Sophomore Geplaatst 22 november 2015 Share Geplaatst 22 november 2015 (bewerkt) http://www.fr12.nl/nieuws/32670-de-kuip-beschikt-na-winterstop-over-doellijntechnologie.html Waar in Engeland alle clubs in de Premier League al gebruik maken van deze technologie, is dit voor de Nederlandse clubs nog te duur. Door medewerking van de KNVB hebben alleen Feyenoord en Ajax dit extraatje. Dit is vooral ingegeven door de Johan Cruijff Schaal en de finale van de KNVB Beker. Ja je hebt gelijk. I know, dat experiment is gefinancierd door de KNVB, is volop in de media geweest. Mocht de KNVB het verplicht stellen aan de clubs qua accommodatie, zullen de clubs het zeer waarschijnlijk zelf moeten betalen (net als de clubs zelf voor een veld, lijnen, cornervlaggen, perstribune en veldverwarmingen dienen te zorgen). Maar ok, ben sowieso niet voor dergelijke technologie. Snap niet hoe mensen dat in de praktijk zien werken, met stil leggen van het spel bv. Scheids fluit voor buitenspel, vervolgens zien ze op dat systeem dat het binnenspel was en wat moet je dan doen? Ook geen trek in die poppenkast bij rugby en hockey, duurt achterlijk lang. Die Andersen is wel een huilenbalkie btw 22 november 2015 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 22 november 2015 Share Geplaatst 22 november 2015 Nee voetbalclubs zijn zelf verantwoordelijk voor hun accommodatie Het betreft hier een onderdeel in de handhaving van de regels. Dat is een taak van de bond, niet van de individuele clubs. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 22 november 2015 Share Geplaatst 22 november 2015 (bewerkt) Lijnen zijn ook nodig voor het handhaven van de regels, velden ook, doelnetten ook. KNVB betaalt dat toch ook niet? Bij mijn amateurclub en PSV niet iig. [MENTION=13501]Viktor[/MENTION]; in Duitsland kost het drie ton euro's per club iig. Dan heb ik het over de doellijntechnologie. 22 november 2015 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RikH 013 Geplaatst 22 november 2015 Share Geplaatst 22 november 2015 (bewerkt) I know, dat experiment is gefinancierd door de KNVB, is volop in de media geweest. Mocht de KNVB het verplicht stellen aan de clubs qua accommodatie, zullen de clubs het zeer waarschijnlijk zelf moeten betalen (net als de clubs zelf voor een veld, lijnen, cornervlaggen, perstribune en veldverwarmingen dienen te zorgen). Maar ok, ben sowieso niet voor dergelijke technologie. Snap niet hoe mensen dat in de praktijk zien werken, met stil leggen van het spel bv. Scheids fluit voor buitenspel, vervolgens zien ze op dat systeem dat het binnenspel was en wat moet je dan doen? Ook geen trek in die poppenkast bij rugby en hockey, duurt achterlijk lang. Die Andersen is wel een huilenbalkie btw Je hoeft het spel ook niet stil te leggen. Het minste wat je kunt doen is elk doelpunt reviewen en zorgen dat elke gemaakte goal ook daadwerkelijk wordt geregistreerd, zorgen dat je je eigen regels kunt toepassen en handhaven en bij uitzonderingen zoals een vechtpartij of een bewuste klap achteraf op basis van videobeelden een rode kaart kunt geven tijdens de wedstrijd. Gewoon basicshit, zoals blessuretijd ook, wordt inconsequent toegepast en is gewoon nattevingerwerk. Bij Willem II-Excelsior bijvoorbeeld, 2-2 bij rust, is er 1 minuut extra tijd, dat gaat toch helemaal nergens over? 6 wissels en 2 goals in een helft? 2 minuten extra seems good. Waarvan er dan effectief waarschijnlijk misschien 80 seconden echt wordt gevoetbald. Je hebt voor de meeste dingen echt geen technologie nodig van een paar miljoen, gewoon een fucking timer, een tv en een paar extra scheidsrechters om die beelden te beoordelen. Lijnen zijn ook nodig voor het handhaven van de regels, velden ook, doelnetten ook. KNVB betaalt dat toch ook niet? Bij mijn amateurclub en PSV niet iig. Netten, doelpalen en velden zijn over het algemeen geen beslissende factoren in de wedstrijd. Lijkt me best een verschil. 3 ton per club? Hoeveel winst maken de KNVB, UEFA en FIFA per jaar? 22 november 2015 bewerkt door RikH 013 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 29 november 2015 Share Geplaatst 29 november 2015 Andersen :love: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 29 november 2015 Share Geplaatst 29 november 2015 Absolute baas inderdaad, maar die interviews van hem telkens... man man net een homo. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 29 november 2015 Share Geplaatst 29 november 2015 Lekker belangrijk. Zijn veldprestaties lijken me belangrijker dan zijn presentatie naast het veld. Ik vermoed verder eerder dat ie de buitenechtelijke zoon van Alex Pastoor is, als ik hem telkens zie lopen. Hij is namelijk net een jongere Pastoor qua hoofd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 5 december 2015 Share Geplaatst 5 december 2015 Zo die Nick van der Velden stond ook niet vooraan toen spraak skills werden uitgedeeld. Wat een belabberde indruk maakt hij zeg bij FC Onder Ons. Natuurlijk slechts bijzaak, maar denk dat er in de kleedkamer flink om gelachen gaat worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 5 december 2015 Share Geplaatst 5 december 2015 Dat kan nooit slechter zijn dan zijn sportieve aandeel tot nog toe... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 6 december 2015 Share Geplaatst 6 december 2015 Ongelofelijk hoe die Falkenburg steeds kan koppen, zie nu pas ook dat hij bijna 1.90m is. edit: en nu een goal hahahaha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 7 januari 2016 Share Geplaatst 7 januari 2016 Kawaya uitgeleend aan Willem II. Volgens Anderlecht fans een grote aderlating.. : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RikH 013 Geplaatst 7 januari 2016 Share Geplaatst 7 januari 2016 Bruno en Ondaan ook op de weg terug, ik voorzie weinig basisplaatsen voor De Sa, Ligeon en Zivkovic (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michiel RAFC Geplaatst 8 januari 2016 Share Geplaatst 8 januari 2016 Zivkovic? Dat was toch een ziek talent? Kawaya is echt een leuke voetballer. Heeft vorig jaar in de CL een paar keer mogen meedoen en maakte daar wel indruk op mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 8 januari 2016 Share Geplaatst 8 januari 2016 Zivkovic? Dat was toch een ziek talent? Ja, maar speelt niet goed. Hij kreeg gelijk een basisplaats maar is hem weer kwijtgeraakt. :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 8 januari 2016 Share Geplaatst 8 januari 2016 Kawaya was een heldje bij Beerschot-Wilrijk in FM15 :huhu: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 9 januari 2016 Share Geplaatst 9 januari 2016 Zivkovic? Dat was toch een ziek talent? Kawaya is echt een leuke voetballer. Heeft vorig jaar in de CL een paar keer mogen meedoen en maakte daar wel indruk op mij. Schoot er als 17 jarige bij Groningen aardig wat in. Maar Ajax heeft hem al aardig weten te verpesten, mede door hemzelf ook hoor. Maar hij is nog altijd jong, dus hij kan nog altijd de nieuwe Castaignos worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 9 januari 2016 Share Geplaatst 9 januari 2016 Vind je echt dat Ajax hem heeft verpest? Ik denk dat bij Jong Ajax spelen voor hem juist heel goed was vooral in mentaal opzicht. Verder lijkt die toch echt voetballend te kort te komen en is hij meer geknipt voor het counterspelletje van Groningen in die tijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 9 januari 2016 Share Geplaatst 9 januari 2016 Imo wel ja, al ligt dat ook aan zijn eigen karakter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 9 januari 2016 Share Geplaatst 9 januari 2016 Vind je echt dat Ajax hem heeft verpest? Ik denk dat bij Jong Ajax spelen voor hem juist heel goed was vooral in mentaal opzicht. Verder lijkt die toch echt voetballend te kort te komen en is hij meer geknipt voor het counterspelletje van Groningen in die tijd. Als hij meer geschikt is voor het countervoetbal (ben ik het ook mee eens) dan had Ajax hem gewoon niet moeten halen. Achteraf gezien had hij veel beter bij Groningen kunnen blijven. Zonde van zo'n talent. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 9 januari 2016 Share Geplaatst 9 januari 2016 Als hij meer geschikt is voor het countervoetbal (ben ik het ook mee eens) dan had Ajax hem gewoon niet moeten halen. Achteraf gezien had hij veel beter bij Groningen kunnen blijven. Zonde van zo'n talent. Uiteraard, ik vind het dan ook (de zoveelste) miskoop. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 9 januari 2016 Share Geplaatst 9 januari 2016 Tja, of gewoon een overschatte eendagsvlieg. Die semi-counterkansen die hij bij WII kreeg, wist ie tot op heden ook niet af te maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 9 januari 2016 Share Geplaatst 9 januari 2016 Zullen we hem pas over een jaar of tien definitief afschrijven? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 19 januari 2016 Share Geplaatst 19 januari 2016 Willem II Zucht. Hupperts. Echt zo'n net niet voetballer. Hoe speelde Kawaya overigens? Ik moest werken toen ze speelden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RikH 013 Geplaatst 19 januari 2016 Share Geplaatst 19 januari 2016 Kawaya liet in 30 minuten iig meer zien dan Zivkovic de afgelopen 3 wedstrijden op rechtsbuiten. Kawaya kwam ook een paar vanaf linksbuiten. Hupperts ook niet echt kapot van, had liever een echte spits gezien. Ben benieuwd wie Streppel nu in de spits zet. Falkenburg, v/d Velden, Zivkovic? Andrade als ie weer terug is? Verwacht iig niet dat er nog iets bij komt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 19 januari 2016 Share Geplaatst 19 januari 2016 Ik begrijp t ook niet helemaal. Zivkovic lijkt mij wel einde verhaal, past gewoon niet in dit systeem helaas. Ik zou Falkenburg in de spits posteren puur omdat hij belangrijker is gebleken. Misschien Andersen op 10 als dat kan en Kawaya op links. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten