PJHoutman Geplaatst 16 mei 2016 Share Geplaatst 16 mei 2016 Heerlijk dit. Any Given Sunday meets Ron Jans. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 4 juni 2016 Share Geplaatst 4 juni 2016 Simeone is de #1 kandidaat voor PSG, maar als die onderhandeling afspringen gaan ze vol voor Unai Emery. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 4 juni 2016 Share Geplaatst 4 juni 2016 Zou het een beetje jammer vinden mocht Simeone naar PSG gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kloppie Geplaatst 6 juni 2016 Share Geplaatst 6 juni 2016 En dan Sampaoli naar Ateti, enige coach die daar een waardige opvolger kan zijn :< (en ook past) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 6 juni 2016 Share Geplaatst 6 juni 2016 Uhm.. Sampaoli en Simeone zijn echt een verschil van dag en nacht :|. Zou het wel heel graag zien gebeuren, dat wel, omdat ik denk dat de agressie in het spel, samen met aanvallende intenties echt serieus ervoor kunnen zorgen dat ze meer titels kunnen halen. Aan de andere kant, vind ik Simeone bij Atleti ook geweldig om te zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kloppie Geplaatst 6 juni 2016 Share Geplaatst 6 juni 2016 Uhm.. Sampaoli en Simeone zijn echt een verschil van dag en nacht :|. Zou het wel heel graag zien gebeuren, dat wel, omdat ik denk dat de agressie in het spel, samen met aanvallende intenties echt serieus ervoor kunnen zorgen dat ze meer titels kunnen halen. Aan de andere kant, vind ik Simeone bij Atleti ook geweldig om te zien. Tuurlijk zijn ze een verschil van dag en nacht maar denk oprecht dat Sampaoli wel een trainer is die qua profiel bij Atleti past. Juist ook vanwege de agressie in het spel. Zie ook weinig trainers passen in dat profiel en Simeone is eigenlijk niet te vervangen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 6 juni 2016 Share Geplaatst 6 juni 2016 Ja verder zeker eens met je. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 6 juni 2016 Share Geplaatst 6 juni 2016 De enige trainer die een beetje in de buurt komt qua stijl vind ik Emery. Lijkt mij dan ook wel een leuke opvolger. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 9 juni 2016 Share Geplaatst 9 juni 2016 Napoli profiteert behoorlijk van het feit dat Paris Saint-Germain nu al enkele jaren in handen is van Qatar Sports Investments. De steenrijke Fransen betaalden eerder al 64 miljoen euro voor de komst van Edinson Cavani en nu wordt beweerd dat PSG bereid is om de afkoopsom die in het contract van Gonzalo Higuaín staat op tafel te leggen. Dat is een bedrag van liefst 94 miljoen euro. Geile transfer hoor mocht het doorgaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kloppie Geplaatst 27 juni 2016 Share Geplaatst 27 juni 2016 Blanc definitief ontslagen nu. Krijgt een oprotpremie van 22 miljoen mee :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 28 juni 2016 Share Geplaatst 28 juni 2016 Daar is ie, krijg nu wel heel veel zin in het nieuwe seizoen :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 28 juni 2016 Share Geplaatst 28 juni 2016 Zal 'ie spelers van Sevilla meenemen? Iets bekend qua transfers? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 28 juni 2016 Share Geplaatst 28 juni 2016 Krychowiak wellicht [MENTION=11733]Thierryvane[/MENTION]; daar zijn toch geruchten van in ieder geval. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denny Geplaatst 28 juni 2016 Share Geplaatst 28 juni 2016 Krychowiak waarschijnlijk, geloof ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 28 juni 2016 Share Geplaatst 28 juni 2016 Ah, da's waar ook. Prima eerste aanwinst lijkt me. