Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Frans voetbal

King XVI

Aanbevolen berichten

[MENTION=8910]Baddoo[/MENTION];

Wat vind je van de hele situatie met Ibra bij PSG? Ik vind het een enorme baas vooral vanwege zijn voetbalkwaliteiten dan en die reclame :<:< Maar beelden gezien dat hij niet wou dat spelers met de Franse pers gingen praten omdat hij het niet eens was met de kritiek? Die spelers beslissen dat toch zelf :cab: En zei ook iets van ''waarom niet met de pers praten? Omdat Zlatan dat wil'' wtf :cab: Ik vind het wel heel eng hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[MENTION=8910]Baddoo[/MENTION];

Wat vind je van de hele situatie met Ibra bij PSG? Ik vind het een enorme baas vooral vanwege zijn voetbalkwaliteiten dan en die reclame :<:< Maar beelden gezien dat hij niet wou dat spelers met de Franse pers gingen praten omdat hij het niet eens was met de kritiek? Die spelers beslissen dat toch zelf :cab: En zei ook iets van ''waarom niet met de pers praten? Omdat Zlatan dat wil'' wtf :cab: Ik vind het wel heel eng hoor.

Een Zlatan is alleen heel fijn als hij de ploeg draagt, zoals hij de afgelopen seizoenen deed. Dat kun je zijn gedrag gedogen, aangezien hij je ploeg gewoon prijzen oplevert. Maar dit seizoen is hij regelmatig geblesseerd geweest en is hij lang niet zo beslissend. Dan is hij eigenlijk een overbodige speler, aangezien hij gewoon voor veel gedoe zorgt. Maar ik gok dat hij nog wel beslissend gaat zijn dit seizoen, ik denk dat hij sowieso revanche wil op Chelsea in de CL (ook omdat hij vorig jaar in de wedstrijden tegen Chelsea niet mee kon spelen) en omdat Zlatan nou eenmaal altijd de titel wint.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sinds wanneer ben jij eigenlijk voor PSG Bartho? Wist ik heel niet.

Sinds 2007/8 ongeveer. Toen ze nog met Rothen, Pauleta en Yepes speelden. Ooit eens mee gestart in FM 08 en sinds toen ben ik ze altijd blijven volgen. Alleen is het pas de laatste jaren dat ik ook echt iedere wedstrijd probeer te kijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In die tijd heb ik ook een FM game gehad met ze die erg succesvol was. Sindsdien ook meer wezen volgen, tot ze overgenomen werden door die Arabier. Vond ik de lol er een beetje af. Pauleta verder voor mij wel een gave speler. Nu kijk ik af en toe en dan puur voor Pastore en Zlatan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het rommelt de laatste tijd wat vaker in de ploeg van Bielsa. Eerst een issue tussen Thauvin en Payet, maar onderling ook meer gezeik bij een gemist schot etc. Het gaat inmiddels niet meer zo gestroomlijnd zoals voor de winter, ook al staan ze maar 2p achter op Lyon.

Ik verwacht overigens dat PSG dat ook maar 2p achter staat op Lyon, alsnog de titel gaat winnen. PSG zie ik niet winnen van Chelsea, wat zal betekenen dat ze net als Lyon en Marseille zich volledig kunnen concentreren op de competitie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die elftallen van Bielsa gaan volgens mij ook echt altijd na een tijdje rommelen.

[MENTION=4486]Montass[/MENTION]; postte hier laatst iets over volgens mij, iets dat hij zo bezeten is en zovaak wil trainen dat dit bijna niet vol te houden was voor zijn ploeg

http://soccergods.com/2014/10/24/marcelo-bielsa-marseille/

Artikel van oktober waar dit inderdaad al een beetje voorspeld werd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites