mattijs. Geplaatst 12 augustus 2016 Share Geplaatst 12 augustus 2016 Die Kurzawa is ook maar een enorm naar mannetje. Dommigheid druipt er vanaf. Beide flankspelers gewoon. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 12 augustus 2016 Share Geplaatst 12 augustus 2016 Augustin hebben ze nog, beste speler van het EK -20. Maar ben het met je eens, Ben Arfa of Jesé in de spits gaat niet werken Daarom snap ik de aankoop van Jesé niet echt. Je hebt Pastore, Di Maria, Lucas en Ben Arfa die op de flanken kunnen en dan ga je nog eens Jesé halen, terwijl een extra spits geen overbodige luxe zou zijn. Ongenda is wel een wonderkind in FM, maar of ie echt zo veel potentieel heeft weet ik niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 12 augustus 2016 Share Geplaatst 12 augustus 2016 Daarom snap ik de aankoop van Jesé niet echt. Je hebt Pastore, Di Maria, Lucas en Ben Arfa die op de flanken kunnen en dan ga je nog eens Jesé halen, terwijl een extra spits geen overbodige luxe zou zijn. Ongenda is wel een wonderkind in FM, maar of ie echt zo veel potentieel heeft weet ik niet. Ben het helemaal met je eens, al zal Pastore vooral op het middenveld gaat spelen gok ik. Daar heb je ook een enorm luxeprobleem, als je ziet dat vandaag Matuidi en Verratti op de bank zaten en Krychowiak er niet eens bij is. Extra spits is inderdaad geen luxe, Cavani liep in de voorbereiding ook weer te prutsen. Verder een wedstrijd om snel te vergeten, waardeloos potje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 19 augustus 2016 Share Geplaatst 19 augustus 2016 Golazo van Boudebouz gezien [MENTION=3816]Sanel[/MENTION]; ? Je was toch fan van hen ofzo, iig in FM. Of was dat RikH. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 21 augustus 2016 Share Geplaatst 21 augustus 2016 Cavani maakt er weer een knoeiboel van vanavond Had net een misser die zelfs voor hem hilarisch was Toch erg benieuwd of ze nog een spits gaan halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 22 augustus 2016 Share Geplaatst 22 augustus 2016 Cavani maakt er weer een knoeiboel van vanavond Had net een misser die zelfs voor hem hilarisch was Toch erg benieuwd of ze nog een spits gaan halen. Het is eigenlijk ongelofelijk dat die jongen al 3 jaar zo wisselvallig presteert, met vooral uitschieters naar beneden. Hoop dat Emery hem weer aan het voetballen krijgt dit jaar, maar ik ben er bang voor. Overigens, Pastore :<. Die gaat het maken dit seizoen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 22 augustus 2016 Share Geplaatst 22 augustus 2016 Rekik was weer in vorm; directe tegenstander scoorde en gaf een assist Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 22 augustus 2016 Share Geplaatst 22 augustus 2016 Het is eigenlijk ongelofelijk dat die jongen al 3 jaar zo wisselvallig presteert, met vooral uitschieters naar beneden. Hoop dat Emery hem weer aan het voetballen krijgt dit jaar, maar ik ben er bang voor. Overigens, Pastore :<. Die gaat het maken dit seizoen Hier word ik nou vrolijk van. Hoop echt dat hij gaat vlammen, heeft met Unai ook een goede coach die kan aanvallen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mattijs. Geplaatst 22 augustus 2016 Share Geplaatst 22 augustus 2016 Die kansen van Cavani haha, wist niet eens dat het zo erg was. https://streamable.com/zkny Heb dit denk ik nog nooit gezien, zoveel enorme kansen allemaal gemist. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 22 augustus 2016 Share Geplaatst 22 augustus 2016 Ongelukkig in de afwerking :LO: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 22 augustus 2016 Share Geplaatst 22 augustus 2016 Loco Bielsa terug naar Marseille [MENTION=4486]Montass[/MENTION]; :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 22 augustus 2016 Share Geplaatst 22 augustus 2016 Loco Bielsa terug naar Marseille [MENTION=4486]Montass[/MENTION]; :D Ja, ongelofelijk he :-D. Het bestuur is echter wel weg, met Gerard Lopez van de F1 die ook een Luxemburgs team schijnt te hebben. Ben benieuwd, want hij wil ook een sloot versterkingen afdwingen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 23 augustus 2016 Share Geplaatst 23 augustus 2016 Ben nooit onder de indruk geweest van Cavani, maar ook wel ballen in dat filmpje waar die niks mee kan of erg veel pech heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ehcos Geplaatst 23 augustus 2016 Share Geplaatst 23 augustus 2016 Cavani was een fenomeen bij Napoli. Heel vreemd dat het bij PSG niet lukt. Heeft volgens mij toch veel met vertrouwen te maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 23 augustus 2016 Share Geplaatst 23 augustus 2016 Met Lavezzi wilde het ook niet echt lukken toch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 23 augustus 2016 Share Geplaatst 23 augustus 2016 Lavezzi kan ook niet veel anders dan hard rennen en beuken, Cavani heeft wel bewezen dat hij heel aardig kan voetballen. Iets was er sinds zijn transfer amper uitkomt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 23 augustus 2016 Share Geplaatst 23 augustus 2016 'Een spits die vertrouwen mist' Is natuurlijk ook wel drie jaar verkracht geweest op de rechterflank. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 23 augustus 2016 Share Geplaatst 23 augustus 2016 Ja dat zal vast en zeker de reden zijn dat hij nu zulke kansen mist Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 23 augustus 2016 Share Geplaatst 23 augustus 2016 Cavani was een fenomeen bij Napoli. Heel vreemd dat het bij PSG niet lukt. Heeft volgens mij toch veel met vertrouwen te maken. Kijk hoe hij die ballen krijgt joh, allemaal door het midden in de voet en dan moet hij ook nog ala Ibra vanuit het middenveld gaan combineren. Uit dat filmpje krijgt hij 9 van de 10 ballen zo, en dan eentje uit de lucht die hij slecht raakt richting doel. Napoli 2011/2012 was het Lavezzi/Hamsik > voorzet > goal, op een gegeven moment was het zo voorspelbaar en zo ziek dat het eigenlijk grappig begon te worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ehcos Geplaatst 24 augustus 2016 Share Geplaatst 24 augustus 2016 Kijk hoe hij die ballen krijgt joh, allemaal door het midden in de voet en dan moet hij ook nog ala Ibra vanuit het middenveld gaan combineren. Uit dat filmpje krijgt hij 9 van de 10 ballen zo, en dan eentje uit de lucht die hij slecht raakt richting doel. Napoli 2011/2012 was het Lavezzi/Hamsik > voorzet > goal, op een gegeven moment was het zo voorspelbaar en zo ziek dat het eigenlijk grappig begon te worden. Herinner me die 3-0 tegen Juve nog, dat was echt gestoord. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 24 augustus 2016 Share Geplaatst 24 augustus 2016 In dat geval wil ik Higuain nog even benoemen die voor 94m de overstap maakt. Zijn balaanname en 1 op 1 afwerking zijn van ongekend niveau. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 24 augustus 2016 Share Geplaatst 24 augustus 2016 Twee totaal andere spitsen maar bon. Als je iemand voor zoveel geld haalt ga je hem niet misbruiken, wat ze dus wel doen. 1) rechtsbuiten gezet 2) functie overnemen van Ibra, hangend naar achter om te combineren met middenveld en wingers. Dat kan hij niet, klaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 28 augustus 2016 Share Geplaatst 28 augustus 2016 Zodadelijk om kwart voor 9 de eerste 'topper' in de Ligue 1, Monaco - PSG Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 28 augustus 2016 Share Geplaatst 28 augustus 2016 Wat een veld zeg :cab:. Waarom zit Pastore op de tribune btw? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 28 augustus 2016 Share Geplaatst 28 augustus 2016 Wat een veld zeg :cab:. Waarom zit Pastore op de tribune btw? Heeft een kuitblessure opgelopen. Er zit ook een zieke bank trouwens. Areola, Meunier, Marquinos, Krychowiak, Matuidi, Ben Arfa en Augustin :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten