RikH 013 Geplaatst 21 mei 2012 Share Geplaatst 21 mei 2012 Kevin Brands schijnt ook zo goed als rond te zijn. Nog een mooi fototje van gisteren: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Neymar Geplaatst 21 mei 2012 Share Geplaatst 21 mei 2012 Ze schijnen ook van Weert bijna binnen te hebben. Iig mooi dat Willem II weer terug is. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 21 mei 2012 Share Geplaatst 21 mei 2012 Oeh, van Weert is wel een leuk spelertje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RikH 013 Geplaatst 21 mei 2012 Share Geplaatst 21 mei 2012 (bewerkt) Ze schijnen ook van Weert bijna binnen te hebben. Iig mooi dat Willem II weer terug is. :) Zou wel tof zijn. Bron? Stel je ff voor, voor de spitspositie Van Weert en De Leeuw die het uit mogen vechten en dan nog De Groot erbij als breekijzer :< 21 mei 2012 bewerkt door RikH 013 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 21 mei 2012 Share Geplaatst 21 mei 2012 Hoezo De Leeuw dan? Wordt ie nu eindelijk wel teruggehaald? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RikH 013 Geplaatst 21 mei 2012 Share Geplaatst 21 mei 2012 Nope, tenminste nog niet. Mag nu wel goedkoop weg bij De Graafschap en gezien het nieuwe beleid van Willem II en het verleden van De Leeuw lijkt het me niet onwaarschijnlijk dat hij terugkomt. Maar dit is puur gissen natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 21 mei 2012 Share Geplaatst 21 mei 2012 Willem 2 gun ik Eredivisie voetbal wel hoor. Jammer dat het ten koste van mijn stadje gaat, mja moeten ze maar niet zo zwakjes verdedigen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 21 mei 2012 Share Geplaatst 21 mei 2012 De stem van Swinkels :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 21 mei 2012 Share Geplaatst 21 mei 2012 Nope, tenminste nog niet. Mag nu wel goedkoop weg bij De Graafschap en gezien het nieuwe beleid van Willem II en het verleden van De Leeuw lijkt het me niet onwaarschijnlijk dat hij terugkomt. Maar dit is puur gissen natuurlijk. Wat is goedkoop? Onder de 5 ton? Dan kunnen ze een gokje wagen. Anders is hij te duur en stoppen ze het beter in posities die echt nodig zijn om te overleven. Voordeel is dat de begroting nu weer een stapje groeit, van 6,2 miljoen dit seizoen naar iets hoger komend seizoen. Ik gok dat ze rond de 7-7,5 miljoen komen. Dat betekent dat er zo'n 8 ton is dat opnieuw geïnvesteerd kan worden, in spelers en contracten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 21 mei 2012 Share Geplaatst 21 mei 2012 Vertrekt Swinkels transfervrij eigenlijk? En 8 ton kan opnieuw geïnvesteerd worden, maar als je dan 5 ton uitgeeft aan De Leeuw, vindt ik dat wel erg veel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 21 mei 2012 Share Geplaatst 21 mei 2012 Ja over Swinkels, z'n contract (nog van de oude structuur, hij was de grootverdiener van de selectie meen ik) liep af. 8 ton extra bedoel ik dus. Swinkels vertrekt dus, Akouili ook, Pereira, Bakx, Woj en Snijders. Höcher vertrekt weer terug naar ADO. Dan kun je nog wat leuks doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Superboeren Geplaatst 21 mei 2012 Share Geplaatst 21 mei 2012 De Leeuw kun je voor tussen de 4 en 6 ton ophalen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Handzeep Geplaatst 21 mei 2012 Share Geplaatst 21 mei 2012 Gefeliciteerd met de promotie, over twee wedstrijden waren jullie de betere ploeg. Wat ik wel jammer vind is dat ik nergens berichten lees over Willem II supporters rondom de ongeregeldheden op de tribunes tijdens de wedstrijd. Het was écht niet alleen onze schuld dat het zo ging, natuurlijk is het belachelijk dat een paar malloten op ons vak besloten de catering te plunderen maar het waren de Willem II supporters die begonnen met vuurwerk op ons vak te gooien. Veel succes in de Eredivisie! ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RB Geplaatst 21 mei 2012 Share Geplaatst 21 mei 2012 Tof(Y) Feli en succes volgend jaar in de Eredivisie! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 21 mei 2012 Share Geplaatst 21 mei 2012 Ja over Swinkels, z'n contract (nog van de oude structuur, hij was de grootverdiener van de selectie meen ik) liep af. 8 ton extra bedoel ik dus. Swinkels vertrekt dus, Akouili ook, Pereira, Bakx, Woj en Snijders. Höcher vertrekt weer terug naar ADO. Dan kun je nog wat leuks doen. Ah, ja wist niet dat de helft al wegging :cab: En die 4 nieuwe zullen ook wel geen grootverdieners wroden. Dan zou het wel mooi zijn om De Leeuw te halen, mits mogelijk, ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RikH 013 Geplaatst 21 mei 2012 Share Geplaatst 21 mei 2012 Wat is goedkoop? Onder de 5 ton? Dan kunnen ze een gokje wagen. Anders is hij te duur en stoppen ze het beter in posities die echt nodig zijn om te overleven. Voordeel is dat de begroting nu weer een stapje groeit, van 6,2 miljoen dit seizoen naar iets hoger komend seizoen. Ik gok dat ze rond de 7-7,5 miljoen komen. Dat betekent dat er zo'n 8 ton is dat opnieuw geïnvesteerd kan worden, in spelers en contracten. Ik zou het eigenlijk niet weten. Wel weet ik dat er een potje voor transfers is dankzij verschillende sponsoren, als het idd onder de 5 ton is lijkt het me geen verkeerde optie. Ja over Swinkels, z'n contract (nog van de oude structuur, hij was de grootverdiener van de selectie meen ik) liep af. 8 ton extra bedoel ik dus. Swinkels vertrekt dus, Akouili ook, Pereira, Bakx, Woj en Snijders. Höcher vertrekt weer terug naar ADO. Dan kun je nog wat leuks doen. Hocher blijft. Verder hoop ik dat Akouili blijft. Toch een talentvolle, sterke back die goed als back-up kan dienen voor Van Buuren. De verdediging staat er eigenlijk al met Van Buuren - Peters - V/d Rijt - Pique/Jallo. Verder ligt de fundering op het middenveld er al (Ippel, Vossebelt, Haemhouts, Guijt, Mulder). Prioriteit moet liggen bij een eredivisiewaardige spits. En evt een extra vleugelspits, dan heb je Podevijn en Hocher voor op links, Misidjan en een aankoop voor op rechts en dan heb je Lumu nog. Tenminste, ik ga er vanuit dat Schreurs definitief vertrekt. Wat we trouwens niet moeten vergeten is dat we nog opzoek moeten naar een nieuwe hoofdsponsor. Gefeliciteerd met de promotie, over twee wedstrijden waren jullie de betere ploeg. Wat ik wel jammer vind is dat ik nergens berichten lees over Willem II supporters rondom de ongeregeldheden op de tribunes tijdens de wedstrijd. Het was écht niet alleen onze schuld dat het zo ging, natuurlijk is het belachelijk dat een paar malloten op ons vak besloten de catering te plunderen maar het waren de Willem II supporters die begonnen met vuurwerk op ons vak te gooien. Veel succes in de Eredivisie! ;) Thanks. Klopt inderdaad dat van beide kanten fans bezig waren maar om nou te stellen van oh zij gooien vuurwerk, dan slopen we heel de catering maar en flikkeren we volle flessen en weet ik veel wat het vak in. En dan zullen we die aap die het uitvak uitklom maar even vergeten he ;) Van beide kanten valt het niet goed te praten maar wat de Den Bosch supporters deden ging allemaal weer net ff een stapje verder imo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 21 mei 2012 Share Geplaatst 21 mei 2012 Gefeliciteerd, zijn weer 2 mooie wedstrijden om naar uit te kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Handzeep Geplaatst 21 mei 2012 Share Geplaatst 21 mei 2012 Thanks. Klopt inderdaad dat van beide kanten fans bezig waren maar om nou te stellen van oh zij gooien vuurwerk, dan slopen we heel de catering maar en flikkeren we volle flessen en weet ik veel wat het vak in. En dan zullen we die aap die het uitvak uitklom maar even vergeten he ;) Van beide kanten valt het niet goed te praten maar wat de Den Bosch supporters deden ging allemaal weer net ff een stapje verder imo. Klopt het was belachelijk wat ze deden, het enige wat mij een beetje irriteert is dat imo de Den Bosch supporters als enige zondebok worden gezien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 21 mei 2012 Share Geplaatst 21 mei 2012 Wat we trouwens niet moeten vergeten is dat we nog opzoek moeten naar een nieuwe hoofdsponsor. Lijkt me geen probleem gezien het ruime aantal bedrijven in de businessclub/partnerclub hoe ze het ook noemen tegenwoordig. Plus ze zijn weer extra aantrekkelijk omdat ze in de Eredivisie actief zijn. Door de hoge loyaliteit zullen ze imo binnen no time een hoofdsponsor presenteren. Misschien wel Interpolis of CZ weer? Heractivatie van sponsoring? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 22 mei 2012 Share Geplaatst 22 mei 2012 Hocher blijft idd, werd eerst voor een halfjaar gehuurd, waarna hij transfervrij wordt overgenomen. Akouili moet idd ook gewoon blijven, leuke verdedigend talent. Gravenbeek trouwens naar collega-promovendus las ik op Voetbalzone. Leuke back, maar blijkbaar een zwakke instelling. Over dat kansloze gedrag wil ik het eigenlijk niet hebben. Zowel dat vuurwerk gooien als sloopbedrijf FCDB is gewoon ontzettend kansloos, wat mij betreft had de ME hard ingegrepen op de tribunes. Ik heb het zelf amper kunnen zien, omdat ik op de zelfde lange zijde zat, ter hoogte van de andere achterlijn (op G, normaal zit ik ter hoogte van de middenlijn), kutter overzicht heb je dus niet. Maar ik blijf me verbazen, welke klapjosti heeft het bedacht om de harde kern en het uitvak (ook doorgaans harde kern) naas elkaar weg te zetten? Dat is toch vragen om problemen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 29 mei 2012 Share Geplaatst 29 mei 2012 Janga transfervrij naar Excelsior. Idioten. Dat is toch gewoon een goede spits :cab: speelt zelfs in Jong Oranje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Neymar Geplaatst 29 mei 2012 Share Geplaatst 29 mei 2012 Zou wel tof zijn. Bron? Stel je ff voor, voor de spitspositie Van Weert en De Leeuw die het uit mogen vechten en dan nog De Groot erbij als breekijzer :< Geen bron, ik zit in de skybox van Willem II met een vriend en zijn vader en daar werd het gerucht verplaatst door iedereen, maar denk dat het niet gaat gebeuren. Trouwens wil Willem II Locadia van PSV huren, zou een topspits voor jullie zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 29 mei 2012 Share Geplaatst 29 mei 2012 (bewerkt) Zou wat zijn :D Misidjan en Locadia in één team, dat zijn twee vrienden van elkaar. Hij heeft al in de jeugdopleiding gespeeld, maar ik betwijfel of hij past bij Willem II. Hij moet naar een team dat goed draait, want hij kan Willem II niet op sleeptouw nemen. Zo'n jongen moet je ook niet aantrekken om op de bank te zetten. 29 mei 2012 bewerkt door Sanel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Neymar Geplaatst 29 mei 2012 Share Geplaatst 29 mei 2012 True, het is echt een spits die kansen moet krijgen, niet die ze zelf moet creëren. Daarom zal het dan helemaal afhangen van hoe Willem II wil gaan spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RikH 013 Geplaatst 7 juni 2012 Share Geplaatst 7 juni 2012 [h=1]Waterschap meldt rioolproblemen in Breda[/h] BREDA – Waterschap Brabantse Delta meldt dat er vanochtend in Breda en omstreken grote problemen zijn geweest met het riool. Tussen 7.00 uur en 10.00 uur ‘s ochtends werden er ruim tien keer zoveel toiletten doorgespoeld als normaal rond dit tijdstip. Het rioolsysteem kon de plotselinge stroom dunne bagger niet verwerken, waardoor veel toiletten en afvoerputten overstroomden. Het waterschap vermoedt dat de problemen verband houden met de bekendmaking van het speelprogramma voor de Eredivisie. De openingswedstrijd van het komende seizoen op 10 augustus gaat tussen aartsrivalen Willem II en NAC Breda. Dit nieuws zorgde in Breda voor veel acute darmproblemen. Veel NAC-fans, die toch al niet bekend staan om hun stabiele kringspier, zochten massaal hun toevlucht tot het toilet. Lokale huisartsen melden dat sommige patiënten zeven verschillende kleuren ontlasting vertoonden. “Veel NAC-supporters dachten dat zij nooit meer naar Tilburg hoefden”, aldus een huisarts. ”Het feit dat Willem II nu alweer terug is in de Eredivisie terwijl de problemen bij NAC alleen maar toenemen zorgt voor misselijkheid en angstgevoelens met ernstige vormen van diarree tot gevolg.” Volgens de huisarts klagen veel NAC-supporters ook over nachtmerries en angstbeelden over het intimiderende Tilburgse uitvak, dat ingeklemd zit tussen de King Side en Vak E. De problemen met het riool zijn inmiddels opgelost, maar het waterschap sluit niet uit dat er in de eerste week van augustus opnieuw problemen zullen ontstaan. Ook de Bredase huisartsen bereiden zich voor op een drukke week in aanloop naar 10 augustus. Hehe leuk stukkie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten