Sanel Geplaatst 31 augustus 2014 Share Geplaatst 31 augustus 2014 Ruffier :mrgy: blunder van de eeuw denk ik. https://vine.co/v/OBXT9K6gdLb Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 31 augustus 2014 Share Geplaatst 31 augustus 2014 Buffelstootje van Ibra hoor :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 31 augustus 2014 Share Geplaatst 31 augustus 2014 Haha genieten met Ibra, eerder terug van blessure en dan 2 scoren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 31 augustus 2014 Share Geplaatst 31 augustus 2014 3 zelfs :LO: beest Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 31 augustus 2014 Share Geplaatst 31 augustus 2014 Goal van Cavani mocht er ook wel wezen. Gister in de Nike shop het PSG uitshirt van vorig jaar besteld. Afgeprijsd naar 45 euro, prima prijsje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 4 september 2014 Share Geplaatst 4 september 2014 Zat net eens te kijken op de website van Lille. Gewoon 3 EL wedstrijden voor 30 euro :r In een poule met Wolfsburg en Everton. Alleen jammer dat Everton om zo een kutuur is (19.00), niet handig om in de avondspits naar daar te rijden, was anders wel gegaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mattijs. Geplaatst 4 september 2014 Share Geplaatst 4 september 2014 Zat net eens te kijken op de website van Lille. Gewoon 3 EL wedstrijden voor 30 euro :r In een poule met Wolfsburg en Everton. Alleen jammer dat Everton om zo een kutuur is (19.00), niet handig om in de avondspits naar daar te rijden, was anders wel gegaan. serieus? Zou wel nog tof zijn eigenlijk. Is hier 20 minuten rijden vandaan. Weinig geld voor zo'n tegenstanders Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaspeeer123 Geplaatst 6 september 2014 Share Geplaatst 6 september 2014 Vandaag om 13.00 uur Avant Guingamp-PSG. Ik ben op post.:clap: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 6 september 2014 Share Geplaatst 6 september 2014 Vandaag om 13.00 uur Avant Guingamp-PSG. Ik ben op post.:clap: Interlandvoetbal? Dus geen competitie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaspeeer123 Geplaatst 6 september 2014 Share Geplaatst 6 september 2014 Interlandvoetbal? Dus geen competitie. Was blijkbaar vrouwenvoetbal.:xd: Misleid door de matchtitel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vantruien Geplaatst 7 september 2014 Share Geplaatst 7 september 2014 Zat net eens te kijken op de website van Lille. Gewoon 3 EL wedstrijden voor 30 euro :r In een poule met Wolfsburg en Everton. Alleen jammer dat Everton om zo een kutuur is (19.00), niet handig om in de avondspits naar daar te rijden, was anders wel gegaan. Ik heb een abo op lille, wat me 180 euro heeft gekost, echt niets, en voor mij was het 25 euro voor europa, direct ggekocht ! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 21 september 2014 Share Geplaatst 21 september 2014 Paris op 1-0 tegen Lyon. Cavani op z'n Bakhuys' nadat Umititi volledig onder de bal doorvliegt. Mag toch hopen dat Cavani ooit nog z'n vorm van Napoli terugvindt, maar dat zal wel niet zolang hij op de flanken blijft spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 21 september 2014 Share Geplaatst 21 september 2014 En hij maakt z'n fout goed, nadat hij eerst bijna een eigen goal maakte. Een klassieke scrimmage, en z'n schot wordt nog aangeraakt. Die verdediging staat totaal niet zonder Silva en de verkochte Alex. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 21 september 2014 Share Geplaatst 21 september 2014 Bielsa op kop met Marseille :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 21 september 2014 Share Geplaatst 21 september 2014 Loco Bielsa flikt het weer hoor ;c. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 21 september 2014 Share Geplaatst 21 september 2014 Ik heb een abo op lille, wat me 180 euro heeft gekost, echt niets, en voor mij was het 25 euro voor europa, direct ggekocht ! Is het stadion van Lille makkelijk bereikbaar? Hoe zit het met de drukte in de regio rond het stadion? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 21 september 2014 Share Geplaatst 21 september 2014 Bielsa op kop met Marseille :D Loco Bielsa flikt het weer hoor ;c. Vorige week nog bijna ontslagen hoorde ik (spoed beraad met bestuur), maar dat zou dan wel met zijn uitspraken in de pers te maken hebben ipv de resultaten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 22 september 2014 Share Geplaatst 22 september 2014 Dat zou mij niets verbazen nee. Die man wil de hele toko altijd helemaal naar zijn hand zetten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 22 september 2014 Share Geplaatst 22 september 2014 Hij had gezegd dat hij geen enkele nieuwkomer wou, maar wel een hoop andere namen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 23 september 2014 Share Geplaatst 23 september 2014 Het is me idd wat die gekke Bielsa. Nu weer 0-5 op Reims :cab: damn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teklehaymanot Geplaatst 23 september 2014 Share Geplaatst 23 september 2014 De 0-4 van Ayew. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 24 september 2014 Share Geplaatst 24 september 2014 (bewerkt) Lavezzi na een klein kwartiertje uitgevallen. Greep naar z'n hamstring na een hakje. Bahebeck erin, en zojuist de 1-0 van Lucas Wel weer een typische PSG-wedstrijd, past precies in dit seizoen. Veel en veel beter, maar ze belonen zichzelf niet. 1-0 bij rust terwijl het al 5/6-0 had moeten staan. En die verdediging is zo gammel zonder Silva, nog steeds niet te geloven dat ze Luiz voor zoveel geld gehaald hebben. Brengt alleen maar onrust. Enige lichtpuntje is Lucas, wat een dreiging brengt die :< 24 september 2014 bewerkt door Baddoo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teklehaymanot Geplaatst 4 oktober 2014 Share Geplaatst 4 oktober 2014 [vine]OKaMAM27Qhn[/vine] Gignac houdt El Loco op titelkoers in de allerlaatste minuut, 1-2. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc. Geplaatst 4 oktober 2014 Share Geplaatst 4 oktober 2014 Gignac _O_ Door hem is mijn bet goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 4 oktober 2014 Share Geplaatst 4 oktober 2014 Marseille _O_ Bielsa _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten