Sanel Geplaatst 13 november 2016 Share Geplaatst 13 november 2016 (bewerkt) Daagt die Nurmagomedov nou Conor uit? :-D Hij zou m wel echt slopen, wat een moordenaar is dat man man man 13 november 2016 bewerkt door Sanel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 13 november 2016 Share Geplaatst 13 november 2016 Tate retired :( 'Vocht' net wel heel erg matig, maar toch erg zonde om te zien. Nu Romero vs. Weidman, wordt een zieke pot hoop ik : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 13 november 2016 Share Geplaatst 13 november 2016 Omdat ik niks achter een smiley kan zetten bij een edit: wat een zieke knie zeg, tering hey. Echt niet gezond gewoon. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 13 november 2016 Share Geplaatst 13 november 2016 (bewerkt) Kowalkiewicz. Ik ben fan. 13 november 2016 bewerkt door Sanel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 13 november 2016 Share Geplaatst 13 november 2016 Eindelijk die 2 wijven klaar jezus daar zit ook niemand op te wachten joh.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 13 november 2016 Share Geplaatst 13 november 2016 Thompson :< Heeft gewoon gewonnen hoor. Wat een onzin die judges :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 13 november 2016 Share Geplaatst 13 november 2016 WTF gebeurt hier :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 13 november 2016 Share Geplaatst 13 november 2016 Oh majority draw nu. Dat klinkt al beter. Eerste ronde 10-8 kan wel, al had ik hem gewoon 10-9 gescoord. Een judge had het wel 48-47 :-D Dan snap je er geen hol van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 13 november 2016 Share Geplaatst 13 november 2016 (bewerkt) King Conor _O_ Opperbaas eerste klas hoor. Ome Eddie HE-LE-MAAL weggetikt :D 13 november 2016 bewerkt door JanVertonghen' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 13 november 2016 Share Geplaatst 13 november 2016 (bewerkt) Where is my motherfucking second belt?!!!!!!!! :-D 13 november 2016 bewerkt door Sanel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 13 november 2016 Share Geplaatst 13 november 2016 (bewerkt) Godverdomme die man :D Legende hoor, nu al. Vrees alleen voor een pot tegen Khabib, als die Conor naar de grond krijgt gaat het een heel lastig verhaal worden. Maar goed, dat hebben we al wel vaker gezegd over een pot van McGregor en telkens staat hij er. Vandaag ook weer, Alvarez leek wel een amateur. Wat een precisie heeft Conor zeg, echt ongekend. 13 november 2016 bewerkt door JanVertonghen' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 13 november 2016 Share Geplaatst 13 november 2016 Weer een nieuwe post, want je kan geen afbeeldingen meer toevoegen in een edit zo te zien. (h)(h)(h) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 13 november 2016 Share Geplaatst 13 november 2016 Beste wedstrijd van Conor tot nu toe. Weet zich goed te verdedigen tegen takedowns door de dreiging van zijn linker en zijn stance, waardoor Alvarez zijn wrestling totaal niet kon gebruiken. Khabib zal de komende tijd wel kunnen fluiten naar een title shot, want de UFC weet ook dat hij het grootste gevaar vormt met zijn ground game en is ook 'groter' dan MCGregor fysiek. Zal wel Diaz III worden om het meeste geld binnen te halen en anders hoop ik dat hij eerst tegen Holloway gaat vechten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 13 november 2016 Share Geplaatst 13 november 2016 Wat een nacht gister hé jongens:<. Baalde alleen dat ze op Fox Nederlands commentaar hadden en niet gewoon Joe en Mike. Khabib - Conor zou wel heerlijk zijn zeg, allejezus. Lijkt me alleen waarschijnlijker dat Conor eerst zijn 145 titel gaat verdedigen, als hij überhaupt gaat vechten nu hij vader wordt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 13 november 2016 Share Geplaatst 13 november 2016 Mag toch hopen van wel. Vriendin schijnt in mei uitgerekend te zijn toch? Duurt nog 6 maanden dan (mits ze niet eerder bevalt uiteraard). Genoeg title contenders in die twee divisies (Holloway, Aldo, Ferguson, Khabib en in mindere mate Pettis, Edgar, Dos Anjos en Barboza) en het lijkt me dan ook niet dat ze die divisies zo lang stil laten liggen. Neem toch ook aan dat Conor niet een week nadat hij vader geworden is wel wil vechten, dan zou ik het lekker over 3 maanden doen en dan een half jaartje kappen. Vooral Holloway, Ferguson en in mindere mate Khabib verdienen echt een shot, dus ik ben benieuwd hoe ze dat op gaan lossen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 25 november 2016 Share Geplaatst 25 november 2016 Cormier geblesseerd, AKA strikes again ;e hopelijk blijft Rumble wel op de card, al zou ik het volledig begrijpen als hij wacht totdat Cormier weer fit is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 25 november 2016 Share Geplaatst 25 november 2016 Jammer hè :( AKA wel vaak injuries las ik ja. Had wel zin in die fight. Dan maar hopen dat er snel een nieuwe datum geprikt wordt, wil ff zien dat Johnson die man KO tikt. Vind die Cormier echt helemaal niks. Weinig mis mee qua persoon, maar vind het echt een enorm saaie fighter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Triss Geplaatst 8 december 2016 Share Geplaatst 8 december 2016 (bewerkt) Nog mensen die zaterdag gaan kijken naar Rico vs Badr? Ik denk dat Badr hem wint doordat ie dit aardig serieus neemt ook al hoop ik op Rico 8 december 2016 bewerkt door Triss Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 9 december 2016 Share Geplaatst 9 december 2016 Nog mensen die zaterdag gaan kijken naar Rico vs Badr? Ik denk dat Badr hem wint doordat ie dit aardig serieus neemt ook al hoop ik op Rico Uiteraard #TeamRico Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 10 december 2016 Share Geplaatst 10 december 2016 Nog mensen die zaterdag gaan kijken naar Rico vs Badr? Ik denk dat Badr hem wint doordat ie dit aardig serieus neemt ook al hoop ik op Rico Ik kijk sowieso, hopelijk krijgt Badr een pak rammel. Maar met hem weet je het nooit, misschien gaat hij weer eens over de schreef. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 10 december 2016 Share Geplaatst 10 december 2016 Badr is een schande voor de sport. Rico gaat 'm pakken. Tweede ronde. Alle hoeken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 10 december 2016 Share Geplaatst 10 december 2016 Rico gaat die koffievlek van Badr's rug afmeppen en stampen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 10 december 2016 Share Geplaatst 10 december 2016 Badr eerste ronde (denk ik), anders Rico. Hoop zo op Rico... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 10 december 2016 Share Geplaatst 10 december 2016 (bewerkt) Iemand die het gevecht even in zijn context kan plaatsen? Weet niet waarom ik voor wie zou moeten zijn. 10 december 2016 bewerkt door FC-Breda Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 10 december 2016 Share Geplaatst 10 december 2016 Is er een estimate van hoe laat het begint? Heb geen zin in die eerdere potten, wil alleen Badr - Rico zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten