Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

UFC en andere MMA bonden

Sick Blik

Aanbevolen berichten

Godverdomme die man :D Legende hoor, nu al. Vrees alleen voor een pot tegen Khabib, als die Conor naar de grond krijgt gaat het een heel lastig verhaal worden. Maar goed, dat hebben we al wel vaker gezegd over een pot van McGregor en telkens staat hij er. Vandaag ook weer, Alvarez leek wel een amateur. Wat een precisie heeft Conor zeg, echt ongekend.

bewerkt door JanVertonghen'
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste wedstrijd van Conor tot nu toe. Weet zich goed te verdedigen tegen takedowns door de dreiging van zijn linker en zijn stance, waardoor Alvarez zijn wrestling totaal niet kon gebruiken. Khabib zal de komende tijd wel kunnen fluiten naar een title shot, want de UFC weet ook dat hij het grootste gevaar vormt met zijn ground game en is ook 'groter' dan MCGregor fysiek. Zal wel Diaz III worden om het meeste geld binnen te halen en anders hoop ik dat hij eerst tegen Holloway gaat vechten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een nacht gister hé jongens:<. Baalde alleen dat ze op Fox Nederlands commentaar hadden en niet gewoon Joe en Mike. Khabib - Conor zou wel heerlijk zijn zeg, allejezus. Lijkt me alleen waarschijnlijker dat Conor eerst zijn 145 titel gaat verdedigen, als hij überhaupt gaat vechten nu hij vader wordt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mag toch hopen van wel. Vriendin schijnt in mei uitgerekend te zijn toch? Duurt nog 6 maanden dan (mits ze niet eerder bevalt uiteraard). Genoeg title contenders in die twee divisies (Holloway, Aldo, Ferguson, Khabib en in mindere mate Pettis, Edgar, Dos Anjos en Barboza) en het lijkt me dan ook niet dat ze die divisies zo lang stil laten liggen. Neem toch ook aan dat Conor niet een week nadat hij vader geworden is wel wil vechten, dan zou ik het lekker over 3 maanden doen en dan een half jaartje kappen. Vooral Holloway, Ferguson en in mindere mate Khabib verdienen echt een shot, dus ik ben benieuwd hoe ze dat op gaan lossen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog mensen die zaterdag gaan kijken naar Rico vs Badr? Ik denk dat Badr hem wint doordat ie dit aardig serieus neemt ook al hoop ik op Rico

Ik kijk sowieso, hopelijk krijgt Badr een pak rammel. Maar met hem weet je het nooit, misschien gaat hij weer eens over de schreef.

Link naar opmerking
Deel via andere websites