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 28 juni 2016 Share Geplaatst 28 juni 2016 Krychowiak misschien Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 28 juni 2016 Share Geplaatst 28 juni 2016 Fijn dat hij eindelijk de kans krijgt bij een echte topclub, heeft hij ook wel verdiend : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 30 juni 2016 Share Geplaatst 30 juni 2016 Een nieuwe trainer, veel geruchten over spelers. Heb zeker zin in het nieuwe seizoen, en met de verwachte aankopen en een beetje hoop de volgende selectie in elkaar geknutseld: Doel: Salvatore Sirigu Alphonse Areola Defensie: Thomas Meunier Hector Bellerín Thiago Silva Marquinhos David Luiz Presnel Kimpembe Maxwell Layvin Kurzawa Middenveld: Thiago Motta Gregorz Krychowiak Blaise Matuidi Adrien Rabiot Marco Verratti Javier Pastore Aanval: Angel di Maria Hervin Ongenda Edinson Cavani Nabil Fekir Eden Hazard Lucas Moura Nieuw: Thomas Meunier Hector Bellerín Gregorz Krychowiak Eden Hazard Nabil Fekir Weg: Kevin Trapp Nicolas Douchez Gregory vd Wiel Serge Aurier Lucas Digne Benjamin Stambouli Zlatan Ik neem aan dat Emery een 4-3-3 gaat spelen, dus qua formatie blijft het ongeveer hetzelfde als de voorgaande seizoenen. Hopelijk verandert het voetbal wel in positieve zin, want dat was vooral Europees niet heel fijn om naar te kijken. Zlatan, Douchez, Van der Wiel vertrekken sowieso met een aflopend contract, en AS Roma heeft Digne al aangetrokken. Vind het wel jammer, was altijd wel fan van Digne. Ook Stambouli, Trapp en vooral Aurier mogen ophoepelen. Kunnen alle drie het niveau niet aan, en vooral Aurier hoef ik nooit meer in Parijs te zien. Meunier en Krychowiak zullen hoogstwaarschijnlijk komen. Ben bang dat je voor Meunier veel te veel gaat betalen door zijn goede EK, voor Krychowiak misschien ook mocht Polen de finale halen. Verder hoop ik op een goede rechtsback, denk dat Bellerín wel past in het spelletje van Emery. Het middenveld is prima, daar hoeft niemand bij. Voorin graag een reservespits, Nabil Fekir vind ik een fijne speler, die tegen de kleinere teams in de Ligue 1 kan spelen. Denk om een of andere reden dat Cavani gaat opleven komend seizoen, wordt overigens ook wel hoog tijd. Daarnaast graag een goede links- of rechtsbuiten, want een heel seizoen Lucas in de basis word ik niet heel vrolijk van. Hazard zou kunnen, mocht Conte 3-5-2 willen spelen zie ik hem wel vertrekken bij Chelsea. Andere opties in mijn ogen zijn Willian, Alexis Sanchez, Yannick Ferreiro Carrasco of Riyad Mahrez. Dan kom ik uit op de volgende twee opstellingen: Basis: Sirigu Bellerín-Silva-Marquinhos-Kurzawa Verratti-Krychowiak-Matuidi Di Maria-Cavani-Hazard Reserveteam: Areola Meunier-David Luiz-Kimpembe-Maxwell Pastore-Motta-Rabiot Lucas-Fekir-Ongenda In mijn ogen moet je hiermee toch wel de halve finale van de Champions League kunnen halen, vooral als Emery het een beetje op de rit krijgt. Ik heb in ieder geval zin in het nieuwe seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ehcos Geplaatst 30 juni 2016 Share Geplaatst 30 juni 2016 Hazard zou mij ten zeerste verbazen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 30 juni 2016 Share Geplaatst 30 juni 2016 Hazard onder Emery, lol. Emery zou die jongen al na 20 min uit het veld halen omdat ie een bord voor zn kop heeft en niet luistert. Mourinho is nog soft vergeleken met hem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 30 juni 2016 Share Geplaatst 30 juni 2016 Ben Arfa wordt hoogstwaarschijnlijk gepresenteerd vanmiddag, was hem helemaal vergeten ;e Dan zal hij wel als een hangende flankspeler gaan spelen, denk niet dat Emery hem op het middenveld gaan neerzetten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pecswollenaer Geplaatst 30 juni 2016 Share Geplaatst 30 juni 2016 Zal Bellerin niet naar Barca teruggaan? Die hebben ook nog een rechtsback nodig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 1 juli 2016 Share Geplaatst 1 juli 2016 PSG :< Ben Arfa binnen, Krychowiak gaat er ook zo goed als zeker heen. Ook eindelijk een topcoach, hopelijk kunnen ze eens hoge ogen gooien in de CL volgend jaar. Kampioen worden ze toch wel weer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 1 juli 2016 Share Geplaatst 1 juli 2016 Tjah ik vind het erg lastig om een manager te beoordelen op prestaties in een knock out competitie. Over twee duels heeft de factor 'toeval' (of 'geluk'/'pech') een veel grotere invloed dan in een competitie van 34/38 wedstrijden. In het geval van Blanc kun je dan wel weer zeggen dat hij een enorme tactische en personele blunder heeft gemaakt in de CL, maar om het hele presteren van een manager nou op te hangen aan de CL gaat mij tè ver. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 1 juli 2016 Share Geplaatst 1 juli 2016 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten