-3-3 waarbij de vleugels zeer belangrijk zijn welke bij ons ook goed bezet zijn. Nu afwachten dus en hopen dat de klik tussen Booy, Demmers, Boerebach, de spelers en het publiek er is! Vanenburg ken ik niet goed, maar ik heb 100x liever Booy dan Arts aangezien Arts altijd uitgaat van een defensieve speelwijze en bij een voorsprong zo snel mogelijk een extra verdediger of met de punt naar achteren gaat spelen. Vanenburg heeft het geloof ik ook niet geweldig gedaan bij oa Eindhoven en Helmond Sport. Arts kende ik totaal niet als trainer. Booy heeft het na zijn trainersperiode bij Utrecht nooit echt goed meer gedaan volgens mij. Maar hij kan het wel dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 24 juni 2013 Share Geplaatst 24 juni 2013 Op basis waarvan? Vind het alle 3 niet zoveel. Maar Vanenburg heeft laten zien dat hij niet geschikt is voor dit vak en Arts vond ik ook maar niks bij Cambuur. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Leidenaar071 Geplaatst 24 juni 2013 Share Geplaatst 24 juni 2013 Transferbeleid van Foeke bij Utrecht wordt wel onderschat hier. Onder zijn leiding kwamen Strootman en Mertens bijvoorbeeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teklehaymanot Geplaatst 24 juni 2013 Share Geplaatst 24 juni 2013 Nadat hij eerst Sparta flink naaide. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten