JanVertonghen Geplaatst 19 juli 2017 Share Geplaatst 19 juli 2017 Toch denk ik dat de UFC wel uit moet kijken, want Bellator begint langzaam toch wel een beetje aan de weg te timmeren met de fighters die die kant op gaan. Met Larkin, Bader en MacDonald hebben ze natuurlijk al wat hoog gerankte fighters over weten te halen. Waarvan Bader de minst interessante is natuurlijk. Je kunt zeggen van Bisping wat je wil, maar hij verkoopt wel fights met z'n trash talk. En in principe duckt hij niemand. Die title fight tegen Hendo was dan wat overdreven, maar oké. Jij hebt het nu over Bisping, maar laten we onze vriend McGregor natuurlijk niet vergeten. Eerst legt 'ie heel de featherweight division op z'n gat, nu doet 'ie het zelfde met de lightweight division. Ben fan van de man, maar divisie technisch slaat het natuurlijk helemaal nergens op. Alleen hij kan het maken omdat hij de UFC bakken en bakken met geld op levert. Had een Alvarez of een Pettis dit gedaan dan waren ze vrijwel meteen gestript. Mwa. Bader minst interessant? TUF winnaar (al hecht ik daar niet heel veel waarde aan), 14-5 in de UFC... Alleen verloren van Jones, Ortiz, Machida, Glover en Rumble en gewonnen van o.a. Little Nog (2x), Rampage, OSP, Davis en Evans. Zijn niet de minste namen. Zou natuurlijk nooit de titel gewonnen hebben in de UFC, maar was wel een prima fighter. Schat hem hoger in dan Larkin, die wel potentie heeft, maar dat nog niet echt heeft laten zien. Wel overwinningen tegen Lawler, Ponzinibbio, Masvidal en Magny, maar ook wat verliespartijen tegen mindere fighters en is over het algemeen nog niet overtuigend genoeg. MacDonald is natuurlijk wel een enorm verlies voor de UFC, die gaat ongetwijfeld kampioen worden in Bellator. Ben het ook niet eens met je mening over Bisping. Hij verkoopt misschien fights met zijn trash talk, maar ik vind het een gevalletje Kevin Lee. Leuk geprobeerd, maar de trash talk zelf is pijnlijk om te zien. Werkt wel in zijn voordeel natuurlijk, want mensen gaan kijken om hem te zien verliezen. Ik althans ;c En hij duckt zeer zeker wel top contenders. Heeft de titel verdiend gewonnen, maar blijf erbij dat Rockhold een betere fighter is en dat hij had gewonnen als hij niet zo arrogant gedaan had. Die fight tegen Henderson sloeg echt nergens op, was echt stuk gegaan als hij die verloren had zeg. Twee keer neergetikt, maar verder kon Hendo niks helaas. Had een grote bek tegen Romero, maar durfde het toch niet aan. Wilde liever tegen GSP vechten, maar toen bleek dat dat op korte termijn niet ging lukken had meneer opeens een blessure :D Die is zo bang voor Romero dat hij nog net niet als een gek stond te juichen toen die verloor van Whittaker. Laatsgenoemde gaat Bisping pakken trouwens. En Conor, tja. Heb je zeker gelijk in. Zou het ook echt kut vinden als hij tegen Khabib gaat vechten na de Mayweather fight, want die heeft het echt niet verdiend. Ferguson meer, of laat die lekker eerst nog tegen elkaar vechten. Lightweight heeft wel wat lekkere contenders met Khabib, Ferguson, Barboza, Gaehtje en in potentie Lee, Al Iaquinta en Pettis. Zou overigens lekker stoppen als ik Conor was. Heeft altijd gezegd dat ie kwam om rijk te worden en dan zou stoppen. Beetje acteren ofzo, andere dingen doen die je leuk vindt. Heeft zat geld, een vrouw en een kind, zou onnodig zijn om dan nog door te blijven vechten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 20 juli 2017 Share Geplaatst 20 juli 2017 Mensen die nog naar Rotterdam gaan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 23 juli 2017 Share Geplaatst 23 juli 2017 Denk het niet. Kost te veel voor een vrij matige card. Al zijn dat vaak wel de leukste maarja. Denk niet dat ik ga. Weidman _O_ Gunde hem wel weer een win. Hoort in de UFC thuis, al was ie tegen Mousasi wel een mongool. Chin is wel wat minder, maar nog steeds een prima contender. Gastelum submit je ook niet zomaar. Knappe overwinning, ben benieuwd wie hij nu krijgt. Mousasi is dus naar Bellator (heel jammer), dus misschien een rematch met Rockhold? Of ze laten hem tegen Jacare vechten en dan Rockhold tegen Romero voor de volgende title shot. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 23 juli 2017 Share Geplaatst 23 juli 2017 Denk het niet. Kost te veel voor een vrij matige card. Al zijn dat vaak wel de leukste maarja. Denk niet dat ik ga. Weidman _O_ Gunde hem wel weer een win. Hoort in de UFC thuis, al was ie tegen Mousasi wel een mongool. Chin is wel wat minder, maar nog steeds een prima contender. Gastelum submit je ook niet zomaar. Knappe overwinning, ben benieuwd wie hij nu krijgt. Mousasi is dus naar Bellator (heel jammer), dus misschien een rematch met Rockhold? Of ze laten hem tegen Jacare vechten en dan Rockhold tegen Romero voor de volgende title shot. Rockhold vecht tegen David Branch in september :D. Hoop dat Gastelum weer terug gaat naar welterweight, denk dat hij daar kampioen kan worden. Hij is gewoon te klein voor middleweight. Jammer dat hij verloren heeft, vind die Weidman helemaal niks. Ook zeggen dat ie Bisping wil na het gevecht:D. Je hebt net drie gevechten achter elkaar verloren vent. Weidman - Rockhold voor een title eliminator zal wel ziek zijn mocht Rockhold winnen in september. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 23 juli 2017 Share Geplaatst 23 juli 2017 Gadverdamme wint die kwal van een Weidman hem ook nog. Die gun ik dus helemaal niks hè :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 25 juli 2017 Share Geplaatst 25 juli 2017 Kan niet wachten op zondagochtend:<. Wat een card zeg, genieten. Heb gezworen nooit meer wakker te blijven voor een ufc event maar ik begin nu toch wel te twijfelen. Wil wel gewoon met het commentaar van Rogan (met Cruz en Anik denk ik?) kijken. Ben ook altijd bang mezelf te spoilen en die kans is met zo een groot event ook alleen maar groter. Ff een kijkje op Instagram of FB en je ziet waarschijnlijk wie de main heeft gewonnen. Maar ja we zien het wel. Wordt in ieder geval een prachtig event. Mag ook wel, best een karig jaar tot nu toe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 27 juli 2017 Share Geplaatst 27 juli 2017 Kan niet wachten op zondagochtend:<. Wat een card zeg, genieten. Heb gezworen nooit meer wakker te blijven voor een ufc event maar ik begin nu toch wel te twijfelen. Wil wel gewoon met het commentaar van Rogan (met Cruz en Anik denk ik?) kijken. Ben ook altijd bang mezelf te spoilen en die kans is met zo een groot event ook alleen maar groter. Ff een kijkje op Instagram of FB en je ziet waarschijnlijk wie de main heeft gewonnen. Maar ja we zien het wel. Wordt in ieder geval een prachtig event. Mag ook wel, best een karig jaar tot nu toe. Hier kijk ik gewoon de hele zondagochtend niet op Facebook, YouTube en lees ik geen appjes :-D Kijk inderdaad wel heel erg uit naar de hele card. Maar het zou niet de eerste card zijn die op papier geweldig is en in de praktijk zo enorm tegen valt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 30 juli 2017 Share Geplaatst 30 juli 2017 Godver wat sneu dit zeg voor DC. Wat had ik het die man gegund. Wel een prima gevecht, in tegenstelling tot de andere twee titelgevechten:D. Wat een ramp was dat zeg. Ozdemir ook hele zieke KO en Cowboy - Lawler ook prima. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 30 juli 2017 Share Geplaatst 30 juli 2017 Godver wat sneu dit zeg voor DC. Wat had ik het die man gegund. Wel een prima gevecht, in tegenstelling tot de andere twee titelgevechten:D. Wat een ramp was dat zeg. Ozdemir ook hele zieke KO en Cowboy - Lawler ook prima. Ja, komt in ieder geval over als een sympathieke kerel. Wel mooi wat Jones daarna zei. En dan heb ik het niet over het uitdagen van Lesnar :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 30 juli 2017 Share Geplaatst 30 juli 2017 Jonny 'Bones' Jones, heerlijk!! Heb het ook niet zo op DC, dus blij met dit resultaat. Cyborg stelde wat teleur natuurlijk, 3 rondes nodig voor de K.O. Matig :D En tsja, Tyron Woodley.. Dat is toch wel echt veruit de saaiste champ ooit (GSP nooit gezien, maar die komt in de buurt geloof ik). Knap hoor die takedown defense en ik snap het gameplan. Maar heb nu 3 title defenses gezien en alle keren voert 'ie echt geen reet uit. Hij wint z'n fights, maar nooit dat Dana hem ooit nog een main event geeft. Dana die GSP ook meteen tegen Bisping zet i.p.v. tegen Woodley :-D Oezdemir ook een knappe K.O. Manuwa kan voorlopig weer terug naar het bankie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 30 juli 2017 Share Geplaatst 30 juli 2017 Wat een hartverscheurende beelden vannacht zeg van DC, bah:(. Doodziek van. Kon er na de partij ook niet meer van pitten;e. Gelijk maar even wezen sporten rond de klok van 8. Had hem zo erg zijn redemption op Jones gegund. Ook al won hij mijn inziens de tweede ronde (en volgens een aantal zelfs de eersdre ronde), toch zag ik het de hele partij al aankomen dat het slecht ging aflopen voor hem. Jones simpelweg te groot, te snel, reach advantage, noem maar op. Zou ook lekker stoppen als ik DC was. Verwacht dat ook wel. Jones toont zich overigens een goede winnaar. Mag ook gezegd worden. Vind het echt een vreemde snuitert met wat hij allemaal geflikt heeft buiten de octagon, maar wat een zieke vechter. Heb GSP en Fedor niet bewust meegemaakt, Silva trouwens ook niet in zijn absolute top, maar Jones wel de beste aller tijden hoor. Wat een moordenaars heeft hij ook verslagen zeg, niet normaal:D. Jones - Gus hopelijk het volgende 205 titelgevecht, ook een heerlijke. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 31 juli 2017 Share Geplaatst 31 juli 2017 DC is ook dik overrated. Wie heeft die man nou verslagen? Zoals die gisteren al zei: "ik ben nooit een rivaal geweest van Jones. Ik heb beide potten verloren". Om toch nog even te lachen over hoe snel iemand zijn carriere omhoog kan worden gepraat door de afwezigheid van een echte ster, hierbij het lijstje van de gewonnen partijen van DC Cummins Henderson Anderson Silva Gus Rumble Waarbij Hendo en Silva al te oud en klaar waren. Gus toen in zijn periode zat waar die zichzelf wou verhangen, Cummins het gewoon niet kan en Rumble DC aan het pakken was totdat al zijn hersencellen kortsluiting kregen. Blij dat Jones, een echte kampioen, weer terug is. Hoop dat Volkan tegen Jones mag maar ik ben bang dat binnenkort het echte sportieve tintje van de UFC verloren gaat. Het gaat nog puur om entertainment en PPV revenues. Daarom zou die Dana die Woodley ook gewoon het liefst morgen al ontslaan en is Gegard ook vertrokken bij de UFC omdat hij geen entertainment waarde heeft. Dus we kunnen inderdaad Lesnar verwachten binnenkort. Wat ik uit de post fight show van Helwani begreep is dat Lesnar nog minimaal een jaar geschorst is. Zijn schorsing werd als het ware gefreezed toen hij met pensioen ging begin van het jaar en moet hij dus alsnog uitzitten mocht hij weer willen vechten. Dat zie ik niet al snel gebeuren dus, misschien in de toekomst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 31 juli 2017 Share Geplaatst 31 juli 2017 DC is ook dik overrated. Wie heeft die man nou verslagen? Zoals die gisteren al zei: "ik ben nooit een rivaal geweest van Jones. Ik heb beide potten verloren". Om toch nog even te lachen over hoe snel iemand zijn carriere omhoog kan worden gepraat door de afwezigheid van een echte ster, hierbij het lijstje van de gewonnen partijen van DC Cummins Henderson Anderson Silva Gus Rumble Waarbij Hendo en Silva al te oud en klaar waren. Gus toen in zijn periode zat waar die zichzelf wou verhangen, Cummins het gewoon niet kan en Rumble DC aan het pakken was totdat al zijn hersencellen kortsluiting kregen. Blij dat Jones, een echte kampioen, weer terug is. Hoop dat Volkan tegen Jones mag maar ik ben bang dat binnenkort het echte sportieve tintje van de UFC verloren gaat. Het gaat nog puur om entertainment en PPV revenues. Daarom zou die Dana die Woodley ook gewoon het liefst morgen al ontslaan en is Gegard ook vertrokken bij de UFC omdat hij geen entertainment waarde heeft. Dus we kunnen inderdaad Lesnar verwachten binnenkort. Dik is hij wel ja :D Wat je zegt is verder helemaal waar. De rankings doen er niet meer toe, het gaat alleen nog maar om zoveel mogelijk gevechten met hoge entertainment waarde organiseren. En dan daaruit zoveel mogelijk knaakjes verdienen natuurlijk. Snap dan overigens niet waarom ze GSP 'terughalen' want het enige wat ik hoor is dat dat de saaiste vechter ooit is. Samen met Woodley waarschijnlijk.. Denk inderdaad ook dat Dana helemaal misselijk wordt van zo'n Woodley. Gewoon 3 fights op rij waar hij helemaal kapot geboo'd wordt :-D. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 11 augustus 2017 Auteur Share Geplaatst 11 augustus 2017 DC is ook dik overrated. Wie heeft die man nou verslagen? Zoals die gisteren al zei: "ik ben nooit een rivaal geweest van Jones. Ik heb beide potten verloren". Om toch nog even te lachen over hoe snel iemand zijn carriere omhoog kan worden gepraat door de afwezigheid van een echte ster, hierbij het lijstje van de gewonnen partijen van DC Cummins Henderson Anderson Silva Gus Rumble Waarbij Hendo en Silva al te oud en klaar waren. Gus toen in zijn periode zat waar die zichzelf wou verhangen, Cummins het gewoon niet kan en Rumble DC aan het pakken was totdat al zijn hersencellen kortsluiting kregen. Blij dat Jones, een echte kampioen, weer terug is. Hoop dat Volkan tegen Jones mag maar ik ben bang dat binnenkort het echte sportieve tintje van de UFC verloren gaat. Het gaat nog puur om entertainment en PPV revenues. Daarom zou die Dana die Woodley ook gewoon het liefst morgen al ontslaan en is Gegard ook vertrokken bij de UFC omdat hij geen entertainment waarde heeft. Dus we kunnen inderdaad Lesnar verwachten binnenkort. Mwah, Barnett na een 8 fight win streak, Mir voordat die echt achteruit ging, 16-2 roided Bigfoot die zojuist Fedor als eerste man ooit KO had geslagen, Rumble de eerste keer brak die gewoon volledig, tweede keer dom gameplan mja. Toch verdienste van Cormier. Verder zijn Gus en Rumble al bij elkaar meer wins dan iedere andere LHW op Jones na. Wel blij dat Jones gewonnen heeft man, ziek goede prestatie ook, terwijl Cormier ook verder goed was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Triss Geplaatst 20 augustus 2017 Share Geplaatst 20 augustus 2017 Wat een gevecht zou dit zijn! http://mmajunkie.com/2017/08/junior-dos-santos-francis-ngannou-wants-alistair-overeem-ufc-215-edmonton Niet dat ik Overeem dit zie aannemen om binnen 3 weken te doen. In zijn docu is het altijd trainingskamp dit, trainingskamp dat. Maar misschien wel noodzakelijk voor een nieuwe titleshot. Wanneer Francis JDS zou verslaan was hij aan de beurt en zo niet was het voor Cain mocht ie ooit terugkomen. Zeker na die matige pot tegen Werdum en Stipe loopt ook te klote met zijn contract volgens mij. Ohja en volgende week neemt Conor hopelijk boxing over :checkit::mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 23 augustus 2017 Share Geplaatst 23 augustus 2017 (bewerkt) Jones weer positief getest :r Hou op hoor. Geloof het niet en al helemaal niet dat hij het expres gedaan zou hebben. Zag een naam van een middeltje staan, geen idee of dat al langer op de verboden lijst staat, maar dat USADA ziet tegenwoordig bijna alles voor steroiden/doping aan. Zou echt triest zijn als het resultaat overturned wordt en Cormier de belt terugkrijgt, maar het lijkt er wel op. Echt ongekend. Edit: Turinabol dus. Als het allemaal klopt is hij ongekend dom en is zijn carrière waarschijnlijk over. Kans is groot dat hij dan tussen de 2-4 jaar geschorst wordt. Klassiek voorbeeldje van 'hoe gooi ik mijn talent het beste weg'. Zo zonde zeg. Samen met Silva de G.O.A.T. (schat Jones zelfs nog hoger in) en het dan zo verneuken... 23 augustus 2017 bewerkt door JanVertonghen' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 23 augustus 2017 Share Geplaatst 23 augustus 2017 Wat een zieke leugenaar zeg:D. In aanloop naar het gevecht ellenlange interviews gehoord met dat hij zijn leven heeft gebeterd etc. Manmanman. Opsluiten die gek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 23 augustus 2017 Share Geplaatst 23 augustus 2017 Ja lekker een oral steroid nemen tussen de weigh in en je gevecht. Dat zou al niet eens werken dus ik geloof Jones ook wel als die zegt dat het een set up is. Dit ja. Het is geen slimme vent maar zo dom is hij ook weer niet lijkt me :D Vind het allemaal maar gek. Lijkt me ook geen tainted supplement te zijn, want neem aan dat ze dat (gezien zijn geschiedenis, grootte van het gevecht, lijst die steeds groter wordt, etc.) wel 100.000x gecheckt hebben. Ben benieuwd hoe dit af gaat lopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 24 augustus 2017 Share Geplaatst 24 augustus 2017 (bewerkt) Dit kan toch niet serieus waar zijn. Ik ken Jones z'n record, maar had deze keer echt het idee dat hij een ander mens geworden was. Met de huidige USADA regels gaat zo'n jongen toch niet serieus weer aan de dope? Dit zaakje stinkt wat mij betreft.. En als het wel zo is.. ja dan is het echt een idioot. Dan is dat einde UFC carrière. 24 augustus 2017 bewerkt door Michaelinho* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 26 augustus 2017 Share Geplaatst 26 augustus 2017 (bewerkt) Heb de afgelopen weken steeds meer vertrouwen gekregen in de kansen van Conor vannacht. Komt eigenlijk helemaal uit het vertrouwen wat hij en zijn team zelf hebben, uitspreken en uitstralen. Maar goed, we gaan het zien, zet hier in ieder geval wel me wekkertje voor. je kan zeggen wat je wil over dit gevecht, maar ik vermaak me er heerlijk mee. Elke dag lekker de vlog van Owen Roddy kijken, embedded, mmahour en noem het allemaal maar op. Zou toch wat zijn als Conor dat kneusie KO slaat binnen een paar rondes. Gieren dan hoor. Dan behoort hij tot de grootste atleten en entertainers aller tijden. oh dit had in het bokstopic gemoeten natuurlijk. 26 augustus 2017 bewerkt door Beppu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
N4z4reno Geplaatst 26 augustus 2017 Share Geplaatst 26 augustus 2017 Waar kan ik deze gruwelijke wedstrijden kijken op mobiel of tv Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 26 augustus 2017 Share Geplaatst 26 augustus 2017 Ook maar ff dagpasje op FOX gekocht voor 7,95. Ben benieuwd, zit nog ff te twijfelen om 50 euro op McGregor te knallen op Unibet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
N4z4reno Geplaatst 26 augustus 2017 Share Geplaatst 26 augustus 2017 Ook maar ff dagpasje op FOX gekocht voor 7,95. Ben benieuwd, zit nog ff te twijfelen om 50 euro op McGregor te knallen op Unibet Kun je dan ook in het buitenland kijken? Ik ben in Tenerife nml Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 26 augustus 2017 Share Geplaatst 26 augustus 2017 Kun je dan ook in het buitenland kijken? Ik ben in Tenerife nml Denk het niet, meestal werkt het van FOX niet in het buitenland volgens mij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 27 augustus 2017 Share Geplaatst 27 augustus 2017 Lets goooooooo : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten